Στέκεται μπροστά από τον καθρέφτη του μπάνιου. Στο μεταξύ, ακούει και την φωνή της Μυρτώς απέξω, καθώς, συζητάει στο τηλέφωνο με την γιαγιά της.
Παρατηρεί τον εαυτό του να καθρεφτίζεται μέσα από το γυαλί. Τα γένια του έχουν μεγαλώσει αρκετά, και δεν τα ήθελε πια έτσι.
Παίρνει την ξυριστική μηχανή από το έπιπλο του νιπτήρα. Το τοποθετεί στην πρίζα, και μετά, πατάει το κουμπί, ώστε να το ενεργοποιήσει.
Αφού επιλέξει το επίπεδο που θέλει, ξεκινάει να κουρεύει χαμηλά, απ' τον λαιμό του. Εκείνη την στιγμή, μπαίνει και η Μυρτώ μέσα στο μπάνιο. Η κλήση έχει τερματιστεί. Έχει ενημερώσει την Ανθή για την αποψινή γνωριμία, και τώρα, έχει το ελεύθερο να ασχοληθεί μαζί του. Τουλάχιστον για λίγο.
Πηγαίνει να σταθεί δίπλα του, χαζεύοντας τις κινήσεις του. Μόλις την προσέχει, της σκάει ένα αυθόρμητο χαμόγελο.
«Όλα καλά;» Αναρωτιέται.
«Περίφημα.» Απαντάει εκείνη.
Ο Αντρέας συνεχίζει την δουλειά του, νιώθοντας το σκανταλιάρικο βλέμμα της Μυρτώς, καρφωμένο επάνω του. Είχε κάτι να του πει. Την κρυφοκοιτάζει. Βλέπει πως διστάζει να μιλήσει.
«Εμ, συγγνώμη.» Τον σταματάει, πιάνοντας τον καρπό του χεριού του.
«Μου επιτρέπεις;» Ρωτάει.«Τι; Να με ξυρίσεις; Ξέχασε το!»
«Ορκίζομαι πως θα είμαι προσεκτική. Αν και δεν γίνεται να σε κόψω με ξυριστική μηχανή.» Εξηγεί, ψάχνοντας την κατάλληλη ευκαιρία, για να του αρπάξει την μηχανή.
«Φοβάμαι, όμως, πως θα κάνεις κακή δουλειά, γλυκιά μου.» Την εμποδίζει, προσπαθώντας να κρύψει το χαμόγελο του.
Για την ώρα, κερδίζει. Η απάντηση του κατάφερε να την μαζέψει στο καβούκι της. Διπλώνει τα χέρια κάτω από το στήθος της, φανερά μουτρωμένη.
«Πολύ ειρωνικό ακούστηκε αυτό.» Δεν μπόρεσε να μην το σχολιάσει.
Ο Αντρέας την λοξοκοιτάζει.
«Ποιο; Το ό,τι δεν θέλω να με ξυρίσεις;» Απορεί, συνεχίζοντας την δουλειά του, από εκεί που την άφησε.«Όχι, αυτό το "γλυκιά μου".» Προφέρει ειρωνικά.
Ο Αντρέας δεν μπορεί να κρύψει την διασκέδαση του. Κατεβάζει την μηχανή από το πρόσωπο του.
«Δεν σου άρεσε, δηλαδή;»
«Καθόλου. Και να μην με ξανά αποκαλέσεις έτσι.» Σχεδόν του το επιβάλει. Αν και μπορεί εύκολα να διακρίνει την ευθυμία στα μπλε της μάτια.
YOU ARE READING
Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλων
RomanceΩς τώρα, αντιμετωπίσαμε τα γεγονότα. Τώρα, θα αντιμετωπίσουμε και την οργή των αγγέλων. Έρχονται νέες δοκιμασίες. Ανατροπές σε όλα όσα γνώριζαν. Αγάπη. Πάθος. Ένταση. Και ένας πόλεμος, που βρίσκεται στα χέρια τους, σαν ωρολογιακή βόμβα Αυτή είναι η...