,,Kurva!",zanadavala som.
Mala som pocit,že sa mi zrútil život,pretože som si práve spravila tehotenský test a na ňom ukázalo pozitívny výsledok.
Ako je to vôbec možné?Veď som použila antikoncepciu a tak isto on použil aj kondóm.
Rýchlo som sa postavila zo záchodu a okamžite som sa rozbehla za Alexom.
Alex práve telefonoval a ja som chcela počkať,ale keď ma zbadal,tak hovor okamžite zrušil.
,,Čo sa stalo zlato?",spýtal sa a ja som sa nezmohla ani na slovo,tak som mu podala do rúk tehotenský test.
Keď to uvidel,tak sa jeho úsmev rozšíril ešte viac.
,,Ja som otec?",zvolal nadšene a hneď mi vbehol do objatia a zákrútil mnou vo vzduchu.
No jeho nadšenie ma potešilo,no ja som nadšená naozaj nebola.
Vôbec som toto nečakala.
To tehotenstvo mi zničí život a ja ešte dieťa nechcem.
Mám ešte život pred sebou a chcela som si ho užiť,no naozaj som nečakala,že sa to stane.
Zrazu mi po tvári začali tiecť slzy a keď si to všimol,tak Alexova tvár sa zmenila na sklamanie.
,,Čo sa deje?Ty niesi nadšená?",spýtal sa a práve v tú chvíľu som chcela niečo povedať,no slová sa mi zasekli a nevedela som zo seba vydať ani hlášku....Prudko som sa prebudila a srdce mi rýchlo bilo.
Nevedela som sa práve nadýchnuť,pretože som bola v šoku.
Nikdy v živote som takýto sen ešte nemala.
To bol asi najhorší sen v mojom živote.
Ako sa mi toto mohlo sakra snívať?Rýchlo som vstala z postele a okamžite som si to nasmerovala do kúpeľne,kde som si v umývadle umyla tvár a potom aj zuby.
Keď som mala hygienu za sebou,tak som šla napísať kamarátkam o svojom sne,no potom mi došlo,že im to asi nepoviem,pretože majú svoje problémy.
Riešia svoje milostné problémy a ja by som im to iba zbytočne skomplikovala.Síce už prešlo niekoľko dní od toho,čo som mala sex,ale mám pocit,ako keby to bolo už storočie.
Asi ho potrebujem znovu.
Ale keď pomyslím má ten sen,tak sa mi normálne chce grcať.
Ako každý deň som si na seba práve hodila nejaký autfit a keďže zajtra už začína škola,tak budem musieť ísť dnes kúpiť si ďalšie autfity,pretože už nemám čo si na seba obliecť.
Okrem toho došli mi cigarety,takže tie si musím tiež kúpiť.Keď som si to nasmerovala do kuchyne,tak už tam za stolom sedeli rodičia a čítali noviny.
Je pekné,že ráno čítajú noviny.,,Dobre ráno,"povedala som,keď som si k nim prisadla za stôl.
Obaja sa iba usmiali a hneď odložili noviny preč.
,,No dobre ráno,naša dospelá malá dcéra,"vyhrkol otec a ja som len pokrutila hlavou,pretože som vedela,že to myslí vážne.
Nebral to ako srandu.
No niektoré veci naozaj nebral ako srandu,čo je dosť zvláštne,pretože ja skoro všetko beriem z humorom a to som jeho dcéra.
Matka tiež neberie veci z humorom,ale to bude tým,že sú to dospelí.
Ako nemusí to tak byť u každého.Raňajky prebiehali v tichosti,aj keď mi to nevadilo,tak mi to prišlo divné,pretože raňajky nikdy nemáme tiché.
Počas raňajok sa rodičia rozprávajú stále a to aj keď je obed alebo večera.
Je to zvláštne.Keď raňajky skončili,tak som sa vrátila do izby,kde som si zobrala peniaze zo stola a mobil z nabíjačky.
Potrebujem si ísť po nejaké veci,ktoré budem teraz v predposlednom ročníku potrebovať a aj keď viem,že ešte len zajtra začína škola,tak ja sa musím vždy na všetko pripravovať,pretože nenávidím,keď robím všetko na poslednú chvíľu.
No a to presne musím zrobiť ešte teraz,kým nieje neskoro.Napísala som krátku správu babám,že či nechcú ísť nakupovať,no ich odpoveď bola nie,pretože ani jedna nebola doma.
Obe boli von s nejakým chalanom a len ja som musela ísť takto nakupovať veci.
Úplne sa na mňa vykašľali.
Je to celkom smutné,ale ak sa teda rozhodli pre chalanov,ktorí sa môžu na nich po čase vykašľať,tak je to ich voľba.Keď som sa vytratila z domu,tak som sa ani neobzrela,pretože by ma naši určite podrypovali znova,že sa idem vyhovárať na školu,aby nemuseli zistiť pravdu o nejakom chalanovi.
No ja žiaľ nič neskrývam,pretože ja som chalanov od seba odstrihla,takže toho sa báť nemusia......
YOU ARE READING
Bezcitný
Teen Fiction,,Ty bezcitný hajzel Alex,ako si mohol?",zvrieskla som po ňom a na jej tvári sa objavil ten jeho odporný úškrn. ,,Sorry,tak si bola len hlúpa obyčajná stávka,veď to nebolo nič vážne,"povedal a mne sa v tú chvíľu podlomili kolená a myslela som,že sa...