Mistryně lží

68 5 1
                                    

Cedule Karlovy Vary ve mě vyvolala jakýsi pocit bezpečí.
Brala jsem to tak, že kdyby se se mnou chtěl rozloučit, nejel by do svého rodného města a už vůbec ne ke svoji mamce.

"Jedeme za tvojí mamkou?"
Zastavil na semaforu na červenou a otočil se ke mně.
"Ne tak docela."
Tak teď jsem už nechápala vůbec nic.
"Máma dělá ředitelku v hotelu tady a zajistila nám ubytování. Luxusní apartmá jen pro nás dva. Večer s ní jdeme na večeři."
Překvapením jsem skoro nemohla dýchat.
Luxusní apartmá, večeře s jeho maminkou.
"Nemám nic na sebe."
Rozesmál se a mávl rukou.
"Že mě to nepřekvapuje."
Chtěla jsem ještě něco dodat, ale naskočila zelená a Jakub šlápl na plyn.

V hotelu jsme se nahlásili na recepci a poslíček nás dovedl až k apartmá.
Byl to krásný hotel a vůbec celé okolí působilo luxusně.
Jakub mu dal spropitné a zavřel za námi dveře.
Stála jsem před prosklenými dveřmi na terasu a užívala si ten nejkrásnější výhled.
"Je to tu nádherný." Vydechla jsem. Jakub ke mně přistoupil a zezadu mě objal.
"Ty jsi nádherná." Zašeptal u mého ucha a mně naskočila husí kůže.
Atmosféra celého tohohle místa způsobila, že jsem zapomněla na všechno kolem, co mě trápilo.
Vzal mě do náruče a položil na krásně ustlanou postel.
Když se nade mnou skláněl a já konečně viděla do jeho očí, uvědomila jsem si, jak moc ho miluju.
"Chci tě, maličká."
Milovali jsme se na sněhovém povlečení, věnoval mi veškerou svoji péči a pozornost. V ten moment nebyl ten slavný raper, obletovaný fanoušky a zatracovaný všemi, co uznávali jiný způsob života. Byl to najednou obyčejný kluk, co by se rozdal jen, aby jeho vyvolená byla šťastná.
Když naposledy přirazil, lehl si na mě a já ho pevně objala. Schoulil se do mě náruče jako malý kluk a já ho hladila, jako kdybych ho chtěla utišit.
"Je mi s tebou jako ještě s nikým. Jestli mě zradíš, Dominiko, neodpustím ti to."

Jeho slova mě vylekala, nevěděla jsem, jak to mám chápat. Jestli bere jako zradu i to, že jsem mu neřekla, kde jsem s Dominikem byla a nebo mluví jen tak.

"Nezradím, lásko. Miluju tě."
Opřel si ruce o postel a nadzvedl se tak, aby měl co nejlepší výhled na mě.
"Věřím ti."

V ten moment bych se nejradši neviděla.
Zkazila jsem něco, co mohlo být tak krásné a já to zahodila kvůli svojí nerozhodnosti a chtíči mít všechno.
Nesmí se dozvědět o tom, že Dominik políbil. A vůbec nikdy se nesmí dozvědět, že jsem tolikrát byla v myšlenkách s ním.
...........
Seděla jsem před zrcadlem a upravovala si make up, když cinkl Jakubův telefon. Podívala jsem se směrem ke stolu, kde ležel. Jakub byl akorát v koupelně, jedinečná šance se podívat, kdo mu píše.
Potichu jsem vstala ze židle, i když by těžko přes tekoucí vodu těžko něco slyšel a došla ke stolku.
Lehce jsem ťukla na displej a když se rozsvítil, zářilo na něm jméno Brigita, sjela jsem po oznámení a přečetla si, co mu píše.

B.: Tak co ti pověděla ta malá lhářka?

Zůstala jsem stát jako opařená.
Tou lhářkou myslela mě...
....................................................
Pokračování příště.  . 🫶

Zahulený královstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat