,,Prosím?",ozvala som sa,keď som prijala hovor.
,,Ty mrcha,uvedomuješ si,že čo si mi spôsobila?Neviem ako sa ti podarilo mi namiešať farbu do šampóna,ale viem,že si to bola ty,"vyprskol a už len cez hovor bolo počuť,že je arogantný.
Práve v tej chvíli ako to dopovedal,tak sa vrátila aj Samantha a až tak nadskočila,keď zistila,že volám s Alexom,že sa jej skoro popcorn vysýpal.,,Neviem o čom to hovoríš,ale ak si si náhodou kúpil farbu namiesto šampóna,tak to bude asi tvoja chýba nie?"
,,Ty si myslíš,že som hlúpy?Myslíš si,že som ten šampón nepoužíval?Už som ho používal a viem,že to nieje farba,takže ak si myslíš,že neviem,že si to bola ty,tak sa veľmi myslíš,čo sa týka mojej reakcie,tak čoskoro zažijes odplatu a neboj sa,túto vojnu vyhrám tak či tak,"povedal a potom zrušil hovor.
Chvíli som rozmýšľala nad jeho slovami,no hneď som to pustila z hlavy.
,,Je to len idiot,"poznamenala Samantha,ktorá počula celý náš rozhovor.,,Hej idiot,ktorý nepozná hranice a nevie kedy má prestať,"odvetila som a postavila sa z postele.
Hneď som začala chodiť po izbe a rozmýšľala som,že čo bude jeho ďalší krok.
Viem,že mi to vráti a ja neviem ako,takže práve preto,sa musím na to pripraviť.
,,Nepoznám ďalší jeho zámer,ale viem,že mi to chce vrátiť,takže musím byť pripravená,"oznámila som a ona len nadvihla obočie.
,,Vážne v tomto chcete pokračovať?Vážne chcete jeden druhému robiť zo života peklo?",spýtala sa vážne a ja som si len povzdýchla.
,,Ja som to nechcela a ani som to nemala v pláne,lenže on si začal a ja nebudem len tak stáť a prizerať na to,že si robí srandu a užíva si moje utrpenie,jednoducho toto mu nedovolím,"povedala som vážne.,,Tak sa prosím teda aspoň na chvíľu ukľudní a poďme si pozrieť teda nejaký film,"povedala vážne Samantha a ja som len prikývla a sadla si späť na posteľ.
Aj keď som chcela na toto prestať myslieť,tak úprimne som nemohla,pretože nepoznám ďalší Scottob zámer a neviem čo chystá,takže práve toho sa obávam.
Ale musím byť pripravená,aby som ho ja prekvapila v tej najneočakavanejšiej chvíli.
Musím byť o krok pred ním,takže musím rozmýšľať,že čo spravím ako ďalšie.
Tak isto nechcem si spôsobovať zbytočné problémy s riaditeľom,takže budem sa musieť snažiť,aby to nezašlo až priďaleko.
Ale spravím to,čo si ten idiot zaslúži....Keď Samantha konečne našla nejaký film,tak som sa pohodlne usadila na posteli a síce som nebola veľmi spokojná z jej výberom filmu,pretože pustila akýsi napínavý film,čo ja veľmi nemusím,ale tak aspoň prídem na iné myšlienky.
Aspoň sa pokúsim chvíľu na to nemyslieť.
Možno aj viem prečo ten film vybrala a vôbec jej to nezazlievam.Keď začal ten film,tak som sa do toho hneď zapozerala,pretože ma to akosi zaujalo.
Myslím,že Samantha spravila dobrú vec,keď vybrala takýto film,pretože ma to naozaj zaujalo...O hodinu a pol neskôr .....
Keď film konečne skončil,tak som si všimla,že na mobile mám zameškané hovory od mami.
Sakra,najskôr už tá večera začala a musela volať aj mňa.
Ale nechápem načo je to potrebné.
,,Deje sa niečo?",spýtala sa opatrne Samantha,keď si všimla,že hľadím na mobil.
,,Ale nič,len mi mama volala,že mám prísť na večeru,pretože prišli aj Scottovci,ktorí už ako vieš uzavreli dohodu s mojimi rodičmi a teraz ich budem u nás stretávať častejšie,"vysvetlila som a ona len chápavo prikývla a vypla notebook a napila sa z coca-coly.,,Pozri sa,ak ti ten idiot plánuje niečo spraviť,tak sa má na čo pripraviť,pretože my sa nedáme a my s Lunou sme tu pre teba kedykoľvek,takže nemusíš sa toho báť,"povedala a ja som sa len usmiala.
Potom si ma vtiahla do objatia,no ja som vedela,že sa nebojím.
Mala som tu istotu,že sa toho naozaj nebojím a,že vďaka Samanthe a Lune zvládnem čokoľvek.
Ani nemôžem uveriť tomu,že za tak krátku na novej škole som si s nimi až tak začala rozumieť.
Našla som si skvelé kamarátky a som aj za to veľmi vďačná.,,Tak čo,pôjdeme von alebo niekde na párty?",navrhla a ja som sa len zamyslela.
,,No nemám tu na seba dobrý autfit a domov ísť teraz nemôžem,"povedala som a sklesla mi hlava,aj keď som sa snažila byť so všetkým vyrovnaná.
,,To je v pohode,ja ti na seba niečo dám,ale najprv si obe dajme sprchu a potom bude výber autfitu,"povedala a ja som len prikývla.
Prvá som sa šla osprchovať ako ja,pretože Samantha ešte musela zavolať rodičom,ktorí boli na služobnej ceste.
Ja som v sprche strávila necelých 20 minút,aj keď som sa ponáhľala.Keď som zo sprchy vyšla,tak som sa obliekla len do siedmeho prádla,čiže som bola v nohavičkách a v podprsenke.
,,Máš fakt sexy telo,ak by som bola chlapec,tak by som ťa okamžite brala,"poznamenala a ja som sa len zasmiala.
Viem,že mám dobré telo,pretože mi to hovorí veľa ľudí.
A možno aj preto sa somnou Alex pred rokmi vyspal.Keď sa Samantha tiež osprchovala,tak obe sme začali z hľadaním autfitov.
Samantha má veľmi dobré oblečenie a hlavne aj také,ktoré sa hodí na párty,takže som si mohla vyberať čo len chcem.
Nakoniec som sa teda rozhodla pre široké nohavice a top na ramienka,ktorý mal obrovský výstrih.
Zobrala som si ho len preto,pretože mi pasoval k nohaviciam a tak isto sa mi aj páčil.
Na vrch som si ešte obliekla koženú bundu a potom sa vrhla na makeup a vlasy.
Vlasy som si rozčesala,teda skôr mi pomohla s tým Samantha a s make-upom tak isto.
Na oči mi spravila linky a na pery som si naniesla jemne ružovú kontúrku.
Keď sme boli obe hotové,tak sme sa pozreli do zrkadla a museli sme sa až usmiať,pretože to vyzeralo kurevsky dobre a páčil sa nám výsledok našej práce.Ďalšia časť....
YOU ARE READING
Bezcitný
Teen Fiction,,Ty bezcitný hajzel Alex,ako si mohol?",zvrieskla som po ňom a na jej tvári sa objavil ten jeho odporný úškrn. ,,Sorry,tak si bola len hlúpa obyčajná stávka,veď to nebolo nič vážne,"povedal a mne sa v tú chvíľu podlomili kolená a myslela som,že sa...