Η εταιρεία πρέπει να πουληθεί

96 13 23
                                    

Το επόμενο πρωινό, δεν βρήκε καλά την Μυρτώ. Με το που ξύπνησε, κατάλαβε πως ήταν μόνη στο κρεβάτι. Όχι ακριβώς μόνη, δηλαδή. Στο μαξιλάρι του, ανακάλυψε ένα ξερό κομμάτι χαρτί. Της έγραφε απλά να προσέχει, και ότι βιαζόταν να φύγει, λόγο της δουλειάς.

Δεν είχε τον Αντρέα για τύπο που λέει ψέματα. Τώρα, όμως, είναι φως φανάρι. Επίτηδες δεν έμεινε, για να μην την αποχαιρετήσει.

Τσαλακώνει το χαρτί και μετά το πετάει στο καλάθι των αχρήστων. Θυμώνει με την συμπεριφορά του, και ταυτόχρονα τον καταλαβαίνει. Δεν είναι εύκολο, ούτε και για την ίδια. Πρέπει, όμως, να ηρεμήσει απ' όλο αυτό το τοξικό περιβάλλον.

Γρήγορα κάλεσε ένα ταξί. Ντύθηκε με τα χθεσινά της ρούχα, πήρε οτιδήποτε της ανήκει, και έφυγε. Ψέματα! Δεν πήρε μόνο δικά της πράγματα. Τόλμησε να πάρει και μια μπλούζα του μαζί, χωρίς να το επιδιώξει. Βρέθηκε απλά μπροστά της. Εισέπνευσε το άρωμα του, και χωρίς δεύτερη σκέψη, την έχωσε στην τσάντα της.

Και όσο η Μυρτώ εγκαταλείπει το σπίτι, ο Αντρέας ανοίγει το βήμα του στον διάδρομο της εταιρείας. Είχε λάβει από χθες ένα μήνυμα από την Δήμητρα, που βέβαια το είδε πολύ αργά, το βράδυ. Ήταν και μια καλή δικαιολογία να ξεφύγει από την άβολη στιγμή, να αποχαιρετήσει την Μυρτώ.

Χτυπάει μια φορά, για το τυπικό, και μετά ανοίγει την πόρτα. Όπως ήταν αναμενόμενο, η Δήμητρα δεν βρίσκεται μόνη της εδώ μέσα.

«Χαίρεται.» Λέει πρώτος.

«Καλημέρα, Αντρέα.» Απαντάει η Δήμητρα. Ο Οδυσσέας αδιαφορεί μέχρι και να τον κοιτάξει.
«Έλα. Κάθισε.» Τείνει το χέρι της, επιδεικνύοντας την καρέκλα, δίπλα από τον Οδυσσέα.

Η ατμόσφαιρα μοιάζει να είναι ήδη τεταμένη στον χώρο. Ο Αντρέας αγνοεί εκείνη την θέση, πηγαίνοντας λίγο πιο μακριά, στην πολυθρόνα.

Η Δήμητρα τον παρακολουθεί, με το στόμα μισάνοιχτο από την έκπληξη.
«Και εδώ καλά είμαι.» Την πληροφορεί, φέρνοντας το ένα γόνατο επάνω στ' άλλο. Ο Οδυσσέας ρουθουνίζει, αφού του έχει ρίξει μια γρήγορη, πλάγια ματιά.
«Λοιπόν, ακούω.» Παροτρύνει την Δήμητρα να ξεκινήσει.

Παίρνει μια βαθιά ανάσα, δένοντας τα δάχτυλα της μεταξύ τους, επάνω στην έδρα.
«Ήθελα να σας μιλήσω για το μέλλον της εταιρείας.»

«Και αυτός που εμπλέκεται σε αυτό;» Ο Οδυσσέας είναι προκλητικός. Όχι μόνο με τις λέξεις που επιλέγει να χρησιμοποιήσει, αλλά και με τον τρόπο που τις προφέρει.

Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλωνWhere stories live. Discover now