Celú cestu zo mňa Jess nevedel spustiť oči.
Trochu ma to štvalo,pretože som mala priateľa a nepovedala som mu o ňom.
No na druhej strane som si jeho pohľad užívala,pretože Jess má neskutočne priťahoval.
,,Pozeraj sa na cestu,"upozornila som ho,keď už to začal trochu viac preháňať.
Na to sa len zasmial a znova zavrtel hlavou a už sa venoval ceste.
,,Tak mi povedz niečo o tebe,"navrhol,no ja som absolútne nemala chuť sa rozprávať o mne.
,,Tému o mne vynecháme,"odvetila som jednoducho a potom sa zahľadela von oknom.
Radšej som skúmala mesto a ľudí,akí tu žijú,než aby som mala rozprávať o sebe niekomu,koho sotva poznám.,,Fajn,tak mi aspoň povedz,že na akú školu sa chystáš?",pozrel na mňa.
,,Povedala som,že o mne sa nechcem rozprávať,"odvetila som rázne a potom úplne odignorovala jeho poznámky.
Nechcela som rozprávať o mojom živote,keď som nemala ani čo poriadne rozprávať.
Môj príbeh nieje ako z rozprávky a nebolo mi dobré,ak by som mu porozprávala o tom,že mám priateľa a pritom ma priťahuje úplne cudzí chlap,ktorého sotva poznám.
To by som fakt už nezvládla.,,Radšej mi ty povedz niečo o sebe,"navrhla som rýchlo,aby si nemyslel,že som nepríjemná.
Nechcela som,aby si to myslel,tak som s ním aspoň nadviazala komunikáciu.
,,Nieje čo veľmi o mne povedať,len to,že môj život nieje zďaleka taký,aký by som mať chcel,ale tak baví ma šport a cestovanie,"vysvetlil a ja som sa len pousmiala.,,Tak už chápem,prečo si šiel na taxík,"podotkla som a on si povzdychol.
,,Už som povedal,že to kvôli rodičom,pretože môj otec robí taxikára a tak mi prikázal,aby som šiel ja,pretože on mal veľa práce,okrem taxikára robí ešte aj obvodného lekára,"vysvetlil a mňa to úprimne zaujalo.
,,Spravil si na mňa dojem Jess,"poznamenala som a on sa len zasmial.Na chvíľu sa nám stretli pohľady,no hneď sa venoval šoférovaniu.
Keď zastavil pred hotelom,tak sa na mňa pozrel.
Pohľady sa nám stretli a usmial sa na mňa.
,,Rád som ťa spoznal Kate,"povedal a ja som sa len usmiala.
,,Tiež som ťa rada spoznala,"povedala som a naposledy som sa naňho pozrela.
Nevedela som,že či ho ešte niekedy uvidím,ale bola som rada,že som sa s ním aspoň mohla spoznať.Ach,bože prečo to vôbec rozprávam?Veď mala by som mať oči iba pre Alexa.
Tak to aj zostane.
Alexa milujem a nič to nezmení.
,,Počkaaj,"zvolal,keď už som vystúpila a hneď som sa otočila.
Jeho pohľad smeroval mi do očí.
,,Dáš mi tvoje telefónne číslo?",spýtal sa a ja som sa len pousmiala.
Chvíľu som váhala,no potom som sa rozhodla mu ho napísať.Napísala som mu do mobilu a šla si pre kufor a hneď zmizla preč.
To,že už mal moje telefónne číslo,tak znamenalo,že ho ešte možno niekedy uvidím.
Ale momentálne nieje na to správny čas.
Ja mám priateľa a on ani neviem či má priateľku.
Ani on nevie,že ja mám priateľa.Našťastie ja jeho číslo nemám,takže zatiaľ nič nebudem musieť vysvetľovať Alexovi.
Viem,že mala by som byť k nemu úprimná,pretože je to môj priateľ a zaslúži si to,ale momentálne ani sama neviem prečo som toto spravila.
Milujem Alexa,tak nechápem,ako som mohla toto spraviť.Keď som stála pred hotelom,tak som sa musela len prekvapene prizerať,pretože ten hotel bol veľký a 5 hviezdičkoý a je zvláštne,že je aj za dobrú cenu,keď je taký luxusný.
Možno bude fajn tu v tomto štáte žiť.Pri recepcii stala akási milá recepčná a keď si ma všimla,tak jej úsmev na tvári sa rozšíril.
,,Dobrý deň,poprosím vaše meno a priezvisko,"povedala a ja som sa len predstavila a podala mi kľúče od izby,ktorú som mala na 2 poschodí.
Niečo si ešte rýchlo zapísala a potom šla telefonovať.
Ako bolo to veľmi divné,keďže väčšina recepčných na hoteloch ešte hostí privítajú a ukazujú im kde majú ísť.
No ona to nespravila a radšej šla telefonovať.Nakoniec som to teda už neriešila a pobrala sa teda smerom k výťahu pre hostí.
Recepcia bola dosť veľká a rozsiahla,takže ak by človek chcel,tak by sa stratil v tom.
Ja našťastie nie,pretože som dobre si preštudovala mapu tohto hotela a ešte k tomu má aj rodičia varovali,že je to veľký hotel,v ktorom je ľahké sa stratiť.
No tak pre mňa nieje nič nemožné,ale stratiť sa mi tu určite nepodarí.Keď som sa vyviezla na 2 poschodie,tak moja izba bola hneď na konci chodby.
Chodba bola luxusne zariadená,takže som čakala,že bude rovnako zariadená aj izba.Keď som vstúpila do izby,tak som sa porozhliadla po izbe.
Skoro som stratila dych.
Posteľ bola neuveriteľne veľká a vedľa nej zlatom posiate nočné stolíky.
Potom sa tam nachádzala skriňa kráľovského výzoru a tak isto tam bola aj menšia kuchyňa.
Ďalej hneď za tým boli dvere do kúpeľne,kde sa nachádzala vaňa a na stene bola pripevnená sprcha.No ja absolútne nemám slov,pretože naživo to vyzerá úplne dokonalo.
Zrazu mi zazvonil mobil.
Hneď som ho vytiahla z vrecka a pozrela na displej.
Volal mi Alex.Hovor som okamžite prijala a k tomu zapla aj kameru,pretože som ho chcela vidieť.
,,Ahoj,už si na hoteli?",prehovoril,keď si všimol,že už som dnu v nejakej miestnosti.
,,Ahoj,hej teraz som nedávno prišla a ty ako?",spýtala som sa,pretože ma hlavne zaujímal on.
Nechcela som sa rozprávať o mne,pretože som nechcela niečo vyzradiť.
Ja mu to aj poviem,že čo sa stalo,ale nie teraz.
Poviem mu to až o týždeň,keď sa stretneme...Ďalšia časť.
Tak čo hovoríte,že Kate niečo také tají Alexovi?
Je to správne,alebo by mu to mala povedať čo najskôr?
+Na obrázku máte fotku Jessa 🤭
KAMU SEDANG MEMBACA
Bezcitný
Fiksi Remaja,,Ty bezcitný hajzel Alex,ako si mohol?",zvrieskla som po ňom a na jej tvári sa objavil ten jeho odporný úškrn. ,,Sorry,tak si bola len hlúpa obyčajná stávka,veď to nebolo nič vážne,"povedal a mne sa v tú chvíľu podlomili kolená a myslela som,že sa...