Prečo ľudia nechcú odísť od ľudí,ktorí im ubližujú?No na to existuje viac odpovedí,ale na to je len jedna skutočná odpoveď.
Ľudia majú strach to spraviť,pretože toho človeka milujú celým svojím srdcom a boja sa toho,že ak to spravia,tak ich to bude bolieť ešte viac...
Ale tak radšej odísť skôr,ako neskôr,pretože potom to bude ešte horšie a presne ja som si túto skúsenosť zažila....Zobudila som sa na ranné slnečné lúče,ktoré má prebudili hneď,ako sa objavili v mojej izbe.
Cítim sa už konečne uvoľnená a komfortná a práve preto som sa rozhodla,že dnešok bude bez sociálnych sietí.
Dnes strávim deň so svojimi kamarátkami a rozhodli sme sa teda dnešok stráviť vo fitness centre.
Keďže už sú týždeň prázdniny,tak môžem povedať,že sa mi to páči.
Konečne môžem dlhšie spať a dlhšie byť aj von,čo sa mi oveľa viac páči než škola.Keď sme ukončili 2 ročník,tak každý šiel svojim smerom.
Každý si šiel domov ukázať rodičom vysvedčenie a potom každý vyrazil na dovolenku,no ja a moje kamarátky nie.
Naši sa teda rozhodli,že tento rok by sme na dovolenku šli až koncom augusta,takže možno to do vtedy prežijem a nájdem si niečo na robote.
Možno ani nie,možno budem len celé prázdniny chillovať.A viete čo je dnes za deň?Dnes je medzinárodný basketbalový turnaj,čo nieje fakt príjemné aspoň teda pre mňa,keďže v televízii uvidím niekoho,kto by mal byť pre mňa minulosťou.
Možno to nebude až také zle,ale ten zápas si určite pozriem.
Snáď vyhrajú a snáď sa mu splní sen.
Ak ja uvažujem nad svojím snom,tak popravde ani neviem,pretože je to na mňa až príliš komplikované.
Ak by sa to niekto spýtal,tak by moja odpoveď bola taká,že neviem.
Ani sama neviem čo chcem ešte robiť a možno je na to skoro,aby som to zistila.
Možno to zistím až v maturitnom ročníku,ale ak nie,tak to bude dosť nahovno,keď nepôjdem na vysokú.
Som na gymnáziu a ja vysokú potrebujem inak z toho nebudem mať nič.
Potrebujem zistiť čo má baví a to bude asi dosť ťažké.Keď som sa rozhodla konečne vstať z postele,tak prešlo niekoľko minút od môjho rozmýšľania a potom som sa pobrala do sprchy.
V sprche som strávila najmenej polhodiny,keď som sa konecn rozhodla z nej vyjsť.
Po sprche ako vždy,som sa pobrala ku svojmu šatníku a potom tam stala skoro 5 minút,než som si vybrala na seba niečo.
Keďže je leto a ja mám milión veci,tak som sa rozhodla na seba obliecť obtiahnuté šaty na ramienka,aj keď sa to nehodí,keď pôjdem poobede do fitka.Vlasy som si zopla do drdola a pramienky mojek ofinu som nechala voľné.
Dala som si ich vpred a myslím,že to bol zatiaľ najlepší účes,ktorý som si na sebe skúšala.Práve mi prišlo oznámenie na mobil,že za polhodinu začína basketbalový zápas.
Čože?Tak skoro?
Myslela som si,že to bude trochu neskôr,ale očividne som si myslela zle.
Okamžite som šla napísať sms dievčatám,že by prišli ku mne,pretože sa ide sledovať zápas a do sekundy mi odpísali,že zachviľu sú u mňa.
Som rada,že mám také kamarátky,ktoré sú ochotné prísť za mnou aj na koniec sveta.
Keď som ešte len nastupovala na túto školu,tak som nemala veľmi dobre pocity,pretože som sa bála,že tu nezapadnem,ale ako vidím,tak mi stačia len dve práve kamarátky a to je všetko.S mojím rýchlym tempom som šla pripraviť nejaký popcorn a Kofolu,aby sme sa pri tom zápase nemuseli postaviť z gauča a to len preto,že sme hladné.
Aj keď dnes som si myslela,že budem mať nový začiatok,tak ten zápas si určite musím pozrieť a ak si mám niečo priznať,tak v hĺbke duše ešte stále niečo ma ťahá k tomu,aby som ho videla.
Možno to nieje najlepší nápad,ale ja som tvrdohlavá.
Radšej by som sa mala venovať svojim záľubám a nie čakať na to,či mi on ešte napíše.
To bude tým,že vždy bol veľkou láskou môjho života.
Možno sa s tým nedokážem ešte stále zmieriť,že už on do môjho života úplne už nepatrí.Keď bolo všetko pripravené,tak som zapla televízor a zapla na kanál,kde mal ísť ten zápas.
Bude to naživo,takže budem mať pocit,ako keby som aj ja bola na tom zápase....
Ale práve cítim v sebe nepopierateľný pocit,ktorého sa neviem zbaviť.....Ďalšia časť.
Tak po 4 dňoch konečne som vydala ďalšiu časť.
Teraz ani nebudú častejšie vychádzať,pretože začala škola,ale budem sa snažiť si čo najviac nájsť času na tento príbeh.
Chcela by som túto prvú časť ukončiť ešte v októbri alebo teda začiatkom novembra,takže sa budem snažiť....Čo sa týka tejto časti,tak čo si myslíte na to,že ešte stále má Kate v srdci Alexa?
Čo myslíte aj Alex to má tak rovnako?
YOU ARE READING
Bezcitný
Teen Fiction,,Ty bezcitný hajzel Alex,ako si mohol?",zvrieskla som po ňom a na jej tvári sa objavil ten jeho odporný úškrn. ,,Sorry,tak si bola len hlúpa obyčajná stávka,veď to nebolo nič vážne,"povedal a mne sa v tú chvíľu podlomili kolená a myslela som,že sa...