Είσαι σαν ευχή και κατάρα

101 17 18
                                    

Ακούγεται ένα απαλό χτύπημα στην πόρτα του δωματίου. Σχηματίζει τα χέρια της σε γροθιές, πάνω στα γόνατα της. Δεν ήθελε να απαντήσει, για αυτό παραμένει σιωπηλή.

Χτυπάει ξανά την πόρτα. Ξέρει πως είναι εκεί μέσα, μόνη της. Ξέρει πως έχει βυθιστεί στην απογοήτευση της. Όπως κι αυτός.

Ξεφυσά, νιώθοντας ήδη πως θα το μετανιώσει. Λυγίζει το χερούλι προς τα κάτω, εισβάλλοντας, σαν κλέφτης, στον προσωπικό της χώρο.

Την βλέπει καθιστή στο κρεβάτι, να έχει πλάτη προς εκείνον. Νιώθει μια μικρή πρόοδο, που δεν την αντικρίζει ξαπλωμένη, πάλι.

«Θα φύγω, και....» Στερεύει από λέξεις, όσο εκείνη αδιαφορεί στο άκουσμα της φωνής του.
«Είπα να ρθω να σου πω καληνύχτα.» Δεν έχει υπάρξει πιο ταπεινωμένος στην ζωή του. Πιο προσεκτικός με αυτά που κάνει και που λέει.

Η Κατερίνα ανασαίνει βαθιά.
«Εντάξει. Πήγαινε τώρα.» Σχεδόν τον προστάζει.

Ο Οδυσσέας, όμως, δεν είναι καθόλου πρόθυμος να ακολουθήσει την εντολή της. Θέλει να μείνει για λίγο ακόμα στην είσοδο. Να την χαζεύει μέσα στην σιωπή του, χωρίς να μιλάει, χωρίς να ανασαίνει.

«Δεν αντέχεις ούτε να με κοιτάξεις.» Η συνειδητοποίηση είναι σκληρή για τον Οδυσσέα.

Πάλι δεν αντιδρά στην φωνή του. Σφίγγει τα δόντια, κοιτάζοντας ψηλά, στο ταβάνι. Πόσο θα θελε να βρει το κουράγιο, και να την αφήσει στην ησυχία της, όπως του το ζήτησε.

Αντ' αυτού, διασχίζει με μεγάλες δρασκελιές το δωμάτιο, πηγαίνοντας μπροστά της, πιάνοντας τα μπράτσα της με τις παλάμες του.

«Μίλα μου ρε γαμώτο. Πες μου κάτι.» Η φωνή του βγαίνει απεγνωσμένη. Το βλέμμα του, αναζητά έστω και έναν κόκκο συμπόνιας, στο πρόσωπο της.
«Μην μου κρύβεσαι. Κοίτα με.» Την προστάζει.

Η Κατερίνα τον αγνοεί. Παρότι βρίσκονται τόσο κοντά ο ένας με τον άλλον, αισθάνεται μια μεγάλη απόσταση να τους χωρίζει. Θέλει να την αφήσει, αλλά ταυτόχρονα, δεν το θέλει. Υπάρχει τόση σύγχυση μέσα της.

«Είμαι μπροστά σου, Κατερίνα. Νιώθω φοβισμένος. Εγκλωβισμένος....» Και πόσα άλλα ήθελε να της αποκαλύψει για τον εαυτό του.

Είναι μόνος του, και αισθάνεται πως πρέπει να παλέψει με θηρία. Και εκείνη, αρνείται να σταθεί στο πλάι του. Αρνείται να του δώσει τα φώτα της, να του δείξει πως θα είναι εκεί, για αυτόν.

Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλωνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora