48.kapitola/Prespávačka a vážny rozhovor

0 0 0
                                    

Prešiel už skoro týždeň a ja viem,že po zajtra už odchádzam do Spojených štátov,kde si pôjdem obhliadnuť moju budúcu vysokú školu.
Aj keď už sa prihlášky odovzdali a mňa ešte čaká pohovor,ktorý náhodou budem viesť budúci týždeň,tak mám z toho celkom dobrý pocit,pretože roky som sa na toto pripravovala.
Harvard.
Aj keď som nevedela čím chcem byť,čo momentálne ešte stále neviem,ale na Harvard určite chcem ísť.
Môj názor sa na tú školu nezmení a pôjdem tam tak či tak.
Nič ma pri tom nezastaví.

Práve ležím vedľa Alexa a obaja hľadíme do stropu.
Dnes sme sa dohodli na prespávačke,pretože on už odlieta zajtra.
Aj keď sa neuvidíme týždeň,tak teda dúfam,že aspoň budeme si písať a volať.
Pri predstave,že ho neuvidím týždeň ma trochu straší a mám strach,že sa niečo stane.
No ak si mám pripustiť to,že za rok už každý z nás pôjde na iné školy,tak vôbec si neviem predstaviť,čo to somnou spraví,ak si to konečne pripustím a prestanem žiť v predstavách.

Zrazu som cítila jeho úprimný pohľad a vedela som,že sa bude pýtať čo sa deje.
Asi sa s ním o tom musím najskôr porozprávať,pretože je najvyšší čas.
,,Viem,že sa niečo deje,"prehovoril a priblížil sa ku mne.
Chytil ma okolo krku a začal ma druhou rukou hladiť po ruke.
,,No a ja viem,že je ešte zbytočne skoro sa takto stresovať,ale rozmýšľam nad tým,že čo bude s nami,ak obaja pôjdeme na iné školy,"pozrela som naňho a on si povzdychol a trochu sa odtiahol.
Posadil sa a ja som urobila to isté.
Asi sme sa na to obaja potrebovali poriadne nadýchnuť,aby sme boli schopní toto riešiť.

,,Ja popravde už nad tým tiež rozmýšľam a rozmýšľal som už aj minulý rok,aj keď sme ešte spolu neboli,rozmýšľal som nad tým,že kam nás cesty zavedú a čo s nami bude,ale prišiel som na to,že je ešte zbytočne skoro nad tým rozmýšľať,ale popravde teraz už neviem,ak si obaja priznáme nahlas,čo je realita,tak nás to môže bolieť už teraz a zbytočné je ešte sa rozchádzať,keď sme ešte na strednej a som tu,"povedal a ja som len neveriacky naňho pozrela.

,,Takže ak pôjdeme obaja na vysoké školy,tak budeš sa chcieť rozísť?",spýtala som sa prudko a on len pokrútil hlavou.
,,Tak som to nemyslel,ale hovorím,že väčšinou páry toto robia,rozchádzajú sa,pretože diaľka ich zničí,ale nemusí to byť aj v našom prípade,"povedal a ja som len chápavo prikývla.

Alex je chlapec,ktorého som milovala už od základnej školy a teraz,keď obaja pôjdeme na iné školy,tak sa bojím,že nás to už navždy rozdelí.
Bojím sa,že dospelosť nás zmení.
Aj keď obaja už sme dospelí,ale myslím to tak,že sa z nás stanú úplne iní ľudia.
Začneme mať iné priority,ktoré môžu zmeniť aj náš vzťah.
Budeme mať viac povinnosti a začneme spoznávať nových ľudí,čo je pre mňa ako dosť stresujúce,ak to tak mám teraz zobrať.

,,Ja viem,že to tak byť nemusí a nechcem na to ešte myslieť,ale nedokážem prestať myslieť na to,že čo bude somnou ak sa naše cesty rozdelia a my budeme musieť na seba zabudnúť,"povedala som a po tvári mi stiekla slza.
V živote som mala len jedného chlapca,ktorého som skutočne milovala.
A možno ním aj vždy bude Alex.
Možno nikdy nebudem tak milovať ako milujem jeho.
Možno ani nechcem iného milovať.

,,Pozri Kate,nikdy na seba nezabudneme,pretože ak človek miluje,tak nikdy nezabudne na človeka,ktorého miloval,a ak náhodou nám to nevyjde,tak obaja pôjdeme svojou vlastnou cestou a budeme sa sústrediť na školu.Okrem toho nevieme čo sa stane,ak máme byť spolu,tak budeme,pretože to osud vždy zariadí,"upokojil má a ja som len hltala slová,ktoré mi práve hovoril.

Alex Scott mal v sebe vždy dobro a aj občas,keď som mala pocit,že je v ňom iba zlo,tak vždy za tým bolo dobro.
Možno len nechcel preukázať svoju dcérku stránku.
Možno chápem,prečo niektorí chalani,sa boja ukazovať svoje stránky,pretože sa boja,že sa im druhí vysmejú,alebo ich dievča odmietne.
A ja to aj chápem.
Ale ak sa chlapec zaujíma o dievča,tak sa bude snažiť vždy.

,,Ak pôjdeme obaja na vysokú školu,tak budem pevne dúfať a snažiť sa,aby nám to vyšlo,"povedala som z úsmevom a on sa tiež usmial a spojil naše pery.
Chvíľu sme sa vášnivo bozkávali,až kým sme neprišli aj k intímnejším veciam.....

Ďalšia časť.
Dúfam,že sa vám táto časť páči.
Myslíte si,že ich vzťah vydrží?
Myslíte si,že všetko bude v poriadku a bude to ako v rozprávke?
Alebo ich čaká krutý koniec?

Bezcitný Kde žijí příběhy. Začni objevovat