22.kapitola/Kostýmy

1 0 0
                                    

,,Takže nakoniec to vyšlo?",spýtala sa Samantha,keď sme boli v nákupnom centre a hľadali nejaký kostým na zajtrajšiu Halloweensku párty.
,,Áno,nakoniec sa mu páčili tie referáty,takže mi ten doporučujúci list na rok napíše,keď budem mať podľa toho aj slušne správanie,"vysvetlila som a zapozerala som sa na obchod,ktorý bol blízko nás.
,,Pozrite,tam sú kostýmy,tak mohli by sme ísť tam pozrieť,"navrhla som a ukázala palcom na ten obchod a obe len prikývli a hneď sme si to tam nasmerovali.

,,Dobrý deň,pomôžem vám dámy?",prehovorila predavačka,ktorá práve vyšla od pokladne.
,,Áno,práve prišli sme pozrieť nejaké kostýmy na Halloween,"vysvetlila Samantha a predavačka sa len usmiala a ukázala prstom na zadné regály.
,,Tak odporúčam vám,aby ste zašli tam dozadu,pretože tam je najlepší výber kostýmov pre starších,"povedala a my sme sa len vďačne usmiali naňu a hneď si to nasmerovali tam.

,,Počujete nebudeme všetky v rovnakom kostýme?",navrhla po chvíli Luna.
Samantha naňu len vypleštila prekvapene oči a ja tak isto.
,,To by sme museli robiť kompromisy,pretože nie každá z nás chce byť v tom kostýme čo ostatné,takže to by sme sa museli dohadovať,okrem toho lepšie bude ak každá bude mať svoj,"povedala som a Samantha len súhlasne prikývla.
,,Ale viem ako si to myslela,"dodala som ešte nakoniec,aby sa Luna necítila zle.

Potom sme všetky šli preskúmavať kostýmy,ktoré tam mali všelijakého druhu.
Mali tam zombíkov,upírov,duchov,batmanov a ďalšie iné.
Sakra ja si vôbec neviem vybrať.
Po chvíli si Samantha vybrala kostým sexy krvavej nevesty,ešte k tomu mala aj umelú krv.
,,V Tom budeš vyzerať kurevsky sexy,"poznamenala som a ona sa len zasmiala.
Pohľadom som znova prechádzala po kostýmov a snažila sa nájsť,ktorý by sa na mňa tak hodil.
Nakoniec som zastavila na kostýme upirky,ktorý bol tiež sexy.
Výstrih mal a tak isto k tomu bola tiež umelá krv a upírske zuby.

,,Scott nebude môcť z teba spustiť zrak,"podotkla Luna a pri zmienke o Alexovi mi zovreli v žalúdku.
,,Ani neviem či ide."
,,Určite keďže je to Halloween a Halloween milujú všetci,"povedala rozhodne Luna a ja som si len povzdýchla.
Najlepšie by bolo ak by tam vôbec nešiel,pretože ja stále neviem čo mám robiť s tým,že sa neviem rozhodnúť.

,,Našla som super kostým!",zvolala Luna a prikročila ku kostýmu z jednej z Bratz.
,,To je skvelý kostým,tu rozprávku som ako malá milovala,"povedala z úžasom Samantha.
,,Samantha,viem,že je nevhodné o tom teraz rozprávať,ale naposledy keď som ti volala,tak si mi povedala,že si mala sex a s kým to teda bolo?",pozrela som naňu a ona si povzdychla.
,,Nebolo to naposledy čo si mi volala,ale bolo to len s nejakým chlapcom a ja som si chcela užiť,"vysvetlila a ja som len chápavo prikývla.

Keď sme si konečne vybrali kostýmy,tak sme z úsmevom ich zaplatili a potom si to nasmerovali domov.
Každá z nás šla svojou cestou.
Rozlúčili sme sa pred parkom a dohodli sa,že zajtra sa spoločne stretneme pri parku a pôjdeme spoločne na párty.
Snáď tam budú mať aj alkohol.

Keď som sa konečne vrátila domov,tak prvé čo ma čakalo bolo prekvapenie.
Vo dverách stali Scottovci a o niečom sa aj rozprávali s našimi.
,,Ach,ty si už doma,"zvolala matka,keď si ma všimla a ja som len nadhodila falošný úsmev.
,,Hej bola som nakupovať,"povedala som rázne.
Keď si ma všimli aj Scottovci,tak sa len nežne usmiali.
Našťastie Alexa som tam nevidela.

,,Alex ťa pozdravuje,odkazuje,že nemohol prísť,pretože má tréning,"vysvetlila pani Scottova a ja som sa len usmiala a potom som sa pobrala do svojej izby.
To,že ma Alex pozdravuje,tak to má až tak netrápi,ale skôr ma trápi to,že sa možno objaví na tej halloweenskej párty.
Neviem ako to prežijem,pretože stále som neprestala myslieť na to,čo sa medzi nami stalo.
Stalo myslím na ten návrh,ktorý mi dal.
Máme byť znova kamarátmi?
Mám tomu dať šancu?
Ak tomu dám,tak sa znova niečo stane?
Mám riskovať?
Ach,kiežby som poznala na to všetko odpoveď.

Keď som sa konečne ocitla vo svojej izbe,tak som sa hodila na posteľ a zapozerala sa do stropu.
Moju myseľ zasiahli myšlienky nad tým všetkým.
Áno,ja overthinkujem,takže ste si to mohli všimnúť už dávno.
Zrazu sa mi oči zatvorili a ani neviem ako,tak sa predomnou objavila temnota.
Najskôr som len zaspala......

Práve som sa prebudila na mamine hlasy z dola.
Kričala tam po otcovi.
Ach,ďalšia ich hádka.
To jak som sakra dlho spala,veď už je ráno a zaspala som včera tak nanajvýš o 17:00.
No aspoň som mala kľudný dlhý spánok.

Rýchlo som mobil schmatla z nočného stolíka a šla na sociálne siete.
Písala mi už aj Samantha,že kedy sa stretneme v parku.
Takže párty začína o 20:00,takže v parku sa stretneme o 19:30.
To je skvelý čas.
Mám na to celý deň a rozmýšľam,že ešte ako sa namaľujem.
Možno si dám len čierne tiene na oči až tak,že by to bolo viditeľné a možno len umelú krv medzi zuby a na pery.
Veď som upírka,tak to musí vyzerať tak reálne.

Ak teda dnes uvidím Alexa na večierku,tak teda pôjdeme skúsiť sa s ním porozprávať a uvidím ako to pôjde.
Aj keď som si minule povedala,že s ním si už nezačnem nikdy nič viac,no očividne som sa zmýlila.
Asi kamarátmi byť môžeme.....

💗💗💗💗Ďalšia časť lásky.....

Bezcitný Where stories live. Discover now