Η Βασιλική και η Δήμητρα καταφτάνουν στο αστυνομικό τμήμα. Αμέσως, ζητούν να δουν την Ασπασία.
«Βρίσκεται στο κρατητήριο αυτή την στιγμή.»
«Στο κρατητήριο; Για ποιον λόγο;» Αντιδρά απότομα η Βασιλική, μόλις μαθαίνει αυτή την πληροφορία.
Ο αστυνομικός δυσκολεύεται να απαντήσει. Δεν θέλει η δεν μπορεί.
«Μπορούμε να της μιλήσουμε; Είναι επείγον.» Πετάγεται ξαφνικά η Δήμητρα.«Είμαστε συγγενείς της.» Προσθέτει και η Βασιλική, με την ελπίδα πως θα τον πείσουν.
Το ύφος του παραμένει διστακτικό.
«Για λίγο, όμως!» Τονίζει.«Έστω.» Μουρμουρίζει η Βασιλική.
«Ελάτε. Ακολουθήστε με.» Τις λέει, κάνοντας ήδη μεταβολή.
Οι δύο αδερφές διασχίζουν τον διάδρομο, βρίσκοντας στο τέλος, πίσω από τα κάγκελα, την Ασπασία.
«Πως στο καλό βρέθηκες εσύ εδώ, μου λες;» Μιλάει πρώτη η Βασιλική.
Η Ασπασία σηκώνεται αμέσως από την θέση της, ώστε να υποδεχτεί τις δύο γυναίκες.
«Τέλειωσαν όλα, Βασιλική.» Της ανακοινώνει με ανακούφιση.«Τι εννοείς; Τι τέλειωσε;» Δεν καταλαβαίνει.
Η Ασπασία χαμογελάει αχνά, σαν να πρόκειται να πει κάτι χαρούμενο.
«Ο Πέτρος είναι νεκρός.»«Τι;» Αντιδρά η Δήμητρα αυτή την φορά, γουρλώνοντας τα μάτια της.
«Μα.... μα πως;» Η Βασιλική δεν καταλαβαίνει. Πως μπορεί να είναι νεκρός ο Λιάνης; Και τι σχέση έχει αυτό με το γεγονός ότι η Ασπασία βρίσκεται εδώ μέσα;
«Κατά λάθος έγινε. Αλλά δεν το μετανιώνω.» Λέει, με το ύφος της να φανερώνει πείσμα. Δυναμικότητα. Θάρρος.
«Πως έγινε, δηλαδή;» Ζητά να μάθει η Βασιλική.
«Πήγε να μου σηκώσει χέρι.» Τα γεγονότα είναι καθαρά τώρα στο μυαλό της. Όταν τον είδε μέσα στα αίματα, έχασε τον κόσμο γύρω της. Τώρα, όμως, έχει συνέλθει από το πρώτο σοκ.
«Αντανακλαστικά, τον έσπρωξα. Παραπάτησε. Έπεσε και χτύπησε στο κεφάλι.»«Θεέ μου.» Η Δήμητρα καλύπτει τα μάτια με την παλάμη της. Δεν ξέρει πως να αισθανθεί. Ανακούφιση που ξεφορτώθηκαν έναν εχθρό; Η θλίψη για την γυναίκα του, που βρέθηκε στην φυλακή;
«Τώρα πρέπει να προσέχετε τον Δρακόπουλο. Κάτι ετοιμάζει.»
«Γνωρίζεις τι;» Η Βασιλική μοιάζει να αγωνιά.
ESTÁS LEYENDO
Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλων
RomanceΩς τώρα, αντιμετωπίσαμε τα γεγονότα. Τώρα, θα αντιμετωπίσουμε και την οργή των αγγέλων. Έρχονται νέες δοκιμασίες. Ανατροπές σε όλα όσα γνώριζαν. Αγάπη. Πάθος. Ένταση. Και ένας πόλεμος, που βρίσκεται στα χέρια τους, σαν ωρολογιακή βόμβα Αυτή είναι η...