Το επόμενο πρωινό, ο Αντρέας πηγαίνει από το πατρικό του σπίτι. Η Βασιλική και η Δήμητρα, τον υποδέχονται με θέρμη και χαμόγελα.
«Τι ευχάριστη επίσκεψη είναι αυτή, Αντρέα μου;» Απορεί η Βασιλική.
«Ήθελα να σας μιλήσω.» Κάνει αυτή την εισαγωγή, περνώντας παράλληλα το χέρι από το σβέρκο του.
«Συνέβη κάτι; Έπαθε τίποτα ο Μυρτώ;» Ρωτάει η Δήμητρα, παίρνοντας ανήσυχο ύφος.
«Οχι όχι, ηρεμήστε. Καλά είναι η Μυρτώ, και το μωρό.» Ο Αντρέας τους χαρίζει από ένα καθησυχαστικό χαμόγελο.
«Ευτυχώς.» Μουρμουρίζει η Βασιλική.
«Δεν πιστεύω να έπαθες τίποτα εσύ;» Η Δήμητρα συνεχίζει.
«Κοίτα κακομοίρη και μας κάνεις καμιά πλάκα τώρα...» Η Βασιλική υψώνει αυστηρά το χέρι της, προειδοποιώντας τον.
«Μπορώ να μιλήσω, κυρίες μου; Μου το επιτρέπεται;» Είναι φανερό ότι διασκεδάζει μαζί τους. Το έχει ανάγκη άλλωστε.
«Για πες.» Η Βασιλική επιμένει να τον κοιτάζει με μισό μάτι.
Ο Αντρέας χώνει τα χέρια στις τσέπες του παντελονιού του.
«Σε μια βδομάδα θα παντρευτούμε με την Μυρτώ.» Λέει πρώτα το πιο ευχάριστο.
«Δεν θα κάνουμε τίποτα το εντυπωσιακό. Μην φανταστείτε.»«Επιτέλους!»
«Και πολύ το καθυστερήσατε.» Συμπληρώνει η Δήμητρα την αδερφή της.
«Επίσης, πήραμε την απόφαση να μετακομίσουμε στα Κύθηρα.» Ο Αντρέας παίρνει την απόφαση να το πει γρήγορα.
Οι δύο γυναίκες τον ατενίζουν με γουρλωμένα μάτια.
«Τι; Μόνιμα;» Αναρωτιέται η Βασιλική.«Έτσι λέμε. Θα είναι καλύτερα για το παιδί.» Εξηγεί το σκεπτικό του.
«Δηλαδή... θα σας χάσουμε.» Η Δήμητρα μοιάζει να έχει κατεβάσει μούτρα.
«Εννοείται πως όχι. Θα ερχόμαστε όσο πιο συχνά μπορούμε. Και εσείς θα έρχεστε. Θα μιλάμε και στο κινητό.» Προσπαθεί να τους το φέρει όσο πιο ανώδυνα γίνεται.
Τους τελευταίους μήνες, έχουν φτιάξει πραγματικά οι σχέσεις τους. Μοιάζει σαν να μην πέρασαν ποτέ εκείνη την μεγάλη κρίση, τότε που βρισκόντουσαν όλα υπό αμφισβήτηση.
«Δεν συμφωνώ με αυτήν την απόφαση...» Μιλάει ξαφνικά η Δήμητρα, τραβώντας την προσοχή όλων.
«Αλλά αν αυτό είναι που θέλετε, τότε οφείλουμε να σας στηρίξουμε.» Συμπληρώνει, πιάνοντας το χέρι της αδερφής της. Ξέρουν και οι δύο πως αυτό είναι το σωστό.
YOU ARE READING
Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλων
RomanceΩς τώρα, αντιμετωπίσαμε τα γεγονότα. Τώρα, θα αντιμετωπίσουμε και την οργή των αγγέλων. Έρχονται νέες δοκιμασίες. Ανατροπές σε όλα όσα γνώριζαν. Αγάπη. Πάθος. Ένταση. Και ένας πόλεμος, που βρίσκεται στα χέρια τους, σαν ωρολογιακή βόμβα Αυτή είναι η...