28.kapitola/Zápas

1 0 0
                                    

Prešiel už mesiac od mojich mením a za mesiac budem mať konečne 18.
Neviem sa dočkať toho,pretože si určite pôjdem užiť niekde a kamarátmi a určite tam pozvem aj Alexa.
V poslednom čase sa čo raz viac s Alexom bavíme až skoro nemám čas ani na svoje vlastné kamarátky.
Kvôli tomu sme sa aj minulý týždeň pohádali a od toho dňa sa už ani nerozprávame.
Viem,ja to tak nechcem,aby to tak bolo,ale tak nemôžem za to,že sa na mňa nahnevali.
No dobre,tak aj za to môžem,pretože som viac času trávila s Alexom.

Konečne je víkend a ja si môžem oddýchnuť od školy.
Viem,že len pred mesiacom boli jesenné prázdniny a čoskoro nás čakajú aj vianočné,no tá škola má celkom unavuje.
Najhoršie je však to,že už som si na tú školu zvykla a bude sa mi na konci 4 ročníka ťažko odchádzať od takých super ľudí.
Alebo skôr od Alexa,pomyslela som si,no hneď som tu myšlienku zahnala a okamžite poslala sms Samanthe a Lune,že či sa nechcú stretnú a porozprávať sa.
Nechcela som s nimi byť za zle.
Okrem toho sú moje najlepšie kamarátky,takže nechcem,aby medzi nami bolo nejaké napätie.

Keď som tú správu odoslala,tak som čakala len pár minút kým odpísali.
Samantha odpísala,že nemá čas,že je práve u starých rodičov a Luna tak tá si to len pozrela,no neodpísala.
Ako fakt ďakujem za ochotu.
Vidím,že sa na mňa poriadne nahnevali a nechcú mať somnou už ani nič spoločné.
Viem,že majú právo sa na mňa hnevať,ale zas mohli by si aspoň nájsť čas a vyriešiť to.
Možno majú pravdu.
Možno som príliš veľa času trávila s Alexom,že som skoro zabudla na nich.
Kvôli Alexovi som zrušila naše plány už viackrát a veľmi ma to mrzí,takže je to aj moja chýba.
Ale nebudem sa teraz ľutovať a musím si nájsť niečo,aby som sa nenudila.

Práve mi prišla sms od Alexa.
No skvelé....
Nejdeš na môj zápas pozrieť?Vybavil som ti vstupenku a môžeš si sadnúť kde len chceš;)

Tak túto správu som vôbec nečakala.
Čakala som všeličo,ale toto určite nie.
Nemyslela som si,že má pozve na jeho zápas a ešte mi aj vybaví vstupenku a ešte k tomu si budem môcť sadnúť kde len chcem.
Keďže nemám čo robiť,tak som s tým súhlasila a napísala mu,že prídem.
Zápas sa začína o hodinu a pol,takže pôjdem sa pripraviť a výrazim tam tak za polhodinu,pretože tam chcem byť skôr ako ostatní ľudia.

Zápas sa bude konať v nejakej športovej hale v meste,takže to musím už len nájsť.
Viem už tu žijem skoro pol roka,ale v športovej hale som ešte nebola.
Takže fajn,musím za polhodinu stihnúť všetko.....

O polhodinu neskôr....

Za tú polhodinu som stihla sprchu a vybrať si autfit,ale ešte som si nespravila ani makeup ani linky ani nič.
Vlasy som taktiež ešte nemala spravené a to musím stihnúť za ruro chvíľu....
Keď som to dokončila,tak som pozrela na čas a zistila som,že mám ešte necelú hodinu,takže som si to už nasmerovala rovno z domu.
Naši má samozrejme museli zastaviť a zabíjali má pohľadom,pretože som mala oblečené na sebe obtiahnuté nohavice,v ktorých bolo vidieť môj vyrysovaný zadok.
Viem,že možno chalani budú po mne pokukovať,ale je to furt lepšie ako nejaká krátka sukňa.
A kvôli tomu predsa na ten zápas nejdem.
Idem tam kvôli Alexovi.
Idem ho povzbudiť.

Keď som konečne dorazila k športovej hale,tak pred vchodom má už čakal Alex.
Na sebe už mal oblečený dres s číslom 11a vyzeral tak sexy až sa mi zachvelo v žalúdku.
,,Tak si prišla,"usmial sa,keď ma zbadal a ja som len prikývla.
Hneď ma vzal do objatia a zrazu sa k nám pridali nejakí chlapci.
Boli to jeho spoluhráči.
,,Ale,náš Alex má frajerku,"zvolal jeden vysoký chalan,ktorý mal tak asi 2 metre.
Aj Alex je vysoký a tiež má skoro 2 metre,ale tento týpek určite má tie 2 metre.

,,Chlapci,toto je Kate,moja kamarátka,"povedal Alex a pritom zdôraznil slovo kamarátka.
Chlapci sa len zasmiali a preskúmali ma pohľadom.
,,Kate,ako sa tak na teba dívam,tak už hádam,že si videla Alexov penis,"povedal  ten vysoký a chalani sa len zasmiali.
Na to som sa len uškrnula.
,,Hej,ale môžeš závidieť,pretože ma určite väčší než je ten tvoj,"odbila som ho a zrazu sa tak začervenal,že sa Alex od smiechu rozplakal.

Potom som sa s každým zoznámila a Alex má zobral dovnútra.
,,Prepáč,to sú proste chalani,"povedal ospravedlňujúco a podal mi do ruky vstupenku.
V hale to už bolo skoro pripravené a ja som sa len pozrela na zatiaľ prázdne tribúny.
,,Ďakujem,že si tú vstupenku mi vybavil,"povedala som z úsmevom a on len žmurkol.
,,Jasné samozrejme,ale dnes si bola drsná Jonesova a to sa mi páčilo,"žmurkol na mňa a mne poskočilo srdce.

Po chvíli sa znova objavili jeho kamaráti,ktorí mu už naznačili,aby šiel za nimi do šatne.
,,Ja už budem musieť ísť,ale vidíme sa po zápase?",pozrel na mňa a ja som len prikývla.
Vôbec som nečakala,že s tým budem súhlasiť.
Potom sa len usmial a hneď šiel za chalanmi.

Ja som šla odovzdať vstupenku hneď ku typkovi,ktorí to zbieral a keďže už prichádzali ľudia,tak som sa pobrala si sadnúť na miesto čo najrýchlejšie....

Ďalšia časť.
Čo myslíte si,že bolo pekné gesto od Alexa,že toto pre Kate spravil?


Bezcitný Where stories live. Discover now