Ξέρεις

101 14 49
                                    


Έφτασε το συντομότερο δυνατόν στο σπίτι της. Στο πίσω μέρος του μυαλού του, έχει και το δείπνο που οργάνωσε η Βασιλική. Αλλά είναι το λιγότερο που τον απασχολεί, αυτή την στιγμή.

Για λίγο, στέκεται έξω από την πόρτα της. Διστάζει. Η ανάσα του παίρνει έναν γρήγορο ρυθμό, τον οποίο αδυνατεί να ελέγξει. Κάνει γροθιά το χέρι του, και χτυπάει μαλακά την πόρτα.

Η Μυρτώ σχεδόν τρέχει. Παίρνει μια βαθιά ανάσα, και έπειτα ανοίγει. Τα μάτια της αστράφτουν μόλις αντικρίζει το πρόσωπο του.

Ο Αντρέας αισθάνεται το σώμα του να παραλύει στην θέα της. Πόσο ανόητος είμαι που πιστεύω ότι μπορώ να αντέξω μακριά της;

«Έλα, Αντρέα. Πέρασε.» Παραμερίζει, κατεβάζοντας ταυτόχρονα το κεφάλι της.

Εκείνος χώνει τα χέρια στις τσέπες του παντελονιού του, καθώς προχωράει μέσα στο σπίτι.
«Σε ακούω. Τι είναι αυτό το τόσο επείγον;» Αναρωτιέται, ψάχνοντας με το βλέμμα του τον χώρο.

Η ικανοποίηση τον πλημμυρίζει, μόλις ανακαλύπτει τα κρίνα που της έστειλε σήμερα, στολισμένα στο τραπεζάκι του σαλονιού.

«Κάθισε.» Τον παροτρύνει.

Ο Αντρέας επανέρχεται απότομα στην γη. Κάθεται στον καναπέ, ενώ εκείνη μένει όρθια, σπρώχνοντας μια τούφα πίσω από το αυτί της. Τα μαλλιά της είναι διαφορετικά σήμερα, και ο Αντρέας το παρατηρεί. Διστάζει να της κάνει κάποιο κομπλιμέντο. Είναι παράξενα άβολο το κλίμα. Κρύβει κάποιες αλήθειες, που φοβούνται να ακουστούν.

«Αρχικά, θέλω να σε παρακαλέσω.... να μην θυμώσεις μαζί μου, που πήρα αυτήν την πρωτοβουλία.» Κάνει την εισαγωγή.

Ο Αντρέας σουφρώνει τα φρύδια του.
«Τι έκανες;» Αναρωτιέται.

Τα μάτια της έχουν γίνει πιο σκούρα μπλε. Θα μπορούσε να την χαρακτηρίσει και ως φοβισμένη.
«Έβαλα έναν ντεντέκτιβ να ψάξει για τον πατέρα σου.» Λέει γρήγορα.

Τα μάτια του στενεύουν. Όντως, αυτό κατάφερε να τον επηρεάσει.
«Γιατί να κάνεις κάτι τέτοιο;»

«Επειδή πρέπει να μάθεις ποιες είναι οι ρίζες σου, Αντρέα.» Απαντάει αμέσως, κάνοντας ένα βήμα κοντά του. Αισθάνεται μια σχετική εξουσία, που εκείνος είναι καθιστός, ενώ αυτή είναι όρθια. Παίρνει τον φάκελο από το τραπέζι.
«Ορίστε. Αυτά είναι τα στοιχεία.» Τείνει προς το μέρος του. Εκείνος κοιτάζει με αποδοκιμασία τον φάκελο. Είναι φανερό πως δεν θέλει να τον ελέγξει.

Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλωνWhere stories live. Discover now