Záložní místo

219 6 1
                                    

Stála jsem proti tomu vysokýmu týpkovi, který mezitím vyskočil z pohovky a nedokázala ze sebe dostat jedno jediný slovo. Myslím, že na tom byl dost podobně.
Možná bysme tam stáli ještě dnes, kdybych na zádech neucítila Jakubovu ruku. Rychle jsem otočila hlavu k němu a snažila se celou tuhle trapnou situaci schovat za ten nejsvůdnější úsměv.
"Tenhle magor je můj bro... Dominik nebo Nik, to je na tobě."
Pohledem si změřil Dominika a já jen koutkem oka zahlédla, když jsem se otáčela nazpět k němu, že na něho udělal nějaký posunek.
Dominik se naklonil ke stolu a podal dva panáky, jeden mi vrazil do ruky a druhý si nechal.
"Vítám tě tady, Dominiko." Pozvedl panáka a při té příležitosti cinkl o mojí skleničku.
Věděl, jak se jmenuju, takže mu Jakub o mě nejspíš řekl.
Kopl do sebe tekutinu z panáka a nespouštěl ze mě svůj pohled. Čekal, až se napiju já.
"Děkuju. Tak na seznámení." Na víc jsem nečekala a kopla do sebe panáka na ex. Celý hrdlo jsem během okamžiku měla v jednom ohni. Hodila jsem pohled na Dominika, jeho oči se smály. Přesněji řečeno vysmívaly. Bylo mi jasný, že tenhle týpek bude slušnej provokatér. A v ten okamžik jsem si slíbila, že mu nedám šanci a moc ráda mu to vrátím.
Napila jsem se ze skleničky, kterou mi objednal Jakub. Ten mlčky stál vedle mě a celou tuhle situaci pozoroval. Jeho dlaň se stále dotýkala holé kůže na mých zádech a já za to byla ráda. Dodával mi pocit bezpečí.
"Tak vemte místo." Zahalekal Dominik a jedním skokem se vrátil mezi ty dvě slečny, které ze mě nespouštěly oči a mně bylo jasný, že z nás kamarádky nebudou.
A víte co? Bylo mi to upřímně jedno, protože přesně o takové jsem nestála.
Jakub mě pobídl, ať si na místo vlezu první a tím pádem jsem seděla vedle jedné z nich. Asi se cítila zklamaně, že nevyhrála tu možnost sedět vedle Jakuba a já se musela v duchu smát.
Jakub se opřel a rozhodil ruce na opěradle, já jsem toho hned provokativně využila a opřela jsem se taky. Jako kdyby tušil, o co mi jde, hned si mě přitáhl k sobě blíž.

Dnes vím, že to od něj nebyla hra, že to prostě chtěl udělat, aby měl blízko sebe.

"Až se ti tu přestane líbit, hned mi to řekni a mizíme. Mám v záloze ještě jedno místo." Pošeptal mi do ucha a já během jeho povídání sklonila hlavu ještě víc, aby se jeho rty dotkly mého ucha. Hned toho využil a přejel svými rty po mém ušním lalůčku.
Celým mým tělem projel neuvěřitelně silný pocit, jako kdyby mě zasáhl blesk. Přivřela jsem oči a v duchu ho prosila, aby to zopakoval. Jako kdyby mojí prosbu slyšel, znovu se dotkl mého ucha a tentokrát na delší dobu. Pomalu sjel níž až na můj krk. Otevřela jsem oči a mému pohledu neunikl Dominik, který místo aby si užíval zájem těch dvou slečen, pozoroval nás.
Čím víc mě jeho pohled probodával, tím víc jsem si užívala Jakubův dotek.

Vím, že jsem neměla právo na to, takhle ho využít, ale chtěla jsem ukázat Dominikovi, že tady nejsem s ním, ale s jeho kamarádem a že rozhodně nejsem jedna z těch, která si z něj sedne na zadek, protože on je ten slavný Nik Tendo.

Jakub se odtáhl a zapálil si jointa. Dvakrát potáhl a podal mi ho. Viděla jsem, jak mě ti tři pozorují, jestli ho odmítnu.
Provokativně jsem lehce pootevřela rty a olízla si je. Hned potom jsem potáhla a s přivřenýma očima dým podržela v ústech.
Když jsem je otevřela, všichni na mě zírali a já pomalu vyfoukla a znova ještě jednou to samé. Pak jsem s úsměvem jointa poslala dál.
"Jsi neuvěřitelně sexy." Sykl mi Jakub do ucha.
Ani nevím, jak se to stalo, ale najednou jsem měla svoji ruku položenou na jeho noze.
"Takže vy zítra budete ve studiu?" Ozval se Dominik jako kdyby ho vůbec nezajímalo, že vedle sebe má dvě adeptky na noc plnou vášně.
"Jo, zítra Dominice ukážu studio a řeknu jí víc o plánu."
Dominik přikývl a zapálil si cigaretu.
"Jsem zvědavej, co se tady ve slečně skrývá." Sjel mě takovým tím pohledem, který nevíte, jestli je plný opovržení, provokace nebo nenávisti.
Ale já jsem to přehlížela. Tak nějak jsem věděla, že mi to dělá naschvál a rozhodně jsem si tím nehodlala kazit náladu. I když už mě svým chováním začínal dost srát.
Otočila jsem se k Jakubovi a aniž bych z něj sundala svoji ruku, naklonila jsem se k němu.
"Ještě mi chceš ukázat to místo, co máš v záloze?"
Usmál se a z jeho výrazu se dalo vyčíst, že je rád.
Zvedl se a naklonil se nad stůl, aby si mohl vzít skleničku a kopl ji do sebe na ex.
"Tak mi nebudeme rušit," mrknul na Dominika a pokračoval: "Vidíme se zítra ve studiu."
Rychlým pohybem vyskočil a podal mi ruku. Neodmítla jsem ji. Chytl mě pevně a hned, jak jsem se postavila vedle něj, objal mě kolem pasu, aby všem bylo jasný, že patřím k němu.
Usmála jsem se na ty tři a vyrazili jsme z klubu ven.

Byla jsem ráda, že jsme pryč. Celou dobu, než jsme zmizeli v davu lidí, jsem na sobě cítila Dominikův pohled. Bylo mi líto těch dvou holek, ale nakonec jsem musela uznat, že si za to můžou samy.

"Kam půjdeme?" Nedalo mi to a musela jsem se zeptat, moje zvědavost byla má slabá stránka. Vždycky jsem chtěla vědět všechno a nejlépe hned.
"Počkáme na taxík a vezmu tě na jedno moc hezký místo, ale musíme ještě po cestě na benzinku koupit pár věcí."

Taxi přijelo během pár minut. Po cestě Jakub koupil nějaké pití a jídlo a dokonce se mu podařilo sehnat i deku.
Bylo mi jasný, že jedeme někam ven. A strašně moc jsem se těšila.
Tentokrát seděl se mnou na zadní sedačce. Měl ruku kolem mých ramen a já si tak mohla položit hlavu na jeho rameno a nasávat jeho vůni.

"Je Dominik pořád takhle protivnej?"
Ani nevím, proč jsem se na to zeptala, ale leželo mi to v hlavě a hlavně jsem chtěla být připravená, protože jsem ho rozhodně neměla vidět naposled.
"Líbíš se mu. A to se pak chová jak kretén."

Tak jsem ten pocit neměla jenom já. Líbím se mu.
Ale myslí si, že jsem s Jakubem.
A jak to mám vůbec ?
....................................................
Pokračování zítra 💗

Zahulený královstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat