Len čo som prišla domov,tak som musela ísť okamžite za rodičmi,pretože sa somnou chceli porozprávať o niečom vážnom.
Neviem o čo vážne ide,ale už sa začínam báť.
,,Tak o čo ide?",vyhrkla som,keď som sedela pri nich za stolom,kde sme sa aj navečerali.
,,No vieš,tak nejak nám rodičia tvojho bývalého Alexa navrhli ponuku,ktorú teda nemôžeme ani odmietnuť,"vyhrkla a ja som na nich len prekvapene hľadela.
,,Akú ponuku?"
,,Že sa staneme obchodnými partnermi,čiže budeme spolupracovať spoločne,čo znamená,že budú u nás viac času tráviť a okrem toho budeme s nimi sláviť aj Vianoce,čo sa týka našich vzťahov,tak otec si s pánom Scottom dosť dobre porozumel a ja tak isto s jeho manželkou,"vysvetlila matka a v tú chvíľu,ako keby mi svet vrazil nôž do chrbta.,,No ja s tým nesúhlasím,pretože viete veľmi dobre,čo mi ten idiot spôsobil?",vyhrkla som a prudko som stála od stola.
Ruky som mala záťaté v päste a nemohla práve uveriť tomu,že čo mi práve oznámili.
Veľmi ma to nahnevalo,pretože obaja vedeli,že mi Alex Scott ublížil,no aj napriek tomu mi toto spravili.
,,My vieme zlatko,ale toto je dobrá príležitosť ako to všetko vyriešiť a zakopať vojnovú sekeru,"povedal a ja som si povzdychla.,,Nič z toho sa nestane,pretože ja sa s ním baviť nebudem a to nikdy,nikdy mu neodpustím a nikdy nebudeme kamaráti,tak na to rovno môžete zabudnúť,"vyprskla som a potom som sa rýchlo pobrala do izby,kde som sa zamkla.
Po tvári mi začali tiecť slzy.
Vôbec som nemohla uveriť,že ma rodičia takto zradili.
Mám tráviť každý sviatok s tým idiotom?Po chvíli,keď som sa konečne ukľudnila,tak mi prišla správa.
Samozrejme,že to bola od toho idiota,pretože mi poslal aj žiadosť o priateľstvo na Instagram a na Facebook tak isto.
Nechcem mu odpisovať,pretože si nezaslúži ani trochu mojej pozornosti.
No ak to nechám tak,potom ma to bude prenasledovať a lákať čo raz viac.
A presne preto to spravím rýchlo a odmerane.Alex:Vieš už o tom?Vaši ti to povedali,že naši budú spolupracovať s vašimi?
Kate:Hej viem o tom a nemám z toho ani najmenšiu radosť,takže ty sa budeš odomňa držať tiež čo najďalej,stačí mi,že sedím vedľa teba v škole a nepotrebujem,aby si ma otravoval ešte aj v mojom vlastnom dome :/
Alex:Joj,ja som nevedel,že až tak veľmi ma zbožňuješ;)
Kate:Naser si pako a nechaj ma aspoň teraz na pokoji
Hneď ako som dopísala túto správu,tak som šla napísať babám,že ďakujem za dnešok,že som si to užila a,že by sme si to mohli zopakovať aj nabudúce.
Potom som mobil úplne vypla a odstrihla sa od sociálnych sietí.
Hodila som sa na posteľ a zahľadela som sa do stropu.
Prečo mi toto život robí?Prečo mi dáva takéto prekážky?
Čo som komu ja zrobila,že musím mať v živote idiota a neustále sa mi do života vracia.
Prečo len ja musím takto trpieť?
Ach,ako ja veľmi nenávidím tento svet a to aká je dnešná doba.
Dúfam,že aspoň to prežijem,pretože ak má raz chytí z toho idiota infarkt,tak sama neviem čo budem robiť.
Ale za toto budem mu vďačná,pretože aspoň nebudem musieť s ním prežívať chvíle v škole a ešte aj u mňa doma.Po chvíli rozmýšľania som sa konečne odhodlala vyjsť z izby,pretože som potrebovala ísť aj do sprchy.
V sprche som strávila asi nejakú polhodinu a potom som si na seba obliekla pyžamový overal a zas sa hodila do postele.
Z nočného stolíka som vytiahla notebook a šla si pustiť nejaký film,aby som zabila čas a nenudila sa.
Film šiel asi také 2 hodiny a po 2 hodinách som ani neviem jak zaspala a ponorila sa do ríše snov.....Ďalšia časť.
Síce je trochu krátšia,ale snáď to nevadí.
Ako sa vám páčila táto časť?
Takže Alex a Kate sa budú častejšie stretávať...
YOU ARE READING
Bezcitný
Teen Fiction,,Ty bezcitný hajzel Alex,ako si mohol?",zvrieskla som po ňom a na jej tvári sa objavil ten jeho odporný úškrn. ,,Sorry,tak si bola len hlúpa obyčajná stávka,veď to nebolo nič vážne,"povedal a mne sa v tú chvíľu podlomili kolená a myslela som,že sa...