,,Kde si sakra celú noc bola?",vyprskla nahnevane mama,keď som sa vrátila domov.
Nemala som náladu počúvať jej vyhrážky a tak isto otcove vražedné pohľady som nechcela znášať,no bohužiaľ musela som.
,,Prespala som u kamarátky,"povedala som jednoducho a mama len pokrutila hlavou.
,,Tak toto ti neveríme,pretože ťa veľmi dobre poznáme Kate a myslím,že ak by si bola u tej kamarátky,tak by si sa ozvala,"povedal prísne otec.
,,To je váš problém,že mi neveríte,ja vám nepotrebujem nič dokazovať,takže si myslíte čo chcete,ja som u kamarátky bola a mobil sa mi vybil a teraz potrebujem si dať sprchu,"povedala som rázne.
,,Tak toto nie,ale aby si vedela,že máš týždeň domáceho väzenia,takže nikam nepôjdeš len do školy,"povedal prísne otec a ja som len mykla plecami,pretože mi to bolo absolútne jedno.Hneď som vybehla do izby,kde som otvorila dvere na balkón a šla si zakúriť cigu,ktorú som už dosť dlho nemala.
Keď som do seba potiahla ten smrteľný dym,tak sa mi trochu uľavilo,no stále som myslela na včerajšiu noc.
Prečo má k sebe sakra zobral Alex Scott?
On dobrovoľne by toto nikdy nespravil,takže budem hádať,že za tým niečo naozaj bude.
Rýchlo som vytiahla mobil a šla napísať sms Samanthe či je v pohode.
Našťastie sa do pár minút ozvala a napísala,že všetko je ok.
Uľavilo sa mi a bola by som rada,ak by sme sa porozprávali,lenže tú možnosť teraz nemám,takže žiaľ budeme musieť sa porozprávať cez videochat.
Na videochate sme sa dohodli,že sa uskutoční o hodinu,pretože potrebujem ísť ešte do sprchy a napiť sa čistej vody,pretože to potrebujem.Okrem toho páchnem alkoholom,no divím sa,že to rodičia necítili.
Hneď som si to nasmerovala do kúpeľne,kde som si nepúšťala vaňu do plná a hneď sa do nej hodila.
Potrebovala som kúpeľ,takže som si ho spravila a teraz môžem aspoň chvíľu relaxovať.
Ak si robím kúpeľ,tak skoro celú kúpeľ buď relaxujem,alebo sa hrám na mobile.
Momentálne asi pôjdem scrolovať Instagram,pretože sa tu nudím a potrebujem nejak zabiť čas.Na instagrame som si pozrela zopár reels videí a potom odpísala spolužiakom,ktorí niečo potrebovali.
Samozrejme,že potrebujú,pretože som nová a myslia si,že všetko viem.
Takto to chodí.
Zrazu mi prišla sms od toho idiota.
Vôbec som to nečakala,ale neprekvapilo má to,pretože sa dnes začal správať dosť divne.
A čo vlastne chce?Alex:Môžeme sa porozprávať?
Kate:My dvaja sa nemáme o čom rozprávať,takže ma nechaj na pokoji
Alex:Prepáč,že som sa správal ako idiot....
No toto som absolútne nečakala.
Vôbec som nečakala,že sa mi ten idiot ospravedlní a prizná si,že sa správal ako idiot.
No ja mu neverím.Kate:Problém je,že ja ti neverím
Po tejto správe som ho okamžite dala do bloku,pretože som chcela od neho pokoj.
Neviem o čo sa snaží,ale znova má nezmanipuluje.
Už sa nedám,pretože som čo raz viac opatrnejšia a už mám s takým niečo skúseností a on sám si za to môže,takže mal by si hľadieť svojho.
Kamaráti ani nič podobné nikdy nebudeme,pretože sám vie,čo mi spôsobil a ja takých ľudí nepotrebujem.
On sám by mal vedieť,že už niesom taká ako predtým,že som všetkému verila.
Verila som všetkým jeho sľubom,pretože som bola hlúpa a zamilovaná,no teraz je to iné.
Neverím mu ani slovo.Keď som konečne vyšla z kúpeľne,tak už prešla myslím polhodina a zostávalo mi len necelých 20 minút na videochat.
Viem,že sa nemusím nikde ponáhľať,pretože budem volať len s kamarátkou,ale myslím,že bude lepšie ak nebudem meškať.
Občas aj mne to lezie na nervy,že meškám a viem,že pre ostatných to nieje príjemné.Na seba som si obliekla voľné a pohodlné oblečenie a vlasy si zopla do drdola.
Na tvár som si dala masku a šla napísať Samanthe,že som pripravená.
Ona mi na to hneď odpísala a hneď zavolala.
Hovor som okamžite prijala.,,No tak čo,aký princ ťa včera uniesol domov?",spýtala som sa posmešne a ona si povzdychla.
,,Bol to kamarát,ktorý prišiel s tým chujom Alexom a myslím,že už viac si z toho nepamätám,"povedala zmätene a ja som len prikývla.
,,No ja si to vôbec nepamätám,že by tam bol Alex a čo sa týka toho,tak som sa ráno prebudila uňho v izbe,"povedala som a ona len prekvapene na mňa vypulila oči.
,,Robíš si srandu?"
,,Nie."
,,Alex Scott ťa zobral k sebe do izby a nič ste nemali?"
,,Nie,vraj sme nič nemali,"povedala som a mykla plecami.
,,A ty mu veríš?"
,,Jasné,že nie,ale ak by som si z toho niečo pamätala,tak by mi to pomohlo,ale aspoň dúfam,že sme nič nemali."
,,No hej chápem,ale aj tak ma prekvapilo,že ťa zobral k sebe domov,keď si bola ožratá,"povedala zmätene a ja som presne chápala aké to je byť zmätená.
,,Ja som tiež prekvapená,ale podľa mňa to bola len manipulačská taktika."
,,Prečo myslíš?"
,,Pretože viem aký je a poznám ho už dlho,takže viem o čom hovorím,"povedala som a zťažka som sa nadýchla.
Chvíľu bolo ticho,no potom sme rozprávali o všetkých veciach,ktoré sme prežili tú noc.
Dohodli sme sa,že ďalšia opijačka bude vtedy,keď dosiahneme obe 18...Ďalšia časť.
Ako sa vám páči táto časť?
أنت تقرأ
Bezcitný
أدب المراهقين,,Ty bezcitný hajzel Alex,ako si mohol?",zvrieskla som po ňom a na jej tvári sa objavil ten jeho odporný úškrn. ,,Sorry,tak si bola len hlúpa obyčajná stávka,veď to nebolo nič vážne,"povedal a mne sa v tú chvíľu podlomili kolená a myslela som,že sa...