Připadala jsem si jako kdybych byla největší hvězda ve světě showbyznysu.
Když vyjdou ještěři ven...Procházela jsem s Jakubem restaurací až k našemu stolu.
Lidi se za námi otáčeli jako kdybysme byli hollywoodské hvězdy.
Pravdou spíš ale bylo, že na kluky koukali kvůli jejich netradičnímu vzhledu a na mě jako na holku, která se s takovýma zahazuje.
Ale bylo mi to jedno. Nikdy mě názor cizích lidí moc nezajímal.
A tak jsem si hrdě kráčela vedle Jakuba a za námi v těsném zavěsu šel Dominik s Patrikem. Něco si spolu špitali, ale nebylo jim vůbec rozumět. I tak jsem ale byla přesvědčená, že nějaké to slovo patřilo mě, jinak by nedávalo smysl, že mluvili tak potichu a pokaždé, když se Jakub trochu otočil dozadu, ztichli.
Konečně jsme byli u našeho stolu. Jakub odtáhl jednu ze židlí a tím jasně určil, kde budu sedět. Sám si sedl vedle mě.
Měli jsme hezký výhled na celou restauraci a tím i na každého nově příchozího. A ještě líp, kdokoliv šel na záchod, musel projít kolem nás. Nestěžovala jsem si. Lepší místo jsme mít nemohli.
Dominik si sedl naproti Jakuba a Patrik zaujal pozici proti mě. Jen co dosedl, jeho oči na mě zůstaly viset. Toho si samozřejmě okamžitě všimnul Jakub a majetnicky beze slova položil ruku na opěradlo mojí židle. Zlehka přejížděl prsty po mém rameni."Dobrý večer. Co vám nabídnu k pití?" Nad stolem se ozval jemný hlas slečny, která nás měla tenhle večer obsluhovat.
Jakub objednal šampaňské, slečna nám rozdala jídelní lístky a my mohli začít vybírat.
Nabídka byla tak pestrá, že bych si nejradši od všeho dala něco. Ale nakonec jsem zvolila panenku s liškovou omáčkou a bramborové placky.
"Ty jo, dobrá volba." Konstatoval Dominik a mě bylo jasný, že bude chtít ochutnat.
"Dám ti ochutnat, když budeš chtít." Slíbila jsem mu a měla radost, když jsem viděla jeho rozzářené oči. Jakub si jen povzdechl a nahlásil svoji objednávku. Dominik obdivným hm zhodnotil jeho volbu, takže bylo jasný, že i tady bude chtít ochutnat.
Patrik objednal předkrm a hned i hlavní chod.
"Neboj, to je i pro tebe." Podíval se na Dominika a začal se smát.
"Děláte ze mě Otesánka." Tvářil se naoko Dominik uraženě, ale všem bylo jasný, že je rád, že bude co jíst.Večeře probíhala poklidně. Většinu času kluci probírali práci. Občas Jakub podotkl něco o naší spolupráci, což Patrika docela dost zajimalo, a tak jsem mu pár svých výtvorů ukázala.
"Ty vole, krásná a ještě nadáná. Nemáš sestru?" Mrknul na mě a já mu s ledovým klidem oznámila, že pouze dva bratry.
Dojedli jsme a dopili, tak Jakub zaplatil a vydali jsme se ven, kde na nás čekal Ray s autem. Odvezl nás do klubu, kde už byla party v nejlepším a pár kluků z labelu už na nás čekalo.
Jakub mě se všemi začal seznamovat. Všichni mě přátelsky uvítali a hned objednávali panáky na seznámení.
Netrvalo dlouho a všichni jsme byli v náladě.
Kluci vytáhli hulení a naše sešlost se rozdělila na partičky.
Seděla jsem zase ve skupince s Dominikem a Patrikem. Občas k nám přiběhl Pepa, aby zkusil, jaký matroš máme my.
Když mi Jakub podával potáhnout, naklonil se ke mně a políbil mě do vlasů.
"Jsi nádherná, kotě." Zachvěla jsem se při jeho slovech a vrátila mu polibek.
