Sedím v lavici a hľadím do blba.
Učivo nevnímam a rozmýšľal len nad tým,že ako to dnes dopadne.
Už za tie 3 hodiny,ktoré v škole prešli,tak už do mňa aj Aleš rypol,ale ja som to nijak až tak prehnane neriešila,pretože som sa sústredila len na to,aby mi tá pomsta vyšla.
Ak mi vyjde,tak už budem kľudne spať.Keď konečne zazvonilo na prestávku,tak som si to hneď nasmerovala k lavici,kde sedela Samantha s Lunou a oni sa len z úsmevom na mňa pozreli.
,,Takže si dnes už pripravená?",spýtala sa zvedavo Samantha a ja som len prikývla a povzdychla si.
,,Hej,ja len dúfam,že to vyjde,"povedala som a sadla si na lavicu.
Našťastie ani jednej to nevadilo,takže sme sa len rozprávali ďalej.
No chvíľa bola kľudná,keď zas nezačal výstrajať ten kokot Alex.
Prišiel k nám a vytiahol si z vrecka cigaretu.
,,Dámy a monštrum nechcete cigu?",spýtal sa provokačne a to slovo monštrum,tak zdôraznil,že ma to naštvalo.
Viem veľmi dobre,že tým monštrom nazval mňa a niesom až tak hlúpa ako si on myslí.,,Neprestaneš s tým?",vyprskla som nahnevane a pozrela mu do očí.
Jeho tmavé oči sa do mojich len zapozerali a jeho úsmev sa znova rozšíril do jeho sprosteho egoistického úsmevu.
Viem prečo asi taký je.
Na základnej škole mal veľa egoistických kamarátov a tak isto aj tu ich má,takže sa tomu ani nečudujem.
No on sám sa rozhodol taký byť a mňa už ani nezaujíma,že čím si on v živote prešiel,pretože môj záujem o neho už je proste nulový.,,Nie,pretože ma baví ti ničiť život,"uškrnul sa a potom si zastrčil cigu za ucho.
Chvíľu sme naňho len nechápavo hľadeli,no potom som mu ukázala prostredník,na ktorý sa on zasmial a odišiel preč.
Určite si tu posratú cigu šiel zapáliť von.
,,Tak aspoň vidíte,že nieje taký ako ste si mysleli,"obrátila som sa späť k dievčatám a ony len prikývli.,,Veď my sme tí aj verili,no nám na začiatku taký neprišiel,"vysvetlila Samantha a ja som len chápavo prikývla.
,,To preto,že musí ničí život iba mne a s každou druhou sa vyspí,teda s každou kurvou,"vysvetlila som a potom som sa pobrala sadnúť na miesto.
Dúfam,že ten deň v škole prejde rýchlo a ten idiot dostane to,čo si zaslúži.....Konečne zazvonilo a skončila sa nám posledná vyučovacia hodina.
To znamená,že zachviľu mu začína tréning a ja potrebujem sa dostať s babami do chlapčenských spŕch.
Rýchlo sme všetky vybehli z triedy a hneď sme sa všetky dohodli,že si najprv pôjdeme odniesť veci domov a potom sa vrátime tu späť,pretože tréning začína až za necelú polhodinu a to máme všetky čas sa dostať domov a odniesť si veci.
Ani nevieme,či si už tam odniesol šampón a veci na sprchovanie.
To asi najskôr čoskoro zistíme....Keď sme sa znova stretli v škole,tak už sme začuli z telocvične hlasy a tak isto,že už niekto tam dribluje z loptami.
Takže v podstate už tam budú určite všetci a teraz je šanca sa dostať do spŕch.
Sprchy sú hneď pred telocvičňou,takže si musíme dávať sakra pozor,aby nás nikto nepočul,alebo nechytal.
,,Si si istá,že do toho chceš naozaj ísť?",spýtala sa Samantha,aby sa uistila a ja som len prikývla.
Z krabičky som vytiahla farbu a potom sme všetky vliezli opatrne do chlapčenský spŕch.
Našťastie veci Scotta som okamžite spoznala,pretože mal na taške menovku.
Tašku som opatrne otvorila a v nej sa nachádzali samé veci,ktoré používajú chlapci.
No našťastie šampón som okamžite našla a hneď som šla do toho.
Musela som byť len opatrná,aby sa tá farba nikde nerozliala.Keď som to celé vliala do šampóna,tak som ním aj potom pretrepala,aby to nebolo až tak vidno.
Podľa mňa sa ten šampón aj tak zmenil na zelenu,len ten idiot si to určite ani nevšimne,keďže pri sprchovaní má zatvorené oči a ani nedáva pozor.
A viem to tak,pretože som s ním bola a viem veľa veci o ňom.,,No neverím,že nám sa to fakt podarilo,"zvýskla opatrne Luna a zrazu sme začali akýsi zvuk.
Ako keby niekto práve otváral dvere.
Šampón som okamžite zastrčila do jeho tašky a hneď som ju aj zazipsovala a okamžite sme sa šli schovať za roh,pretože nám hrozilo,že by nás niekto mohol odhaliť.
Ale našťastie to po chvíli ustálo a nikto sem nevstúpil,takže sa nám všetkým uľavilo.
,,Fajn a teraz musíme odtiaľ okamžite vypadnúť,"zvolala som a hneď sme z chlapčenských spŕch vybehli preč a ponáhľali sa čo najrýchlejšie zo školy preč.,,Sakra,to bolo len tak tak,ktokoľvek nás mohol nachýtať,"vyhrkla Samantha a ja som sa len usmiala,no musela som súhlasne prikývnuť.
No teraz sa mi nálada oveľa zlepšila,pretože pomsta bola dokončená a už len čakať na jeho reakciu a na výsledok toho,ako bude vyzerať.
No môj drahý,tak rýchlo sa ti to nezmije....,,Neverím,že sa nám to naozaj podarilo,"zasmiala som sa,keď už sme boli ďalej od školy.
,,Hej tak tomu ver,ale skôr sa teraz bojím o teba,pretože myslím,že on nieje až tak hlúpy a jemu to dôjde,že si to bola ty,takže sa skôr bojím,že čo on tebe spraví,"povedala opatrne Samantha a ja som len mávla rukou.
,,Ja sa ho nebojím a ak sa o to pokúsi,tak ja znova vymyslím niečo horšie,"povedala som jednoducho a obe len prikývli.,,Inak nejdeme na kávu alebo niekde si sadnúť,keď je ten piatok?",navrhla som a obe len z úsmevom prikývli a hneď sme vyrazili...
No a už len treba čakať,že ako dopadne tá pomsta a či si vôbec ten idiot umyje vlasy....Ďalšia časť.
Tak pomsta sa podarila,ale naozaj si Alex umyje vlasy?
A ak áno,tak ako bude reagovať?
YOU ARE READING
Bezcitný
Teen Fiction,,Ty bezcitný hajzel Alex,ako si mohol?",zvrieskla som po ňom a na jej tvári sa objavil ten jeho odporný úškrn. ,,Sorry,tak si bola len hlúpa obyčajná stávka,veď to nebolo nič vážne,"povedal a mne sa v tú chvíľu podlomili kolená a myslela som,že sa...