40.kapitola/Občas je zmena potrebná

1 0 0
                                    

Leto už takmer skončilo a ja som prežila necelé 2 mesiace nádherne.
Užívala som si s kamarátkami a ani raz som nepomyslela na to,čo má skutočne trápilo.
Konečne sa po dlhom čase znova cítim slobodná a za týždeň keď nastúpim do školy,tak budem ako nová.

Pár krát som si pozrela zápasy,kde hral Alex,ale už nič viac ma nezaujímalo.
Zaujímal má len ten zápas a ja ako Alexovi,ktorého poznám,tak som fandila,pretože si zaslúžil výhru.
Keďže tam bude ešte 4 mesiace,tak som si uvedomila veľa vecí.
Napríklad také,že som sa ho mala pustiť už dávno.
Za tie 2 mesiace som prežila úžasné zážitky s kamarátkami,ktoré má priviedli na iné myšlienky a aspoň už niesom na vlne trápenia.
Keď začne škola,tak sa začnem čo raz viac sústrediť na školu,pretože o rok maturujem a ja potrebujem sa čo raz viac zamerať iba na moju budúcnosť.
Pochopila som,že moja budúcnosť je oveľa dôležitejšia ako moja minulosť a preto som sa v niektorých veciach za tie 2 mesiace aj zmenila.
Vďaka svojim kamarátkam.

,,Tak čo si píšeš do toho denníka?",pozrela som sa na Lunu,ktorá len pozorne písala do nejakého jej diára.
,,Len také bežné veci,"odvetila,no ja som jej neverila a hneď jej schmatla denník do rúk.
Hneď som si prečítala stranu a bolo mi jasné,že je Luna zamilovaná.
,,Kto je ten šťastný?",spýtala som sa z úsmevom,no ona sa len začervenala a zobrala si denník späť.
,,Neprišla som s tebou na kávu,aby si ma vypočúvala,"odvetila a ja som sa naňu len zarazene pozrela.
No niesom jediná,kto sa za tie 2 mesiace zmenil.

,,Tak fajn,prepáč,že som sa pýtala,len ma zaujimalo,pretože si sa do toho tak zapracovala,že som mala pocit,že už ani v realite niesi."
,,Nie,prepáč,no mala som ti o tom povedať,že som sa zoznámila s nejakým chlapcom a už si píšeme skoro mesiac,no bála som sa,pretože som si myslela,že si ma budeš doberať a okrem toho ešte neviem,či to on somnou myslí vážne,"vysvetlila a ja som chápavo prikývla a odpila si z kávy.

,,Jasné rozumiem,ale dúfam,že sa nesklameš,pretože to v dnešnej dobe takto funguje,"upozornila som ju a zahľadela sa von oknom.
Pomyslela som na Samanthu,ktorá práve tiež niekde bola a skoro sa tiež neozývala.
Končia prázdniny a obe už majú toho až priveľa.
Samantha sa niekde zašíva a Luna si píše do denníka o svojich pocitoch.
Skratka mám pocit,že obe sa zamilovali.
Ale keby pochopili,že zamilovať sa je len stráta času.

Keď sa Luna vrátila konečne do reality a odložila svoj denník,tak sme sa ešte potom hodnú chvíľu rozprávali o živote a  keď už bolo niečo po 18:00,tak sme sa rozlúčili a každá sa vybrala domov.
Bolo mi s ňou dnes dobre,ale zároveň som nechápala to písanie do denníka.
Aj keď som jej povedala,že to chápem,tak úprimne to nechápem vôbec.
Ako dobre,to chápem,že niektorí ľudia skrývajú svoje pocity alebo nemôžu o nich nikomu povedať,tak si to napíšu do denníka,ale keď má človek skvelých priateľov,ktorým môže veriť,tak nech sa kľudne vyrozpráva im a nie do denníka.
Denník je len zápisník,kde zapisujeme všetko,no k ničomu to nevedie,pretože denník nám nevie poradiť.
Ale ozajstné kamarátky to áno.

Keď som sa vrátila domov,tak som ani chvíľu neváhala a šla si spraviť kúpeľ.
Potrebovala som si tam oddýchnuť a prísť na iné myšlienky.
Moje kamarátky teraz väčšinou riešia iba chlapcov,čo sa mi absolútne nepáči.
Ako je fajn,že sa zamilovali,ale nechápem prečo musia kašľať pri tom na mňa.
Keď som ja taká pred 2 mesiacmi bola,tak tiež som to spravila a do teraz to ľutujem.
Moja zamilovanosť nikam neviedla a len čo som dostala,tak bolo len sklamanie.
Možno preto neverím na to,že dnešné vzťahy môžu byť úžasne a plne vášne.
Vášne môžu byť,ale nikdy nebudú pravé,kde to obaja myslia vážne,pretože jednému ide o sex a druhý to nerieši,pretože je zamilovaný do niekoho iného,kto ten city neopätuje.
Láska je iba predstava,ktorú každý berie inak.
Skutočná láska už nieje a to len vďaka niektorým hajzlom.

Keď som vyšla z vane,tak prešla už aj hodina,no našťastie nebolo ešte príliš veľa hodín.
Naši niesu doma,takže mám celý dom pre seba a mohla by som si niekoho zavolať,aby som si užila.
Áno a ja presne to aj robím.
Za tie 2 mesiace sa veľa toho zmenilo,pretože som začala spávať s chlanmi a nič už neberiem vážne.
Možno to tak vyzerá,že som šľapka,ale len si užívam život a nič viac.
Moje staré ja zomrelo v ten deň,keď som si uvedomila,že som čakala celé tie roky zbytočne.
A teraz som rada,že som sa zmenila,pretože zmena je občas potrebná.
No a práve teraz napíšem svojmu sexy playboyovi Dylanovi,aby prišiel uspokojiť moje potreby.....

Pohľad Alexa

,,To bol úžasný sex,"zašpekala mi do ucha nádherná blondína.
Jej telo bolo dokonalé a bol som rád,že si môžem užívať túto chvíľu v posteli.
Keďže mám víkend voľný a nemáme žiadne zápasy,tak som si aspoň našiel činnosť,ktorá uspokojí moje potreby.
,,Ešte ťa môžem vylízať ak chceš,"žmurkol som naňu a ona len slastne zastonala a rozkročila nohy....

Ďalšia časť.
Viem,možno ten koniec trochu taký pikantnejší,ale snáď sa celkovo časť páči.
Ako si myslíte,že bude ďalej ich príbeh pokračovať?
Čo si myslíte o Katinej zmene?



Bezcitný Where stories live. Discover now