"Byla jsi tak krásně drzá, zlobivá, plná života, plánů a energie, že jsem zapomněl, pro co jsem tě vlastně kontaktoval."
Jo asi tak nějak sedí popis na moji osobu. Svoji drzostí si buď lidi získám nebo si pěkně zavařím.
"Nechtěl jsem, aby to skončilo. Chtěl jsem být u toho, až si budeš plnit svoje sny a půjdeš nahoru."
Do očí se mu najednou nahrnuly slzy.
"Chtěl jsem ti jenom pomoct."
Hlas se mu zlomil, chytl si hlavu do dlaní a nechal slzy stékat po tvářích.
Šokovaně jsem ho sledovala a v duchu hledala slova, jak ho pobídnout, aby mluvil dál. Mohla jsem mu to ulehčit a přiznat, že vlastně všechno vím, ale tím bych podrazila Dominika a to jsem nechtěla.
Přisedla jsem si k němu a ovinula ruce kolem jeho těla. Položil si hlavu na moje rameno a já cítila, jak slzy smáčí mojí kůži.
"Odpusť mi, maličká."
Srdce mě bolelo za něj. To všechno vlastně udělal kvůli mě a ještě mě prosí o odpuštění.
"Není co, lásko." Snažila jsem se ho ukonejšit, ale prudce se ode mě odtrhl a podíval se mi do očí.
"Nech mě ti to říct."
Jen jsem přikývla a nechala ho, aby mluvil dál.
"Slíbila mi, že ti pomůže se zviditelnit. Že tě dostane na stránky Esquiru. Bral jsem to jako přátelskou výpomoc. A to, co mezi námi bylo předtím jako uspokojení potřeb lidi, který nemají vztah na to nemá žádný vliv."Chtěla jsem mu pomoct, bylo víc než jasný, že je pro něj těžký o tom mluvit.
"Ona si to ale vysvětlila po svým, že jo?"
Přikývl a sklopil hlavu jako malý kluk, kterého někdo načapal při lhaní.
"Byl jsi s ní, když už jsem tu byla já?"
Vzpomněla jsem si, jak jsem je spolu viděla poprvý v autě a pak na tu noc, kdy jsme je sledovali s Dominikem a kdy jí dal tu facku.
"Setkal jsem se s ní, ale jen proto abych ji řekl, že mezi náma nic nebude. Zkouší to, pořád to zkouší, vyhrožuje a vymýšlí. Třeba dneska se mi snažila namluvit, že je něco mezi tebou a Dominikem. Proto jsem musel odejít, jinak bych ji snad zabil. Použila pro svoje lži mýho bráchu a tebe..."Seděla jsem jako opařená, bála jsem se i nadechnout. Hlava se mi točila a všechny moje myšlenky říkaly jen jedno jediný.
Propadni se hanbou až do samotného pekla, Dominiko!"Děkuju, Jakube."
"Za co, maličká?"
"Za to všechno, co jsi mi řekl."
...........
Stála jsem opřená o umyvadlo a pozorovala se v zrcadle.
Jsi neuvěřitelná bestie, Niko. Sledovala jsi ho, podezírala, plakala u jinýho na rameni a zatímco on se snažil udělat všechno pro tebe, ty jsi v myšlenkách byla s jiným.
Jsi tak zlá a zkažená, že si ho ani nezasloužíš.Sáhla jsem do postranní kapsy v kosmetické tašce a vytáhla svoji kouzelnou pilulku.
Jak se ti odvděčím, Jakube? Nemám nic. Mám jen svoje tělo, který ti můžu celý dát.
Vložila jsem pilulku pod jazyk a zavřela oči.
Po chvilce se všechny problémy rozplynuly a byla jsem jen já a moje touha po něm.
Svlékla jsem si šaty a zůstala stát před zrcadlem nahá.
Rukou jsem si sjela po obnažené kůži.Jdi a dej mu to, co si zaslouží...
Vyšla jsem z koupelny ven a vyrazila přímo k Jakubovi.
Seděl pořád na stejném místě jako, když jsem od házela. V ruce držel panáka s rumem a díval se, jak se tekutina pohupuje v rytmu jeho pohybu.
Postavila jsem se mezi dveře a zůstala stát opřená o futro, které mě chladivo na nahé kůži.
Netrvalo dlouho a zvedl svoje oči. Rázem se jeho nepřítomný výraz změnil a překvapeně jezdil očima po celém mém těle.
