Ένα κομμάτι ευτυχίας

88 13 32
                                    

[Στα γενέθλια της Μυρτώς.]

Τα δύο αγόρια τρέχουν μέσα στον κήπο. Μαζί τους είναι ο Αντρέας, ο Οδυσσέας, και ο Μιχαήλ. Όλοι τους κυνηγούν την μπάλα του ποδοσφαίρου, προσέχοντας πάντα να μην γίνει κάποιο ατύχημα.

«Κοίτα τους. Μωρέ καλά λένε ότι οι άντρες δεν μεγαλώνουνε ποτέ.» Σχολιάζει η Βασιλική, πίνοντας το κρύο τσάι της.

«Έλα βρε, πάψε.» Την σκουντάει απαλά η Δήμητρα στον ώμο.

«Όχι, καλά τα λέει. Μετά θα βάλω τον Ρονάλντο να ξεπλένει τους λεκέδες από τα ρούχα.» Αποκρίνεται η Μυρτώ, συμμερίζοντας την άποψη της Βασιλικής.

«Να σας πω, έχουμε και μια ανερχόμενη μητέρα. Μην τη κάνετε να το μετανιώσει.» Πετάγεται η Ανθή, κάνοντας χιούμορ.

«Δεν πρόκειται, Ανθή μου. Είμαι αποφασισμένη.» Λέει η Κατερίνα, με το χαμόγελο να μην την αφήνει λεπτό.

«Τι φύλλο είναι; Μάθαμε;» Την ρωτάει η Μυρτώ.

«Είναι κοριτσάκι.»

«Επιτέλους, θα έχουμε και ένα κορίτσι στο σόι!» Η Βασιλική ακούγεται περισσότερο ανακουφισμένη, παρά ενθουσιασμένη.

«Μυρτώ, κανόνισε το επόμενο να είναι κορίτσι.» Της λέει η Δήμητρα, υψώνοντας δήθεν αυστηρά τον δείκτη της.

«Κάτσε να φτάσουμε στο επόμενο, Δήμητρα μου.» Απαντάει. Αν και το θέμα, βρίσκεται υπό διαπραγμάτευση για το ζευγάρι.

«Μαμά μαμά!» Ξαφνικά, ακούνε τον Κωνσταντίνο να φωνάζει. Το αγοράκι τρέχει για να χωθεί στην αγκαλιά της Μυρτώς.
«Είδες τι γκολ έβαλα;»

«Εννοείται πως το είδα, αντράκι μου! Δώσε ένα φιλί στην μαμά.» Του ζητάει. Και φυσικά, εκείνος υπακούει αμέσως.

«Έλα Άγγελε, σειρά σου.» Φωνάζει ο Οδυσσέας στο άλλο αγόρι. Ο Κωσταντίνος τρέχει πάλι πίσω, μαζί με τους υπόλοιπους άντρες.

«Σε λίγο τρώμε, ε.» Τους ενημερώνει η Μυρτώ.

«Εντάξει βρε μαμά.» Λένε ταυτόχρονα τα δύο αγόρια της, έχοντας σε συμμετοχή και τον Αντρέα.

«Αχ θα τους φάω τα μάγουλα.» Λέει η Βασιλική, η οποία χαζεύει τα δύο μικρά παιδιά.

«Ξέρεις τι στόμα έχουν;». Αποκρίνεται η Μυρτώ, η οποία βλέπει αισθητά τις αλλαγές στα παιδιά της, σε κάθε χρόνο που περνά.

«Εμ, όσο μεγαλώνει το μπόι τους, τόσο μεγαλώνει και η γλώσσα τους, Μυρτώ μου.» Της το έχει πει πολλές φορές αυτό η Ανθή.

Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλωνWhere stories live. Discover now