"Omluvíš mě na moment, musím si s někým promluvit." Přikývla jsem a on zmizel v davu a nechal mě sedět na gauči s Dominikem a Patrikem.
Najednou jsem si připadala tak sama. Ale ne dlouho. Patrik se zvedl a přisedl si blíž.
"Tak vy spolu s Jakubem chodite?" Vychrlil na mě. Dominik seděl nepřítomně na gauči a téměř nic nevnímal.
"Tak nějak no."
Úplně jsem nevěděla, co mu na to říct. S Jakubem jsme si řekli, že jsme spolu, ale doslova takhle ne.
"Je to hodnej kluk. Jen hrozně moc zklamanej. Ale když si někoho oblíbí, udělá pro něj všechno. Jen doufám, že mu nezlomíš srdce." Podíval se na mě po těch slovech takovým pohledem, až mi naskočila husí kůže.
"To nemám v úmyslu."
Trochu se mě jeho slova dotkla, ale chápala jsem jeho obavy, byl to jeho kamarád a bál se o něj.
Patrik po mojí odpovědi nalil dva panáky a jednoho mi podal.
"Tak na vás."
Usmála jsem se na něj a napila se.Nevím, kolik času uběhlo, ale Jakub se pořád nevrátil.
Dominik ležel na gauči úplně mimo a Patrik zrovna něco řešil s Pepou.
Rozhodla jsem se, že si odskočím a po cestě se po něm podívám.
Když jsem se zvedla a chtěla projít kolem stolu, chytil mě Patrik za ruku.
"Kam jdeš?"
"Musím si odskočit."
"Mám jít s tebou?"
Zakroutila jsem hlavou. Chůvu opravdu už nepotřebuji, pomyslela jsem si a vydala se podél parketu přes celý klub až k záchodům. Šla jsem pomalu a rozhlížela se kolem sebe, ale Jakuba jsem nikde neviděla.
Vzduch uvnitř byl těžký a vydýchaný a možná i díky strachu, co se s Jakubem stalo, udělalo se mi špatně a potřebovala jsem na vzduch.
Vyšla jsem před klub a zhluboka se nadechla. Vzduch venku působil jako balzám.
Popošla jsem o pár kroků dál a zastavila se na rohu.
Když už jsem byla venku, využila jsem toho a z kabelky vyndala krabičku cigaret.
Zapálila jsem si a sedla si na lavičku, která byla hned za rohem. Rozhlížela jsem se kolem, když mě zaujal pohyb v autě přes ulici.
Byl to krásný velký bavorák. Za volantem seděla nějaká žena a bylo vidět, že něco náruživě vypráví muži vedle sebe. Vypadalo to, jakoby se hádali. Muž seděl zády k bočnímu okénku, tak mu nebylo vidět do tváře, ale čím víc jsem se dívala na ní, tím víc mi byla povědomá.
Kdybych byla ve svém městě, byla bych si na stoprocent jistá, že ji znám.
Pomalu jsem dokuřovala cigaretu a chystala se, že půjdu zpátky.
Třeba už je Jakub tam a hledá mě.Akorát jsem odhodila nedoplatek, když se muž v autě otočil a podíval se směrem ke klubu.
A já v něm poznala Jakuba. Zůstala jsem sedět jako opařená.
Rychle jsem si vyndala ještě jednu cigaretu a čekala.
Žena v autě najednou přestala mávat rukama a naklonila se k Jakubovi.
K mému Jakubovi.
Poslední, co jsem viděla bylo, že ho začala líbat, pak se moje oči zalily slzy.Znovu a znovu jsem si to celé přehrávala.
Ta její tvář, to auto...
A pak mi to došlo.
Brigita...
....................................................
Pokračování příště...
ČTEŠ
Zahulený království
FanficPod tíhou všech těch hadrů, šperků, blesků fotoaparátů tam někde hluboko na dně jsem já. Titulky nejsledovanějších časopisů a internetových stránek hlásají jednu informaci za druhou. Co je pravda a co lež? Kam až jsou schopný zajít jen, aby ulovili...