O mesiac a pol neskôr....
Práve už sedím na 7 stretnutí s Jamesom.
Prešiel už mesiac a pol od toho,čo som ho spoznala a myslím si,že on je zatiaľ v pohode chalan.
Dokonca si rozumieme a našli sme spoločné veci,ktoré nás bavia,takže to má celkom teší.
Najviac však som rada za to,že v škole sa to vyriešilo zo zasadacím poriadkom.
Alex sa presadil k nejakému svojmu najlepšiemu kamarátovi a ja sedím so Samanthou a Luna sedí rovno za nami.
Nesedí našťastie samá,pretože sme v triede parný počet,takže na každého vyjde dvojica.,,Som rád,že ťa môžem znova vidieť a rozprávať sa,"prehovoril,keď si odpil zo svojej horúcej čokolády.
Ako som si všimla,tak James zbožňuje horúce čokolády a ja pri ňom som si už aj ja to tak obľúbila.
Vianočné prázdniny už čoskoro končia,čo znamená,že zase nám začína skola a začne druhý pol rok.
Už len polrok a znova bude tu najobľúbenejšie obdobie.
Leto a s ním tu budú aj prázdniny.
Síce prázdniny prejdú rýchlo ako voda,no neviem sa na nich dočkať.,,Aj ja som rada,že som tu znova,nemyslela som si,že znova budem cítiť konečne šťastie z toho,že konečne je ku mne niekto úprimný,"povedala som a pritom znova prešla myšlienkami na Alexa.
Spomenula som si na to,že čo sme spolu tento rok zažili a dosť ma to zamrzelo,že sme sa aj prestali baviť,no napriek tomu to tak asi malo byť.
Ako som povedala,že ja som s ním už skončila a možno bolo z toho niečo aj viac,no som rada,že to skončilo ešte skôr,ako niečo vôbec začalo.
Občas prísť o človeka je dosť nepríjemný pocit aj keď nám ten človek ublížil,ale niekedy je to tak najlepšie.
Niekedy je ľahšie toho človeka nechať ísť,ako keby mal nám znova ublížiť.
Možno mi len zranil city.
Možno som stále k nemu mávala záblesky citov z minulosti a práve preto som potrebovala.
Som mu za to asi aj vďačná,že mi takto ublížil,aspoň som si mohla uistiť,že na tohto človeka sa neoplatí čakať a,že spoznám niekoho oveľa lepšieho.Po chvíli zrazu James niečo vytiahol z vrecka a usmial sa na mňa.
Bol to nejaký papier.
,,Napísal som novú pieseň,tak ak by si mala záujem,tak by si si mohla to prečítať,"povedal a opatrne položil mi ho na stôl.
Na to som sa len usmiala a zobrala si ho.
Otvorila papier dokorán a začala čítať.,,Páni,tá pieseň je dokonalá,"povzdychla som si z úsmevom a a vrátila ju Jamesovi.
,,Ale kto je tá šťastná,že si o nej napísal pieseň?",spýtala som a jeho oči sa len rozžiarili.
,,Viem,že sa poznáme len málo,ale ty si ten najúžasnejší človek,akého poznám,viem,že o tebe neviem ešte toho veľa,ale ja mám pocit,ako keby som ťa poznal celý svoj život a myslím,že k tebe asi aj niečo začínam cítiť,"vyhrkol a ja som len prekvapene naňho hľadela.
Ani neviem prečo,ale srdce mi v tú chvíľu od radosti poskočilo.
Nečakala som,že sa to takto zvrtne,ale myslím,že to rovnako cítim asi aj ja.
Páči sa mi ten chalan a je zlatý a je iný.
Viem,že som sa od takýchto problémov chcela držať čo najďalej,ale jednoducho to nešlo,pretože tento chlapec mi prišiel do života,keď som to najviac nečakala.
Možno to je práve najkrajšie na láske,že to nikto nečaká.Práve v túto chvíľu som musela byť len ticho,pretože som to cítila tak,že je to správne.
Cítila som,že ak budem ticho,tak to bude naozaj krásne a možno sa niečo stane.
Zrazu sa nahol v pred a ani som si neuvedomila ako,ale jeho pery sa ocitli na mojich.
Mal ich nežné ako keď vtáčik jemným hláskom spieva.
No zároveň som cítila v nich vášeň a istotu.
A to sa mi naňom páčilo.Zrazu mi zavybroval mobil.
Prudko som sa odtiahla a hneď sa ospravedlnila a šla zdvihnúť prichádzajúci hovor.
Ani som nevnímala,kto volal,ale bolo mu to jedno.
Zdvihla som hovor.,,Kate?",prehovoril hlas.
Ten hlas som veľmi dobré poznamenala.
Patril Alexovi.
,,Čo chceš Alex?",spýtala som sa rázne a bola som rada,že som šla na wc,pretože by nebolo príjemné,keby James zistil,že volá mi Alex.
A hlavne nie po tom bozku.,,Chcem sa s tebou porozprávať a všetko ti vysvetliť,"začal,no ja som ho prerušila.
,,Ty si ma nepočul,čo som povedala pred mesiacom a pol?Povedala som,že my dvaja sme definitívne skončili a keď tak veľmi chceš vedieť,tak práve som na rande s Jamesom,takže ma neotravuj a zmizni z môjho života už navždy,"povedala som prudko a potom okamžite zrušila hovor.
Keď som to zrušila,tak okamžite som oľutovala,že som tak naňho vyletela.
Nechcela som byť tak odporná,pretože som mu možno zranila city,ale podľa mňa on citov nieje schopný,keďže som ho pristihla minule sa bozkávať s inou.Mobil som okamžite vypla a pobrala sa smerom k Jamesovi,ktorý sa usmieval od ucha k uchu.
Vyzeral vážne nádherne.
Ten jeho úsmev má tak priťahoval.
,,Som späť,prepáč,volala mi len kamarátka a chcela sa uistiť či som v pohode,"ospravedlnila som sa,no zároveň mi bolo nahovno,pretože som mu klamala.
Ale bolo ťažké povedať pravdu,že mi volal Alex,pretože som nechcela Jamesovi raniť city.,,Tak teda kedy dáme ďalšie rande?",položil otázku z úsmevom.....
YOU ARE READING
Bezcitný
Teen Fiction,,Ty bezcitný hajzel Alex,ako si mohol?",zvrieskla som po ňom a na jej tvári sa objavil ten jeho odporný úškrn. ,,Sorry,tak si bola len hlúpa obyčajná stávka,veď to nebolo nič vážne,"povedal a mne sa v tú chvíľu podlomili kolená a myslela som,že sa...