Εξηγήσεις

108 12 17
                                    

«Τι γυρεύετε τόσο αργά στα αστυνομικά τμήματα;» Μιλάει πρώτος ο Αντρέας.

«Θα σου τα εξηγήσουμε όλα. Όχι, όμως, εδώ.» Η Βασιλική τον πιάνει από το μπράτσο.
«Πάμε στο σπίτι σου.» Προτείνει.

Ο Αντρέας ξεφυσά, αλλά συγκατανεύει μαζί της. Θέλει να ακούσει την αλήθεια, και ξέρει πως μόνο με τον δικό της τρόπο, θα συμβεί αυτό.

_____________________________

Μπαίνουν μέσα στο διαμέρισμα του.
«Λοιπόν, σας ακούω.» Λέει ενώ αφήνει το παλτό του στην κρεμάστρα.

Η Βασιλική κλείνει τελευταία την πόρτα.
«Ο Λιάνης είναι νεκρός.» Του ανακοινώνει.

Ο Αντρέας στρέφει απότομα το βλέμμα επάνω της.
«Νεκρός;» Επαναλαμβάνει, φανερά σοκαρισμένος.

«Η Ασπασία τον σκότωσε. Απ' ό,τι υποστηρίζει.... ήταν ατύχημα.» Εξηγεί η Δήμητρα, ενώ κάθεται στον καναπέ.

Ο Αντρέας νομίζει πως χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του.
«Απίστευτο.» Μουρμουρίζει. Οι παλάμες του ακουμπούν στην πλάτη της πολυθρόνας.

«Για αυτό πήγαμε τέτοια ώρα στο αστυνομικό τμήμα.» Συμπληρώνει και η Βασιλική.
«Εσύ πως έμαθες ότι βρισκόμασταν εκεί;» Θέτει τώρα ένα δικό της ερώτημα.

Ο Αντρέας τις λοξοκοιτάζει.
«Σας κατάλαβε ο Οδυσσέας.» Οι γυναίκες δείχνουν να δυσανασχετούν με αυτήν την αποκάλυψη.

«Να πάρει. Έπρεπε να είμαστε πιο προσεκτικές.» Μουρμουρίζει η Βασιλική, φανερά ενοχλημένη.

«Μου έστειλε μήνυμα. Ανησύχησα, και έτρεξα να σας βρω.» Ο Αντρέας τελειώνει με την ιστορία του, δείχνοντας πιο τσιτωμένος από πριν.

Για λίγο, επικρατεί ησυχία. Η Βασιλική ταξιδεύει με το βλέμμα της στον χώρο.
«Η Μυρτώ είναι εδώ;» Αναρωτιέται. Τόση ώρα μιλάνε. Σίγουρα θα την έχουν ξυπνήσει.

Ο Αντρέας αφήνει μια μακρόσυρτη ανάσα.
«Όχι.» Απαντάει.

Η Βασιλική ανασηκώνει το φρύδι της.
«Δεν μου άρεσε αυτό το όχι.» Είναι ολοφάνερο πως θέλει να ψαρέψει πληροφορίες.

Εκείνος υψώνει το βλέμμα του στον ουρανό.
«Τι θες να μάθεις τώρα, Βασιλική;»

«Γιατί έχεις κατεβασμένα μούτρα;» Ανταπαντά με μια άλλη ερώτηση.
«Μαλώσατε;» Συνεχίζει.

Τον βλέπει να ανασαίνει βαριά.
«Με χώρισε.»

«Τι! Γιατί;» Αντιδρά ξαφνικά η Δήμητρα, πριν την αδερφή της.

Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλωνWhere stories live. Discover now