8.kapitola/Pomsta

1 0 0
                                    

Už prešli skoro 2 týždne,čo som na novej škole a ešte stále som si nezvykla na to,že mám vedľa seba toho idiota.
Práve naopak,pretože sa to začalo zhoršovať.
Začali mi miznúť veci z tašky a tak isto som mala aj popísanu skriňu.
Dosť dobre viem,že to robí on,no ja to neriešim,pretože nechcem tak hlboko klesnúť ako on.

Práve sedím na obede a hľadím von oknom.
Myšlienkami som prešla znova na to,čo mi pred týždňom oznámili rodičia a stále sa na nich hnevám.
Hnevám sa za to,že mi toto spravili,aj keď viem,že to nespravili kvôli tomu,aby som trpela.

Zrazu som zacítila na chrbte niečo horúceho a riedke.
Tieklo mi to po chrbte a keď som sa prudko otočila,tak zamnou stal Alex a uškrnul sa.
Celá jedáleň na nás hľadela a ja som sa momentálne cítila tak nepríjemne.
Rýchlo som schmatla tanier,kde som mala špagety s kečupom a vysípala som mu to na hlavu.
,,Tak toto si prehnala Jonesova,"vyštekol a všimla som si ako si to ostatní natáčajú.
,,Nie,ty si to prehnal,ale od dnešného dňa,už nebudem tolerovať to,ako mi ničíš život,jednoducho zničim ti ho ja sama,"povedala som výhražne a potom som rýchlo vybehla z jedálne.

Hneď som sa ponáhľala ku svojej skrinke,z ktorej som si vytiahla úbor na telesnú a hneď si to nasmerovala na záchody,kde som sa prezliekla.
Ten idiot ešte uvidí,čoho som ja schopná,pretože má podcenil.
Možno som bola citlivá a krehká na základnej škole,no všetko sa zmenilo.
Zmenila som sa on teraz zažije vojnu.
Ak si chce niečo začať,tak fajn,ja mu ukážem,že čoho som ja momentálne schopná.

Keď som prišla domov,tak som okamžite dala svoje špinavé tričko od polievky do práčky a potom som si hneď šla dať sprchu.
Celý čas som len rozmýšľala nad tým,že ako by som sa mohla tomu idiotovi pomstiť,pretože dnešným dňom začal vojnu,ktorú si ani nemal začínať.
On len ešte uvidí,že čoho som ja schopná.
Keď som po polhodine výška zo sprchy,tak som na seba hodila župan a hneď si to nasmerovala do izby,kde som sa okamžite hodila na posteľ.
Vytiahla som mobil a hneď ako prvé,čo mi prišlo na mobil,bolo video,ktoré dnes niektorí natočili v jedálni.
Preboha,veď to už má neskutočne veľa zhliadnutí a každý sa na tom náramne zabáva.
Nemôžem uveriť tomu,že to ten idiot fakt spravil.
Ale on si začal vojnu a ja mu to ešte 100 krát horšie oplatím,takže sa môže tešiť na to.

Hneď som vyhľadala jeho profil na Facebooku,ktorý som bohužiaľ sledovala a hneď som šla stalkovať jeho kamarátov a sledujúcich,pretože to bude prvý krok,ako sa tomu idiotovi pomstím.
Viem,že nemala by som strácať čas takými hlúposťami,no ja toto len tak nenechám.
Ak si ten idiot myslí,že nebudem to riešiť,tak sa očividne veľmi zmýlil,pretože ja už niesom to citlivé dievča ako na základnej škole.
Zmenila som sa a on to teraz pocíti.
Pocíti chuť prehry a pomsty.
Somnou si nemal nič začínať.

Keď som našla zopár fotiek na nejakých profiloch s jeho kamarátmi,tak som zistila oveľa viac toho.
Zistila som,že ten idiot chodí na basketbal a každý štvrtok a piatok má tréningy,čo som si uvedomila,že po tréningu určite chodí do sprchy.
Mohla by som do šampóna mu naliať farbu a už asi viem akú.
Určite si toto ten idiot užije.
Len s tou pomstou musím už začať zajtra,keďže zajtra už je streda.
V štvrtok to vykonám a zajtra len kúpim farbu,len dúfam,že do tej doby mi nič ten idiot nespraví.
Už sa teším ako tá jeho súper hlava bude vyzerať zo zelenou farbou.
Bude vyzerať ako Shrek a na to sa neviem dočkať až sa z neho bude celá škola smiať.
Nič viac ma nepoteší než pomsta.
Pomsta je sladká Alex Scott.
Na to sa rovno môžeš tešiť....

Zrazu mi začal zvoniť mobil.
Volala mi Samantha.
Hovor som okamžite prijala a snažila sa byť čo najviac nenápadná,pretože o tejto pomste sa nedozvie nikto zatiaľ.
,,Ahoj Kate,práve sme videli to video,"vyhrkla Samantha a ja som si povzdychla.
No super,takže už aj ony.
,,No,tak čo ti k tomu mám povedať,"podotkla som a ona si povzdychla.
,,No napríklad to,že si bola dosť odvážna mu toto vrátiť,"povedala a ja som si povzdýchla.
,,Vieš,ja som niekedy takáto nebola,pretože som sa ho bála,lenže ja už sa ho nebojím a spôsobím mu za toto všetko čo mi spravil,také utrpenie,že sám sa z toho nespamätá,"vysvetlila som a ona si povzdýchla.

,,Tak v tom prípade ti s Lunou pomôžeme,"povedala rozhodne a mne sa na tvári vyčaril diabolský úsmev.
Tak to je ešte lepšie.
Ten idiot ešte zažije peklo.....

Ďalšia časť.
Tak čo myslíte,naozaj sa jej podarí pomstiť sa?Ako bude reagovať na to všetko Alex?

Bezcitný Where stories live. Discover now