"Vem si mě teď hned."
Pomalým houpavým krokem jsem došla až k boku gauče, na malou chvíli jsem se zastavila a provokativně ohnula, abych se natáhla ke stolu pro svoji skleničku.
Jakub dál nehybně seděl a nespouštěl ze mě oči.
Napila jsem se tak, že mi pár kapek ukáplo z koutku úst na moje prsa.
Slyšela jsem, jak vzrušením vzdychl a to byl jasný signál, jak mám pokračovat. Ještě jednou jsem se natáhla, tentokrát přes něj, ke stolu a vzala si celou lahev, ve které byl už jen malý zbytek rumu.
Popošla jsem kousek dál od gauče na místo, kde na zemi ležel chlupatý koberec.
Lehla jsem si na něj, odšroubovala zátku na flašce a nalila si rum do úst. Ještě než jsem polkla, polila jsem tekutinou svoje prsa a břicho.
Jakub už seděl na okraji gauče a bylo jasný, kam jeho kroky povedou.
Postavil se nade mě. V tom obleku vypadal neuvěřitelně sexy a já celá hořela touhou po něm.
Klekl si na zem ke mně, nedotýkal se mě, jako kdyby měl strach. Jen klečel, zrychleně dýchal a očima jezdil sem a tam.
Nikdy bych nevěřila tomu, že mě dokáže vzrušit jen pohled.
Prohnula jsem se v pase a zvedla pánev do výšky, moje ruka pomalým pohybem sjížděla mezi kapkami rumu až do mého klína.
"Ach Dominiko, jsi nádherná." Naklonil se těsně k mému obličeji, až jsem cítila jeho horký dech.
Na nic jsem nečekala a volnou rukou ho objala a přitiskla se svými rty na jeho. Dychtivě jsem se jazykem drala do jeho úst, až jsem ztrácela dech. Touha po něm byla silnější a silnější. A za pomoci mojí kouzelné pilulky mě přiváděla k šílenství.
Ani nevím, kdy se vytrhl z mého sevření a opustil moje rty, ale když jsem ucítila jeho jazyk, jak slízává všechen ten rum z těla, chtěla jsem křičet slasti na celý hotel.
"Pojď baby, dej mi všechno."
Pomalu kroužil jazykem kolem mých bradavek a když už měl pocit, že jim jeho pozornost stačí, pokračoval směrem dolů okolo pupíku až do mého klína, kde na krátký okamžik přestal.
Strhl ze sebe sako a odhodil ho za sebe. Nadzvedla jsem se, abych mu pomohla s rozepnutím knoflíčků na černé košili. Nenechal mě ale a přetáhl si ji přes hlavu. Pohled na jeho vypracované tělo mě nabádal, abych se ho dotýkala. A tak jsem se vymanila zpod jeho ruky a klekla si k němu.
"Babe, přivádíš mě k šílenství."
Usmála jsem se a ohnula se tak, abych mu mohla oplatit to, co mi před chvílí dával.
Jazykem jsem kroužila po všech těch obrázcích, co měl na svém těle, až jsem zavadila o okraj kalhot. Rychle jsem rozepla knoflík, který mi bránil pokračovat dál a pohledem ho prosila, ať si ty kalhoty sundá. Postavil se a nechal je spadnout na zem. Stál přede mnou v luxusních boxérkách a já před pevnou látku viděla jeho sílící vzrušení. Udělal krok ke mně a já se zakloněnou hlavou a pohledem do jeho očí, mu je stáhla dolů.
Chytil mě jednou rukou za vlasy a druhou mi svůj penis nasměroval k mým ustům.
Pomalu jsem je otevřela, abych mohla olíznout tu nejjemnější kůži na jeho těle.
Vzrušením zachraptěl a dal mi tím najevo, že to dělám dobře. Jemně jsem zkousla, zasykl a sevřel stisk na mých vlasech.
Vrážel mi ho do úst tak hluboko, až jsem skoro nemohla dýchat. Milovala jsem jeho chuť a v ten večer bych pro něj byla ochotná udělat cokoliv.
....................................................
Pokračování příště... 😊🫶
ČTEŠ
Zahulený království
FanfictionPod tíhou všech těch hadrů, šperků, blesků fotoaparátů tam někde hluboko na dně jsem já. Titulky nejsledovanějších časopisů a internetových stránek hlásají jednu informaci za druhou. Co je pravda a co lež? Kam až jsou schopný zajít jen, aby ulovili...