Η Βασιλική επιστρέφει στο σαλόνι, κρατώντας δύο κούπες με τσάι. Ο Αντρέας διστάζει να την κοιτάξει. Το κλίμα παρέμενε παράξενο ανάμεσα τους, μετά την αποκάλυψη της αλήθειας. Σίγουρα, όμως, η παρουσία της Βασιλικής δεν του δημιουργούσε δυσαρέσκεια, όπως γινόταν με την Δήμητρα.
«Ορίστε.» Του προσφέρει την μία κούπα.
«Ευχαριστώ.» Αποκρίνεται, παίρνοντας το μέσα στις παλάμες του.
Δεν έχει καμιά όρεξη να το πιεί. Δεν του αρέσει το τσάι. Αλλά αυτός είναι ο τρόπος της Βασιλικής, στις δύσκολες στιγμές. Πάντα υποστήριζε ότι το τσάι βοηθάει στην επίλυση προβλημάτων.
Κάθεται δίπλα του, στον μεγάλο καναπέ. Δοκιμάζει πρώτη από το ζεστό ρόφημα. Έπειτα τον κοιτάει.
«Πως κι από δω;» Αναρωτιέται.
Ο Αντρέας παίρνει βαθιά ανάσα.
«Δεν θα σου πω ψέματα. Είχα ανάγκη να μιλήσω σε κάποιον.» Και δεν μπορούσε να βρει κάποιον καταλληλότερο από την Βασιλική. Με αυτήν συνήθισε να τα λέει όλα.Ναι, εξοργίστηκε μαζί της όταν έμαθε την αλήθεια. Ο χρόνος, όμως, προχωρά. Η ζωή δεν μένει στάσιμη. Και ο Αντρέας θέλει να ακολουθήσει τους ρυθμούς της.
«Δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ που επέλεξες εμένα για αυτό.» Προσπαθεί να αστιευτεί. Και πετυχαίνει, αφού εισπράττει ένα στραβό χαμογελάκι από εκείνον.
«Μάλλον θα έπρεπε να σε ανησυχεί.» Την πειράζει κι εκείνος με την σειρά του.
Τα χαμόγελα εξαφανίζονται σε μερικά λεπτά. Ο Αντρέας σηκώνει το κεφάλι του, στυλώνοντας το βλέμμα στον απέναντι τοίχο.
«Με κάλεσε η Δήμητρα στην εταιρεία.» Ξεκινά να μιλάει. Η Βασιλική κλείνει τα βλέφαρα, φανερά εξαντλημένη.
«Σκοπεύει να--»«Να την πουλήσει. Ξέρω. Μου το είπε.» Πετάγεται, πριν προλάβει και ολοκληρώσει την πρόταση του.
Ο Αντρέας ρουθουνίζει, υπομειδιώντας.
«Φυσικά και σου το είπε.» Στο ίδιο σπίτι ζούσαν. Άλλωστε, οι δύο αδερφές συμμαχούσαν σε πολλές μάχες. Η μια γινόταν το στήριγμα της άλλης.
«Πρότεινα να πουλήσω το γραφείο, και να τους δώσω τα χρήματα.» Συνεχίζει εκείνος, κάνοντας την απόπειρα να την κοιτάξει.Η Βασιλική προβληματίζεται.
«Και τι θα γίνει με σένα μετά; Από που θα τρως;»«Ίσως εργαστώ για λίγο καιρό στην εταιρεία. Ε, και μετά.... βλέπουμε.» Δεν είχε κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο για τον εαυτό του. Απλώς, του ήρθε η ιδέα, και το πρότεινε.
YOU ARE READING
Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλων
RomanceΩς τώρα, αντιμετωπίσαμε τα γεγονότα. Τώρα, θα αντιμετωπίσουμε και την οργή των αγγέλων. Έρχονται νέες δοκιμασίες. Ανατροπές σε όλα όσα γνώριζαν. Αγάπη. Πάθος. Ένταση. Και ένας πόλεμος, που βρίσκεται στα χέρια τους, σαν ωρολογιακή βόμβα Αυτή είναι η...