Εκείνο το βράδυ, δεν ησύχασε κανένας τους. Η Μυρτώ πέρασε όλη τη νύχτα, κλαίγοντας επάνω στο περβάζι του παραθύρου. Ο Αντρέας από την άλλη, δεν τον χωρούσε το σπίτι. Στριφογυρνούσε, και έριχνε ό,τι έβρισκε στο πάτωμα.
Στο σπίτι των Βρεττών, επικρατεί μια βουβή ανησυχία. Η Κατερίνα ξαπλώνει, μετά από πάρα πολύ καιρό, στην αγκαλιά του αγαπημένου της. Ο Οδυσσέας έχει κλείσει τα μάτια του δίπλα της, αλλά δεν μπορεί να κοιμηθεί. Διαισθάνεται την ανησυχία της.
Στο σαλόνι, βρίσκονται οι δύο αδερφές, μόνες τους. Ο Μιχαήλ είχε πέσει κι αυτός από νωρίς για ύπνο.
«Είναι περίεργη η αποψινή βραδιά.» Της εξομολογείται πρώτη η Δήμητρα.
«Γιατί το λες αυτό;» Η Βασιλική ισιώνει την πλάτη της.
«Δεν ξέρω. Ανησυχώ, χωρίς λόγο.» Απαντάει.
Η Βασιλική ρουθουνίζει ειρωνικά.
«Τι χωρίς λόγο; Με τόσα που γίνονται.... μόνο το άγχος είναι λογικό.» Τα γεγονότα τρέχουν, και πρέπει να τα προλαβαίνουν.«Πρέπει να είμαστε προσεκτικές, Βασιλική.» Επισημαίνει στην μεγαλύτερη αδερφή της.
«Τα πράγματα είναι επικίνδυνα.»«Λες να μην το καταλαβαίνω ρε Δήμητρα;» Αντιδρά η Βασιλική, εκφράζοντας αγανάκτηση.
«Ελπίζω η Ασπασία να κρατήσει τον λόγω της.» Συνεχίζει, χαμηλόφωνα.Ξαφνικά, το τηλέφωνό της ζωντανεύει. Είναι πολύ αργά για να τους ενοχλήσει κάποιος. Η Βασιλική πιάνει την συσκευή στα χέρια της.
«Αριθμός είναι.» Πληροφορεί την Δήμητρα, απαντώντας σε μια νοερή ερώτηση.
«Λες να έγινε κάτι σοβαρό;» Το άγχος την καταβάλει.«Σήκωσε το.» Η Δήμητρα την παροτρύνει, δείχνοντας πιο γενναία.
Η μεγαλύτερη αδερφή της, ακολουθεί την εντολή, ακουμπώντας την συσκευή κοντά στο αυτί της.
«Ναι;»
«Βασιλική;» Δεν αργεί να καταλάβει την φωνή της.
«Ασπασία; Εσύ είσαι;»
«Ναι. Σε παίρνω από το αστυνομικό τμήμα.» Η αποκάλυψη προκαλεί έκπληξη στην Βασιλική.
«Τι κάνεις εκεί τέτοια ώρα;» Αναρωτιέται, κοιτάζοντας με ορθάνοιχτα μάτια την Δήμητρα.
«Δεν έχω πολύ χρόνο. Καλύτερα να έρθεις από δω. Αν δεν σου κάνει κόπο, λόγο της ώρας.» Η Ασπασία ακούγεται υπερβολικά ψύχραιμη, για άνθρωπο που βρίσκεται αργά το βράδυ σε αστυνομικό τμήμα.
CITEȘTI
Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλων
DragosteΩς τώρα, αντιμετωπίσαμε τα γεγονότα. Τώρα, θα αντιμετωπίσουμε και την οργή των αγγέλων. Έρχονται νέες δοκιμασίες. Ανατροπές σε όλα όσα γνώριζαν. Αγάπη. Πάθος. Ένταση. Και ένας πόλεμος, που βρίσκεται στα χέρια τους, σαν ωρολογιακή βόμβα Αυτή είναι η...