15.kapirola/Zlá nálada

0 0 0
                                    

Prešiel víkend a ja som nemohla ani raz vyjsť von,čo je totálne nahovno.
Naši sú ešte stále nahnevaní,pretože som im nedala vedieť,že kde som a okrem toho mali strach.
No mne je to úplne jedno,pretože už niesom malé dieťa a mali by mi viac dôverovať,lenže ako to vidím,tak už mi veriť ani nebudú.
Ale čo už mi je potom,pretože zachviľu mám 18 a môžem si jazdiť kdekoľvek.
Síce už vodičák mám,no musím počkať ešte do 18.

Práve sedím v lavici a náladu mám tak nahovno,že som sotva dnes s niekým prehovorila.
Samantha má teraz úplne inú hodinu ako ja,no tak či tak,jedného imbecila som sa nezbavila.
Je tu a sedí vedľa mňa.
Čo je horšie,že nás tak posadila aj triedna učiteľka a sedieť inak nemôžeme.
Bože,ale už sme na strednej škole,mohli by sme si sadnúť ako chceme,no miesto už nebolo,takže bohužiaľ musím sedieť vedľa toho kretena.

,,Si v pohode?",spýtal sa zrazu Scott a ja som naňho len otrávene pozrela.
,,Čo ťa je do toho?"
,,Len sa pýtam,pretože tak nevyzeráš,"povedal upokojujúco,no ja som len prekrútila očami a ďalej sa ponorila do vlastných myšlienok.
Viem,že by som sa nemala správať tak odporne,no mám právo k nemu byť taká.
Tvári sa,že je milý a,že všetko bude v poriadku,no nič nebude v poriadku,pretože ja momentálne nemám záujem sa s ním rozprávať a už vôbec nie kamarátiť.

Keď skončila hodina a Samantha s Lunou sa vrátili,pretože ony mali úplne inú hodinu,kvôli tomu,že sú v inej skupine,tak som hneď šla k nim.
Nechcela som aj cez prestávku vysedávať pri Alexovi,pretože by som to už ďalej neprežila.
,,Si v pohode Kate?",spýtala sa Samantha,keď som k nim podišla a ja som si len povzdýchla.
,,Niesom v pohode,pretože mám zaracha a okrem toho musím znášať neustále prítomnosť toho idiota,"povedala som prudko a obe si len povzdýchli.
,,No buď aspoň rada,že ťa za tú pomstu neponížil ešte viac a,že to nechal tak,"povedala Luna a ja som len prikývla a zahľadela sa von oknom.

,,Ako mám ďalšie 2 roky s ním prežiť,keď už to teraz nezvládam?"
,,To zvládneš určite a ja myslím,že budete ešte aj kamaráti,"žmurkla na mňa Samantha a ja som len prekrútila očami a šla si späť na miesto sadnúť.
Nikto tu nič nechápal a to ma štvalo najviac.
Nemala som sa s kým porozprávať,pretože kamarátky si z toho začali ešte aj uťahovať.
Proste zlá nálada a zlý deň v škole.
Šak jasné.
A hlavne nahovno spolusediaci.

Keď som prisadla na miesto,tak som schmatla mobil a šla scrolovať Instagram.
Celý čas som mala pocit,že má ten idiot pozoruje a ja som nechápala prečo.
,,Máš problém?",pozrela som naňho chladne a on sa len uškrnul.
,,Nie,nemám problém,len sa pozerám,"povedal a ja som len prekrútila očami a naďalej ho ignorovala.
Nenávidím to,že na mňa ten buzerant hľadí.
,,Tak prečo na mňa pozeráš?"
,,Pretože je to príjemné,"povedal a ja som sa len rozosmiala.
Tak táto odpoveď bola najlepšia.

,,Vážne vtipné Scott,práve si povedal vtip roka,"zaškerila som sa a on sa len tiež egoisticky uškrnul.
Bože ako ja ho nenávidím.
Potom som ho už ignorovala,pretože nemalo zmysel sa s ním ďalej rozprávať.
Byť v triede s niekým,kto vás zničil je tá najhoršia vec,aká sa vám môže stať.

Keď začala hodina,tak som hneď musela triedu opustiť,pretože som potrebovala ísť na čerstvý vzduch.
Zapálila som si cigaretu a ťahala do seba ten smrteľný dym.
,,Je dosť smutné,keď musíš chodiť preč z hodín,aby si si zakúrila,"povedal nejaký hlas,keď som stála pri múre za školou.
Hneď som sa otočila a stál tam on.
,,Čo chceš Alex?",spýtala som sa prudko a on si tiež vytiahol krabičku cigariet.
,,Idem si zakúriť,nič viac,"odvetil a ja som len prekrútila očami a radšej sa mu otočila chrbtom.
Chcela som ho ignorovať,no pritom som sama vedela,že Alexa Scotta sa ignorovať nedá,pretože bude do vás podrypovať do vtedy,kým sa mu neozvete.

,,Tak mi povedz,prečo sa mi vyhýbaš,čo sa ma bojíš?",spýtal sa opatrne a ja som len prekrútila očami a obrátila sa k nemu.
,,Pretože ťa nenávidím správaš sa ako namyslené pako,stačí?"
Na to len prekvapene nadvihol obočie a znova potiahol z cigarety.
,,Nemyslím si,že sa správam ako pako,ale bude za tým niečo iné,že sa mi vyhýbaš,"povedal a ja som si len odfrkla a prekročila si ruky na prsiach.

,,Alebo ty si len príliš domýšľavý a hľadáš v tom niečo,čo tam nieje,takže už s tým prestaň a daj mi konečne pokoj,pretože takto sa fungovať nedá,"povedala som,no on len prikývol.
,,Presne takto sa fungovať nedá,ale zas niesi mi ani ukradnutá,aby som ti dal pokoj,"povedal a ja som sa len naňho prekvapene pozrela,no na chvíľu som mala pocit,že vyvolalo to vo mne niečo,čo som mala mať dávno pochované.

,,Neverím ti ani slovo,"povedala som prudko,no stále som bola v šoku.
Vôbec som nečakala,že on niečo také povie.
,,Čo?Vyzeráš ako keby si práve videla ducha,"poznamenal a ja som len prekrútila očami.
,,Nie,len je nezvyk,že od teba niečo také počujem,ale vieš,nedám sa zmanipulovať,takže sa maj pekné,"povedala som a on len prkeutil očami,no hneď ma zastavil.
,,Počkaj,musím ti niečo povedať,"povedal a pozrel mi do očí ....

Ďalšia časť.
Tak čo myslíte,čo tým myslel?
Čo jej také chce Alex Scott povedať?




Bezcitný Where stories live. Discover now