,,Vážne ste vyzerali ako zamilovaný pár,"povedala Samantha,keď sme odchádzali z halloweenskej párty.
Viem,že sa teraz o tom bude rozprávať,pretože nás videli najmä viacerí,takže sa asi toho tak ľahko nezbavím.
,,To fakt tak nevyzeralo,"uistila som ju,no ona nevyzerala,že by bola tým presvedčená.
,,Možno to tak nieje,ale vyzeralo to tak a určite nebudete len kamarátmi,"pridala sa do rozhovoru Luna a ja som si povzdýchla a snažila sa nemyslieť na nás tanec.
No popravde na nič iné myslieť neviem.
Celý čas som si myslela,že on je bezcitný,ale vidím v ňom aj to dobre.
Aj keď to som vidieť nechcela,tak to dobré tam určite je.,,Prosím vás,ja som rada,že sme kamarátmi a viac mi netreba,"povedala som rozhodne a vytiahla krabičku cigariet.
Z nej som vytiahla cigaretu a zapálila som si ju.
,,Ty musíš si ju určite všade dávať,"poznamenala hrdo Samantha a ja som naňu len vražedne pozrela,no odignorovala som to.
Nemala som chuť na hádky a občas Samantha povedala niečo,čo sa má dotklo,ale buď som to ja zobrala až príliš vážne,alebo som to neriešila,pretože to bolo zbytočné a hádať som sa nechcela.,,Ako ste si užili párty?",pozrela som na obe a obe sa len uškrnuli.
Na to som si len povzdýchla,pretože toto som poznala veľmi dobre.
,,Takže ste si to asi neužili čo?"
,,No správne, neužili,ale užili sme si ten pohľad na vás dvoch,"zasmiala sa Samantha a ja som prekrútila očami.
,,Len sme sa uzmierili a nič viac z toho prosím nerobte,pretože to tak nieje a vy to viete,"odrvkla som a Samantha len ironický povzdychla.Potom sme konečne všetky zmenili tému a k téme Alex sme sa už nevracali......
Na druhý deň som vstala celkom pomerne dosť skoro,pretože ma zobudil dážď.
Nenávidím keď prší a mňa to ráno zobudí alebo keď spím v iný čas.
Opatrne som vyskočila z postele ako ranné vtáča z hniezda a nasmerovala som si to do kúpeľne.
Tam som si spravila rannú hygienu ako vždy a potom som sa vrátila späť pred svoj šatník,kde som si ma seba vybrala voľné oblečenie.
Keďže mám ešte necelý týždeň prázdnin,tak si ich užijem čo najviac a zavolám k sebe kamarátky domov,pretože rodičia idú na služobnú cestu so Scottovcami.
A to vlastne znamená,že aj Alex bude sám doma a možno príde má navštíviť.
Teda určite to spraví,pretože ho poznám a viem aký je.Vytiahla som svoj mobil z nabíjačky a okamžite šla napísať sms Samanthe a Lune,že dnes môžu prísť ku mne domov,pretože naši idú na služobnú cestu a vrátia sa až za týždeň.
Ešte že som sa naučila variť a robiť veci,ktoré robia dospelí,inak by som nemohla zostať sama doma,pretože bez jedla by som to určite neprežila.Hneď po odoslaní správ,som podišla k zrkadlu a nasadila si na tvár micerálnu masku,ktorú som minule kúpila v drogérii.
Pri pomyslení na to,že som tam kupovala aj farbu na vlasy,aby som sa pomstila Alexovi mi zovrelo žalúdok.
To,že sme sa teraz zmierili,znamená,že už žiadne vojny nebudú.
Ja v to aspoň dúfam,pretože nenávidela som,keď sme sa hádali a škriepili sa ako malé deti.
Fakt som rada,že to takto dopadlo.Po chvíli mi prišla správa už aj od dievčat,ktoré súhlasili a povedali,že do hodiny sú tu.
Tak to som zvedavá,keďže je len 7 hodín ráno a niesom si veľmi istá,že by sa im vstávať chcelo.
Ďalšia správa mi prišla od Alexa,ktorá znela tak,že má pozýva von.
Fajn,tak to by mohlo ísť,ale možno až niekedy večer.
Okrem toho stále som myslela na náš včerajší tanec a hlavne to,čo povedala Samantha s Lunou.
Vraj sme boli ako zamilovaný pár,čo je totálna blbosť,pretože sme sa dohodli na tom,že budeme len kamarátmi.
No ako to bude ďalej tak to už neviem,pretože to už je len na osude.
Fajn,tak myslím,že bolo dosť rozmýšľania o takýchto veciach a radšej idem pripraviť pre kamarátky super program,aby sme si dnešok parádne užili.....Ďalšia časť lásky 😍😍😍
YOU ARE READING
Bezcitný
Teen Fiction,,Ty bezcitný hajzel Alex,ako si mohol?",zvrieskla som po ňom a na jej tvári sa objavil ten jeho odporný úškrn. ,,Sorry,tak si bola len hlúpa obyčajná stávka,veď to nebolo nič vážne,"povedal a mne sa v tú chvíľu podlomili kolená a myslela som,že sa...