21.kapitola/Budúcnosť

1 0 0
                                    

,,Vidíš my sme ti hovorili,že k tebe niečo cíti,"povedala vážne Samantha,keď sme všetky sedeli u nej na posteli.
Chvíľu som premýšľala nad mojou odpoveďou,no potom som sa rozhodla to povedať trošku inak.
,,Nie,jednoducho mi navrhol len kamarátstvo a ja neviem či to mám prijať alebo nie,pretože veľa veci sa v minulosti stali,aj keď to nikdy nemyslel vážne,aj keď mal dobrý dôvod prečo mi to spravil,ale ja jednoducho na to nemôžem zabudnúť,"ohradila som sa a prekrížila si ruky na hrudi.

Chcela som vyzerať vážne,pretože to tak bolo najlepšie.
Moja najhoršia pochybnosť bola tá,že som pochybovala o svojom rozhodnutí.
Ešte som mu nedala ani odpoveď,pretože na to potrebujem síce čas,ale uvažujem nad tým,že či je správne nad tým aj rozmýšľať.
Ak mu dám šancu,tak budem riskovať,že sa to stane znova,ale tak za pokus nič nedám.
Okrem toho chce byť len kamarátom a ja mám pocit,že to chcem aj ja.
No napriek tomu nedokážem zabudnúť na svoje city.
City,ktoré boli zranené v minulosti a je možné,že sa to zopakuje aj tentokrát.

,,Lenže to je prvý krok k tomu,aby ste začali odznova a vidím to na ňom,že to myslí vážne,pretože tí navrhol aj kamarátstvo a dal ti času toľko koľko len chceš,tak čo viac si môžeš priať?",nadhodila Luna,ktorá si len namtoávala pramienok vlasov na prst.
Toto som už poznala.
Keď bola nervózna,tak to robila stále.

,,Viete čo?Nechajme chlapov tak,pretože je to len ďalšia hlúpa vec,ktorá nám ničí našu psychiku,veď my sme dôležitejšie,"povedala som a nadhodila rýchly úsmev.
Chcela som zmeniť tému,pretože som o tom už ani počuť nechcela.
,,Presne tak,takže by sme mohli zájsť znova niekam a užiť si to,"navrhla Samantha,no ja som si v tú chvíľu uvedomila,že dnes nemôžem.
Zajtra ma čaká dosť ťažký deň,pretože som dostala minulý mesiac ponuku od riaditeľa,že by mi napísal doporučujúci dopis na vysokú školu,ktorý budeme odosielať až na budúci školský rok,pretože to sa robí až v 3 ročníku a myslím,že by to tak bolo najlepšie.
Ale za to musím zostať po škole a pomôcť mu s jeho papierovačkami.

No takúto ponuku samozrejme,že neodmietnem,pretože je to dosť dôležité pre mňa a možno by mi to mohlo zmeniť život,takže ak to prijmem,čo vlastne som už prijala,tak môže mi to zmeniť život.

,,No ja asi nebudem môcť,pretože zajtra ma čaká ťažký deň,na ktorý si musím pripraviť aj zopár svojich vysvedčení zo základnej školy,teda skôr zo starej strednej školy a aj musím napísať nejaké referáty aspoň na pár strán,takže dnes to asi nebude možné,"povedala som a rýchlo sa postavila z postele.
Viem,že by som tu najradšej s babami zostala,no ony to chápali.

,,Chápeme,veď keď máš takú príležitosť,tak nesmieš ju zahodiť,takže musíš ísť do toho,"povedala Luna a žmurkla na mňa.
Ja som sa len usmiala a obe som nadšene objala.
Bola som rada,že som si tu našla takéto kamarátsky a vôbec,že si rozumieme.

Potom som bez slova odišla a nasmerovala si to rovno domov,pretože som sa vydala do cesty osudu.
Viem,že má čaká dobrá budúcnosť,pretože známky mám dobré a v škole mi to fakt ide,len musím vedieť presne,že čo chcem robiť po strednej a na akú školu sa chcem dostať.
Síce tie dopisy sa posielajú až na rok ku koncu školského roka,tak budem musieť už teraz nad tým začať premýšľať.
A som rada,že som práve ja dostala takú ponuku a najmä potom,keď si ma riaditeľ zavolal do riaditeľne,keď ma nachytal fajčiť pri škole so Scottom.
Som rada,že to dopadlo tak,ako to dopadlo.
Aj keď viem,že mám ešte čas do 4 ročníka,tak ale čas rýchlo letí a ja už nad tým rozmýšľam teraz.
Teda skôr budem musieť.
Ale teraz sa vrhnem na ten referát.....

22:00

Pravé som dokončila posledný referát o tom,že kým chcem byť o 5 rokov.
To ešte sama neviem,ale skúsila som improvizovať,takže snáď sa to bude riaditeľovi páčiť a nakoniec mi naozaj napíše ten doporučujúci dopis.

Od tej doby,čo som prišla od kamarátky,tak som mobil nemala ani v ruke,pretože som rozmýšľala len nad referátmi a nad tým,že ako to dopadne.
Snáď to bude dobré.
Keď som sa konečne dostala na sociálne siete,tak mi prišlo niekoľko správ od Samanthy a Luny,že som nestíhala to všetko čítať.
Síce sú jesenné prázdniny,ale ja zajtra musím ísť naozaj za riaditeľom,pretože ide mi o budúcnosť.

Ale tak budem musieť si kúpiť aj kostým,pretože hneď pozajtra je tá Halloweenska párty v škole,aj keď sú prázdniny,no na to som skoro úplne zabudla.
Ale by ma zaujímalo,že či ide na tú párty Alex Scott....

Bezcitný Where stories live. Discover now