«Φοβερό δείπνο το χθεσινό. Έκανες πάλι τα μαγικά σου, αδερφή.» Ακόμα αισθάνεται τα σάλια της να τρέχουν, στην θύμηση του φαγητού που ετοίμασε η Βασιλική.
Μπαίνουν και οι δυο τους μέσα στο γραφείο, γελώντας μεταξύ τους.
«Επιτέλους, γελάμε! Σαν ψέμα μου φαίνεται.» Αποκρίνεται η Βασιλική, νιώθοντας ευλογημένη. Το αξίζουν μετά από τόσες κακουχίες.Η Δήμητρα κάθεται στην δερμάτινη καρέκλα, χωρίς να σταματήσει να χαμογελάει.
«Το κλίμα ήταν υπέροχο. Ήμασταν για πρώτη φορά οικογένεια, Βασιλική.» Σχεδόν βουρκώνει.«Ναι, αν εξαιρέσεις τα μούτρα του Αντρέα.» Φυσικά και το άγρυπνο βλέμμα της Βασιλικής, έπιασε την αδιαθεσία του Αντρέα.
Η Δήμητρα ανοίγει το πρώτο συρτάρι, από περιέργεια, μήπως και ανακαλύψει κάτι. Τελικά, βρίσκει ένα δερμάτινο σημειωματάριο. Της είναι γνωστό. Το έχει ξαναδεί.
«Είσαι σίγουρη πως είναι αθώα; Πως δεν τον έχει όντως προδώσει;»
«Δεν το έχει κάνει, Δήμητρα. Βάζω μέχρι και το χέρι μου στην φωτιά, ότι δεν το έκανε.» Η απάντηση βγαίνει άμεσα από το στόμα της.
Η Δήμητρα ξεφυσά.
«Εμπιστεύομαι το ένστικτο σου. Εξάλλου... κάτι παραπάνω θα καταλαβαίνεις εσύ.» Έπρεπε επιτέλους να το αποδεχτεί. Ο Αντρέας δεν θα γινόταν ποτέ πραγματικά δικό της παιδί.Η Βασιλική δεν το συνεχίζει. Δεν έχει νόημα αυτή η κουβέντα. Ίσως ο χρόνος.... να άλλαζε τα δεδομένα. Η Δήμητρα περιεργάζεται το σημειωματάριο, με την δερμάτινη επένδυση.
«Τι είναι αυτό;» Αναρωτιέται η Βασιλική.
Η αδερφή της ξεκινάει να το ξεφυλλίζει. Είδε πολλές φορές τον Στέφανο να το κρατάει στα χέρια του, και να σημειώνει. Όμως, ποτέ της δεν είδε το περιεχόμενο.
«Το σημειωματάριο του Στέφανου.» Αποκαλύπτει στην Βασιλική.
Οι περισσότερες σελίδες είναι γεμάτες. Αν και σημειωματάριο, μοιάζει περισσότερο για προσωπικό ημερολόγιο.
«Έγραφε πολλά πράγματα εδώ μέσα, τελικά.» Παρατηρεί η Βασιλική, η οποία πιάνει στα κλεφτά κάποιες λέξεις, από την απέναντι πλευρά της έδρας.
Η Δήμητρα σταματάει να ξεφυλλίζει, ώστε να διαβάσει μια συγκεκριμένη σελίδα, εντελώς τυχαία. Η μοίρα παίζει, όμως, περίεργα παιχνίδια. Διαβάζει προσεκτικά. Διαβάζει την ιστορία που τους στιγμάτισε για πάντα, μέσα από τα μάτια του άντρα της.
ESTÁS LEYENDO
Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλων
RomanceΩς τώρα, αντιμετωπίσαμε τα γεγονότα. Τώρα, θα αντιμετωπίσουμε και την οργή των αγγέλων. Έρχονται νέες δοκιμασίες. Ανατροπές σε όλα όσα γνώριζαν. Αγάπη. Πάθος. Ένταση. Και ένας πόλεμος, που βρίσκεται στα χέρια τους, σαν ωρολογιακή βόμβα Αυτή είναι η...