Στο σπίτι των Βρεττών, όλοι έχουν μαζευτεί στο σαλόνι. Παρακολουθούν σχεδόν σοκαρισμένοι την Βασιλική και την Δήμητρα, να εξηγούν την αλήθεια που κρυβόταν τόσα χρόνια στο σημειωματάριο του Στέφανου.«Απίστευτο.» Μουρμουρίζει ο Οδυσσέας, σκεπάζοντας το στόμα του με την παλάμη.
«Όλα όσα πιστεύαμε τόσα χρόνια.... ήταν λάθος.» Λέει η Δήμητρα, παίρνοντας βαθιά εισπνοή.
«Σίγουρα ήταν άνθρωποι του Δρακόπουλου αυτοί που σκότωσαν τον Κωνσταντίνο στην φυλακή.» Η Βασιλική είναι πεπεισμένη πια. Τότε το είχε υποψιαστεί, τώρα είναι σίγουρη.
Η Δήμητρα κρύβει το πρόσωπο μέσα στις παλάμες της.
«Θεέ μου, πόσα ακόμα θα βγουν στο φως από αυτή την ιστορία;» Τόσα χρόνια τους έχει στοιχειώσει. Και το αστείο είναι πως δεν ήταν ποτέ πραγματικά δικιά τους υπόθεση.«Και για τον φόνο του Στέφανου....» Ξεκινάει να λέει ο Οδυσσέας, τραβώντας όλα τα βλέμματα επάνω του.
«Ίσως ευθύνεται πάλι ο Δρακόπουλος. Έμαθε ότι το έκανε ο Στέφανος, και θέλησε να τον εκδικηθεί.» Συμπληρώνει, ενώνοντας ένα μεγάλο κομμάτι από το παζλ της ιστορίας.Οι δύο αδερφές κοιτάζονται μεταξύ τους. Έχει βάση αυτό που είπε. Έπρεπε να ακούσουν την αλήθεια, όμως, από τον ίδιο τον Δρακόπουλο.
«Νομίζω πως ήρθε η στιγμή να επικοινωνήσουμε με την αστυνομία.»
«Και να αποδείξουμε τι, Βασιλική; Να ανοίξουμε μια υπόθεση που έχει κλείσει εδώ και μια δεκαετία;» Πετάγεται ξαφνικά η Δήμητρα, φέρνοντας μια σχετική αντίρρηση στην αδερφή της.
«Όχι, Δήμητρα. Θα κλείσουμε μια υπόθεση που κρατάει παραπάνω από δεκαετία. Μια υπόθεση που μας έχει καταστρέψει όλους.» Η απάντηση της ακούστηκε σαν δήλωση. Γιατί έτσι είναι. Αυτή η βεντέτα έχει στοιχειώσει μέχρι και τις ζωές των παιδιών τους.
«Ο πατέρας μου συνεργαζόταν μαζί του.» Ακούγεται ξαφνικά η φωνή της Κατερίνας.
«Σίγουρα κάποια στοιχεία θα υπάρχουν στο σπίτι.» Προσφέρετε, ουσιαστικά, να βοηθήσει κι αυτή.«Με λίγα λόγια, έχουμε δουλειά να κάνουμε.» Αποκρίνεται ο Μιχαήλ, τρίβοντας τα χέρια του μεταξύ τους.
«Εσύ δεν θα ανακατευτείς πουθενά σε όλα αυτά!» Τον προστάζει η Βασιλική, υψώνοντας αυστηρά τον δείκτη της.
«Θα τηλεφωνήσω αύριο το πρωί στον Αντρέα, για να έρθει μαζί μας στο τμήμα.» Είναι ο δικηγόρος της Ασπασίας, άλλωστε. Και σαν μέλος της οικογένειας, πρέπει να γνωρίζει για το σχέδιο τους.
YOU ARE READING
Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλων
RomanceΩς τώρα, αντιμετωπίσαμε τα γεγονότα. Τώρα, θα αντιμετωπίσουμε και την οργή των αγγέλων. Έρχονται νέες δοκιμασίες. Ανατροπές σε όλα όσα γνώριζαν. Αγάπη. Πάθος. Ένταση. Και ένας πόλεμος, που βρίσκεται στα χέρια τους, σαν ωρολογιακή βόμβα Αυτή είναι η...