Κάνε κουράγιο

90 15 18
                                    

«Τι ζητάς εσύ εδώ;» Ο Λιάνης μιλάει αρκετά ψύχραιμα, απευθυνόμενος στον εξαγριωμένο Αντρέα.

«Δεν θα σε αφήσω να μας καταστρέψεις.» Η δήλωση του είναι κατηγορηματική.

Ο Πέτρος ρουθουνίζει ειρωνικά. Δεν το διασκεδάζει καθόλου όλο αυτό, αλλά δεν θα επιτρέψει και στον εαυτό του να χάσει τον αυτοέλεγχο του.

«Σου αρέσει να ανακατεύεσαι στα πόδια μου, έτσι;» Τον χλευάζει με τον τρόπο του. Ο Αντρέας επιμένει να συντηρεί το ίδιο, αγριεμένο του ύφος.
«Μία διαταγή μου περιμένουν για να σε γαζώσουν.»

«Κάν' το.» Τον προκαλεί ευθέως. Ο Λιάνης εκπλήσσεται.
«Δώσε εντολή στα σκυλιά σου. Αλλά έχε υπόψη σου, ότι από δω μέσα, θα φύγεις με χειροπέδες.» Η εταιρεία είναι γεμάτη κάμερες. Ήδη έχουν καταγράψει το πρόσωπο του.

Ο Πέτρος σφίγγει τα δόντια.
«Παίζεις με την υπομονή μου, Αντρέα.» Μουγκρίζει, οργισμένος που έχει δίκιο.

«Και συ με την δική μου.» Δεν διατάζει ούτε στο ελάχιστο να του πάει κόντρα. Ο Αντρέας αισθάνεται τρομακτικά άτρωτος.
«Βγες από δω μέσα. Και να ξεχάσεις κάθε είδους συμφωνία με τον αδερφό μου.»

«Δεν είμαι κανένα μωρό, Αντρέα. Ξέρω τι κάνω.» ο Οδυσσέας υψώνει την φωνή του, κάνοντας αισθητή την παρουσία του.

«Βγες έξω, Πέτρο.» Αγνοεί τον αδερφό του. Αγνοεί την συμφωνία τους, και όλα τα συμπαρομαρτούντα, και επιμένει στην δική του επιθυμία.

«Αντρέα, φύγε.» Ο Οδυσσέας γίνεται απαιτητικός.
«Δική μου η εταιρεία, δικές μου και οι αποφάσεις.»

«Έχω κι εγώ μερίδιο από αυτήν την εταιρεία.» Του υπενθυμίζει ο Αντρέας, κρατώντας ακόμα τον τόνο του σταθερό.

«Το οποίο θέλεις απεγνωσμένα να πουλήσεις στην μάνα μας.» Φωνάζει μπροστά από το πρόσωπο του. Δεν είναι ψέματα αυτά. Είναι πράγματα που όντως έχει πει ο Αντρέας στο παρελθόν.

Ο Λιάνης παρατηρεί με περιέργεια τα δύο αδέρφια. Υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες στην κουβέντα τους, που δεν του ξεφεύγουν.

«Ναι, το ήθελα. Αλλά όχι τώρα πια.»

«Αντρέα, άσε μας να τελειώνουμε. Μην μας καθυστερείς άλλο.» Ο Πέτρος αποφασίζει να μιλήσει. Κανένας, όμως, δεν του δίνει σημασία.

«Οδυσσέα, διώξ' τους.» Τον προστάζει. Εκείνος δεν αντιδρά. Επίτηδες, απ' ό,τι δείχνει το πεισμωμένο του πρόσωπο.
«Τώρα, Οδυσσέα!» Επιμένει να λέει, αγνοώντας το ύφος του.

Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλωνWhere stories live. Discover now