Naštěstí jsem se vzpamatovala dost rychle na to, aby se Jakub zbytečně nevyptával.
Ale ten obraz, který se mi naskytl, jen tak nezapomenu. Věděla jsem, že mě bude pronásledovat dál.
Výhodou ale téhle kouzelné pilulky bylo, že rychle svoji pozornost upřete na jiný cíl. Jste plní empatie a touhy, takže mým hlavním cílem teď byl Jakub a chtíč ho mít co nejblíž u sebe.Vzala jsem ho za ruku a jemným tahem mu naznačila, aby mě následoval.
Pomalu jsme spolu vystoupávali po schodech, občas se zastavili, abych se mohla dotknout na místech, kam jsem v tenhle moment mohla jen já.
Jeho vzrušení sílilo a mě to dodávalo větší sebevědomí, takže jsem se mohla cítit jako vládkyně, která si s ním může dělat, co chce.
Opak byl ale pravdou. Ten, kdo tu velel byl a vždycky bude Jakub. On byl pánem situace a on rozhodoval o tom, co se bude dít dál a hlavně jak.
Když jsem se zastavila na předposledním schodu, chytl mě pevně zezadu za krk a prudce zaklonil mojí hlavu.
I když jsem se v první chvíli lekla, projelo celým mým tělem vzrušení. Líbila se mi jeho dominantnost a rozhodnost. Chtěl to, vzal si to. Na nic se neptal. Nepočítal se vzdorem a i kdyby nějaký byl, nejspíš by ho ignoroval.
Přitiskl se na moje rty a zuřivě mě začal líbat. Jeho ruka jezdila po mém těle, až zajela pod úzké krátké šaty. Cítila jsem dotek jeho prstů mezi svými stehny a tiše vzdychla.
"Jsi krásně vlhká, to se mi líbí."
Normálně bych se červenala asi úplně všude, ale už jsem byla zvyklá na jeho slovní projev při takových intimních chvílích, tak jsem to brala jako takovou předehru, která mě vynášela výš a výš.
Jemně posouval svoji ruku nahoru a dolů po mých stehnech a já se mu otevírala. Připravená ho přijmout celého.
Poslední schod a Jakub mě jemně svalil na podlahu. Přitiskl mě k chladné zemi a vykasal šaty k pasu. Neobtěžoval se sundaváním mých kalhotek, odhrnul je stranou a sesunul se po mém těle níž, až do mého klína.
Sledovala jsem jeho oči, jak se na mě dívají při tom, kdy mě svými rty laskal.
Zvednutou pánví jsem mu nabízela, aby si vzal všechno. Chytla jsem jeho hlavu a přitiskla si ji k sobě.
Neměla jsem žádné zábrany, po té sladké pilulce jsem ani nevěděla, co to je.
Byla to láska na první pohled nebo spíš ochutnání. Ta malá věcička, co vypadala jako mini bonbónek se stala mojí láskou, něčím, co budu chtít kdykoliv.Ani jsem nepostřehla, že Jakub už není v mém klíně, měla jsem pocit, jakoby jsem tam pořád cítila jeho rty a jazyk, který svými krouživými pohyby dokázal moje tělo přivést do absolutní extáze.
Skláněl se nade mnou, oddechoval a svým tělem pohyboval sem a tam.
Byla jsem tady a zároveň někde úplně jinde. Vznášela jsem se a rozkoší se celá chvěla, až jsem se bála, že spadnu. Jako kdyby se kolem mě zastavil čas. Poletovala jsem někde ve výšinách, kde jsem byla jen já a moje tělo, které se snažilo dosáhnout uspokojení.Neměla jsem sebemenší ponětí, jak dlouho jsem byla mimo.
Ležela jsem na chladné zemi a nade mnou zrychleně dýchal Jakub. Celé tělo mě bolelo od tvrdé podlahy, že už se to nedalo vydržet.
"Nemůžu..." Chtěla jsem se zvednout, ale držel mě pevně, že jsem se nedokázala pohnout ani o kousek.
"Teď ne, kotě. Jsi úžasná." Sykl Jakub a přidal na síle.
Zaryla jsem bolestí nehty do kůže na jeho zádech, on to ale vzal jako znamení toho, že se mi to líbí a zrychlil tempo.
Vykřikla jsem, slzy se mi draly do očí, ale zároveň jsem nechtěla, aby přestal. Po pár minutách dopadl vysílením na mé tělo a pevně se ke mně přitiskl.
Vyhrál, dosáhl svého a byl to opět on, kdo ovládl situaci.
...........
Když jsem ráno otevřela oči, sluníčko prosvítalo přes slabé závěsy do pokoje. Ležela jsem v té velké posteli nahá v bílých peřinách se spousty polštářků kolem své hlavy.
Bolelo mě celé tělo a každý byť i malý pohyb byl pro mě téměř nemožný. Jakub nikde. Posunula jsem ruku po posteli s nadějí, že vedle sebe narazím na Jakuba, ale nebyl tam.
Snažila jsem si vzpomenout na uplynulou noc, ale jediný, co jsem si vybavila byla večeře, kterou Jakub nachystal a pak už nic. Přemýšlela jsem, kolik jsem toho mohla vypít, že mě to tak odbouralo, ale měla jsem úplný okno.
Schoulila jsem se do klubíčka a schovala obličej pod deku. Chtěla jsem zavřít oči a spát, aby mě moje sny donesly na místo, kde jsem se cítila jako doma. Místo, které mi dalo tolik moc. Víte, které místo mám na mysli?
....................................................
Víte, o kterém místě Dominika sní?
Pokračování příště...
ČTEŠ
Zahulený království
Hayran KurguPod tíhou všech těch hadrů, šperků, blesků fotoaparátů tam někde hluboko na dně jsem já. Titulky nejsledovanějších časopisů a internetových stránek hlásají jednu informaci za druhou. Co je pravda a co lež? Kam až jsou schopný zajít jen, aby ulovili...