11.kapitola/Prezývka

2 0 0
                                    

Prešla už hodina a pol od vykonania mojej pomsty a ešte stále čakám na to,že mi bude každú chvíľu písať ten idiot,že čo to má znamenať,že toto som prehnala.
No za tú hodinu a pol sa nič nestalo.
Polhodinu som strávila na káve s babami a potom som strávila hodinu vo svojej izbe pozeraním nejakého seriálu.
No a dnes k nám prídu Scottovci,čo bude ešte horšie,pretože ak príde aj ich syn,tak to bude oveľa horšie.
Viem,že si to zas vybije na mne a znova zažijem peklo,ale ja sa ho predsa nebojím.
Zrazu zazvonil niekto na dvere.
Sakra,to už určite budú oni.
Ale ich syn ešte určite nie,pretože on má tréning až do 17:00,takže ešte hodinu.

Z dola som už začula hlasy návštevy a aj som počula to,ako ich naši slušne vítajú.
Ako keby si aj rozumeli.
Naši vedia,že čo mi spôsobil Alex Scott,syn ich obchodných partnerov,ale aj tak to už neriešia.
Ešte k tomu mi povedali,že mám s ním zakopať vojnovú sekeru a nechať to tak.
Čo sa stalo,tak sa stalo,že jednoducho minulosť nezmeníme.
Lenže ja nezabudnem na to,čo mi spôsobil,pretože kvôli nemu som musela chodiť k terapeutke,čo bolo ešte horšie.
To bol hrozný pocit sa otvoriť cudziemu človeku a ešte k tomu rozprávať o tom.
A to všetko len vďaka nemu.
Keby som ho nepoznala a keby som sa vôbec doňho nezamilovala,tak všetko by bolo v poriadku.
Ale je to pravda,že už to nezmením.
Skrátka šla som ďalej,ale nikdy som si nemyslela,že bude ešte aj na strednej mojim spolužiakom.

Zrazu mi prišla správa na mobil,ktorú som hneď si okamžite prečítala.
Správa prišla od nejakého cudzieho čísla.
To si prehnala ty kurva!
Zrazu som sa na to tak rozosmiala,že som sa asi dobrých 5 minút nevedela prestať smiať.
Takže to predsa fungovalo.
K tomu mi ešte poslal fotku

Okamžite som túto fotku poslala Samanthe a Lune,ktoré mi hneď na to reagovali so smejucimi emoji.
Chvíľu sme si o tom písali a potom som znova hľadela na túto fotku.
Stále som sa na tom smiala,pretože sa mi tá pomsta vydarila a naozaj vyzerá ako Joker.
Fakt skvelá prezývka.

Po chvíli mi prišla ďalšia správa od Alexa,že toto si somnou ešte vybaví a nie v škole,ale dnes keď príde.
No super,na to sa fakt teším.

Rýchlo som vyskočila z postele a šla si zo šatníka vybrať na seba čiernu mikinu a tak isto čierne legíny.
Radšej pôjdem niekde von,pretože dnes doma vôbec byť nechcem,ak má prísť ten idiot a má mi skáziť náladu.
Hneď som poslala aj sms babám,že či k jednej z nich by som nemohla prísť a nakoniec s tým súhlasila Samantha,pretože Luna ide niekde na víkend s rodičmi.

Len čo som zišla dole po schodisku,tak našťastie som mala aj voľný priestor,pretože rodičia sa už v kuchyni zhovárali so Scottovcami a dvere mali zatvorené,takže našťastie si ma nikto nevšimol.
Rýchlo som si obula svoje biele tenisky a hneď vyrazila vpred.
Doma byť nemôžem,pretože tam príde Alex a naši ho isto určite pošlu za mnou hore,takže najlepšie bude,ak ostanem u kamarátky.

Cesta k domu Samanthy mi trvala asi necelých 10 minút,takže som bola rada,že nie viac,pretože ak by som náhodou stretla po ceste Alexa,tak by ma porazilo.
Hneď ako som tam bola,tak som jej napísala rýchlu správu a ona mi šla okamžite otvoriť.
,,No ahoj kočka,takže sa zas vidíme?",zasmiala sa a ja som len prikývla.
,,Hej,lebo to doma dnes nezvládnem,keďže ten idiot je riadne nasratý,"povedala som a ona sa len zasmiala.
,,Hej,ale myslím,že sa ti to fakt podarilo,toto si fakt zaslúžil a vážne vyzerá ako Joker,"povedala a ja som sa len usmievala.
Bola som na seba pyšná,že sa mi podarila takáto pomsta na človeka,ktorý len mne ubližoval.

,,Tak poď teda ďalej,pozrieme si nejaký film,"navrhla a ja som len prikývla a šla k nej.
Hneď ako som tam vstúpila,tak sme hneď šli do jej izby,kde vytiahla notebook a prihlásila sa na netflix.
,,Počkaj chvíľu,hneď prídem,len idem pripraviť popcorn a najeku coca-colu ak chceš,"povedala a ja som len prikývla a rozhodla sa teda čakať.
Keď som čakala,tak mi začal zvoniť mobil.
Bolo to to číslo,cez ktoré mi Alex poslal správu.
No do riti.
Čo chce?
A prečo sa tomu vôbec vyhýbam?bojím sa toho?
Nie,nesmiem od toho utiecť,takže ten hovor prijmem.....








Bezcitný Donde viven las historias. Descúbrelo ahora