Το επόμενο πρωινό, τους βρήκε όλους σε λιγότερη αναστάτωση. Ο Οδυσσέας κάθισε όλο το βράδυ μαζί με την Κατερίνα, σε εκείνη την άβολη καρέκλα, μόνο και μόνο για να μπορεί να κρατάει το χέρι της. Έμοιαζε με θαύμα το γεγονός ότι βρίσκονται και πάλι μαζί.
Η Μυρτώ με τον Αντρέα, αποκοιμήθηκαν αργά, το ξημέρωμα, στις καρέκλες του διαδρόμου, με την Μυρτώ να έχει γύρει στον ώμο του, ενώ ο Αντρέας κρατούσε σφιχτά το χέρι της.
Αν και άβολη, η νύχτα πέρασε πολύ ήρεμα. Χωρίς φασαρίες, καβγάδες, και νέα αρνητικά γεγονότα. Το πρωί, ήρθε λιγάκι σκληρό, μιας και το δεύτερο ζευγάρι, ξεσηκώνεται από τις φωνές της Δήμητρας και της Βασιλικής.
Ο Αντρέας ανοίγει πρώτος τα μάτια του, αντικρίζοντας τα πρόσωπα τους.
«Που είναι;» Ρωτάει η Δήμητρα.«Ποιοι;»
«Η Κατερίνα και ο Οδυσσέας.» Πράγματι, η Δήμητρα φαίνεται να έχει βγει από τα νερά της.
Η Μυρτώ αναδεύεται δίπλα στον Αντρέα, σμίγοντας έντονα τα φρύδια της. Δεν μπορούσε ακόμα να επεξεργαστεί το τι γίνεται γύρω της.
«Στο δωμάτιο. Απέναντι.» Απαντάει ο Αντρέας, τρίβοντας τα μάτια του.
Η Δήμητρα ακολουθεί τις οδηγίες του, μπαίνοντας στο δωμάτιο των παιδιών. Οι δύο νέοι επανέρχονται αργά αργά στην πραγματικότητα, με το άγρυπνο βλέμμα της Βασιλικής, να μην τους αφήνει στιγμή.
«Εδώ την βγάλατε όλο το βράδυ;» Τους ρωτάει.
«Μπα, όχι. Εδώ καταλήξαμε μόνο για ύπνο.» Ο Αντρέας τεντώνεται, καθώς, δίνει την απάντηση του.
«Αρχίσαμε τις εξυπνάδες, Αντρούκο μου;» Η Βασιλική τον πειράζει με την σειρά της.
«Τουλάχιστον, ας πηγαίνατε σε κανένα ξενοδοχείο.»«Μας βόλεψαν περισσότερο οι καρέκλες.» Αποκρίνεται πειραχτικά ο Αντρέας.
«Άντε βρε.» Τον σκουντάει απαλά στον ώμο.
«Εγώ σου μιλάω σοβαρά, και συ μου κάνεις πλάκα.» Ο Αντρέας γελάει πνιχτά. Το ίδιο, όμως, κάνει και η Μυρτώ, δίπλα του.
«Μυρτώ μου; Πως είσαι;» Η Βασιλική απευθύνεται στην κοπέλα.«Λιγάκι πιασμένη. Αλλά νομίζω ότι θα το ξεπεράσω.» Της απαντάει, χαμογελώντας.
«Γιατί ήρθατε τόσο νωρίς;» Ο Αντρέας σηκώνεται από την θέση του, απευθυνόμενος προς την Βασιλική.
«Είχαμε περιέργεια, να δούμε σε τι κατάσταση βρίσκεστε.» Αποκρίνεται, τοποθετώντας τα χέρια στους γοφούς της.
YOU ARE READING
Αγγελικά πλασμένοι: Η οργή των αγγέλων
RomanceΩς τώρα, αντιμετωπίσαμε τα γεγονότα. Τώρα, θα αντιμετωπίσουμε και την οργή των αγγέλων. Έρχονται νέες δοκιμασίες. Ανατροπές σε όλα όσα γνώριζαν. Αγάπη. Πάθος. Ένταση. Και ένας πόλεμος, που βρίσκεται στα χέρια τους, σαν ωρολογιακή βόμβα Αυτή είναι η...