Συνέχισε να προσποιείσαι

108 14 36
                                    

Του επιτρέπουν να περάσει στα κρατητήρια. Ο αστυνομικός τον οδηγεί σε εκείνην.
«Ένα λεπτό.» Του επισημαίνει.

Αδιαφορεί να του απαντήσει. Η προσοχή του είναι στραμμένη μονάχα σε εκείνην.
«Καλησπέρα.» Χαιρετάει.

Η Ασπασία μπορεί να τον αναγνωρίσει ακόμα και από αυτή την απόσταση που έχουν. Ποτέ δεν θα μπορούσε να ξεχάσει την διαβολική του έκφραση.

Εγκαταλείπει αργά την θέση της, περπατώντας ως τα κάγκελα.
«Τι ζητάς εδώ πέρα, Γιώργο;» Μπαίνει κατευθείαν στο θέμα.

«Ήρθα να δω την σύζυγό του συγχωρεμένου του συνεργάτη μου.» Παριστάνει τον καλό. Η Ασπασία πιέζει τα χείλη της.
«Τι; Ήρθα σε άσχημη στιγμή;» Η φωνή του βγαίνει σαρκαστική.

«Δεν ήσουν ποτέ φίλος με τον άντρα μου. Απλά τον εκμεταλλευόσουν.» Δεν θα μασούσε άλλο τα λόγια της. Ναι, έμεινε μόνη. Αβοήθητη και απροστάτευτη, σε έναν κόσμο που δεν συγχωρεί τους αδύναμους.

Ο Γιώργος χαμογελάει.
«Είσαι έξυπνη γυναίκα, Ασπασία.» Παρατηρεί, τοποθετώντας τα χέρια στις τσέπες του παντελονιού του.

«Γιατί ήρθες;» Ρωτάει ξανά το ίδιο. Και θα τον ρωτάει, μέχρι να πάρει την απάντηση της.

«Για να κάνουμε μια μικρή συζήτηση. Εσύ και εγώ.» Δείχνει άνετος.
«Είμαι σίγουρος πως ξέρεις πολλά για τις δουλειές που κάναμε με τον Λιάνη.» Προσθέτει. Ακολουθεί παύση. Την περιμένει να πει κάτι.

«Συνέχισε.» Τον παροτρύνει.

«Θέλω να κρατήσεις το στόμα σου κλειστό. Γιατί εάν μαθευτεί κάτι από σένα....» Σκύβει μπροστά, με τα γαλανά του μάτια να γεμίζουν από οργή.
«Να είσαι σίγουρη πως εγώ θα σε κυνηγήσω πρώτος.» Αυτή είναι μια ξεκάθαρη προειδοποίηση.

Η Ασπασία καταλαβαίνει ότι αυτός ο άνθρωπος δεν έχει όρια μέσα του. Σίγουρα θα πραγματοποιήσει τις απειλές του. Όμως δεν έχει να χάσει τίποτα άλλο πλέον. Εξαιτίας του φόβου φτάσανε ως εδώ. Φτάνει πια!

«Δεν με τρομάζουν οι απειλές σου.» Η έκφραση της αντιγράφει την δική του.
«Πολύ σύντομα... θα καταλήξεις και εσύ εδώ, μαζί μου.»

«Ποτέ!» Ξεσπά απότομα, κάνοντας ένα βήμα πίσω.
«Με ακούς; Ποτέ δεν θα βρεθώ εδώ μέσα. Ποτέ ξανά!» Ουρλιάζει. Βρίσκεται σε πανικό.

Η Ασπασία τον παρακολουθεί με γουρλωμένα μάτια. Πράγματι, αυτός ο άνθρωπος μπορεί να αισθανθεί. Δεν είναι εντελώς άψυχος, τελικά.

Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλωνWhere stories live. Discover now