Řekni to

167 8 1
                                    

Tu noc jsme zůstali v Praze.
Jakub objednal dva pokoje na hotelu s tím, že se s Dominikem sejdeme večer na baru.
Byla jsem fakt unavená a tak první věc, co jsem udělala, když jsme vešli s Jakubem do pokoje, že jsem sebou hodila na postel.
Bezvládně jsem ležela na krásně ustlané široké posteli a pozorovala Jakuba, jak prohlíží pokojový bar.
"Až najdeš něco, co stojí za to, abych se zvedla, dej znamení." Křikla jsem na něj a zavřela oči.
Asi bych klidně byla schopná usnout a vzbudit se až další den, ale přišlo mi na telefonu oznámení příchozí zprávy. Sáhla jsem do zadní kapsy kalhot a vytáhla svůj mobil.
"Je tu rum, vodka, šampanský a tady je..." Vyjmenovával Jakub nabídku, ale v půlce jsem ho přestala poslouchat. Ta přijatá zpráva totiž byla od Dominika.

N.: Byla jsi dneska úžasná. Předčila jsi moje očekávání. Jsem na tebe pyšnej. se vrátíme, zvu na naše místo. Dnes jsem něco zjistil.

Bylo zvláštní vědět, že je Dominik hned za zdí a že by stačilo pár kroků a mohla bych otevřít pokojový bar s ním, povídat si a zjistit, co ví.
Ale bohužel to nešlo a budu si muset počkat.

D.: Děkuju. Pozvání ráda přijmu.

"Tak co by sis dala, kotě?"
Až teď jsem si uvědomila, že na mě celou dobu Jakub mluvil a že sedí pořád před barem a čeká.
"Nechám to na tobě. Vyber to nejlepší, myslím, že si to zasloužíme."
Sedla jsem si do tureckého sedu doprostřed postele a vyčkávala, co vybere.
Netrvalo dlouho a Jakub přinesl na tácku dvě skleničky s rumem a flašku coly. Dobře totiž věděl, že já to musím něčím zapíjet.
Sedl si vedle mě a mlčky mě pozoroval.
Tak moc jsem si přála mu vidět do hlavy a moct si přečíst všechny myšlenky, které se mu honily hlavou. Vypadal tak zamyšleně.
Chtěla jsem mu věřit, ale červík pochybností pracoval neúprosně a bez přestaní.

"Byla jsi dnes nádherná v těch šatech. Netušil jsem, že dokážeš takhle skvěle spolupracovat s fotografem."
Neumíte si představit, jak jsem se v duchu dmula pýchou. Tolik komplimentů během jednoho dne nedostáváte tak často.
Připadala jsem si opravdu jako bohyně, ke které všichni okolo vzhlížejí a to mě naplňovalo krásným pocitem.
"Je to i vaše zásluha. Díky vám to šlo samo."
Chtěla jsem, aby věděl, že pro mě dnes byli důležití a že bez nich by to tak snadné nebylo.
"My byli jen tvůj doplněk, Dominiko."
Ještě jsem chtěla oponovat, ale nedal mi šanci.
Přisedl si totiž blíž ke mně a vzal mi z ruky skleničku.
Jemným dotykem odhrnul vlasy a neposedný pramen zastrčil za ucho.
S každým jeho letmým dotykem rostla moje touha po něm.
Nechtěla jsem v tuhle chvíli řešit žádnou nedůvěru ani Brigitu.
Byl teď a tady se mnou a byla jsem pro něj jen já.
"Kotě, jsi dokonalá." Při těch slovech sjel rukou na moje rameno a shrnul tričko tak, že odhalil nahou kůži. Pomalu se ke mně naklonil a přitiskl své rty na mé.
Cítila jsem jeho zrychlený dech a vnímala napětí po celém jeho těle. Položila jsem ruce kolem jeho krku a přitáhla si ho blíž k sobě. Potřebovala jsem ho cítit u sebe. Prsty jsem přejížděla po okraji jeho trička, až jsem ho oběma rukama chytla a pomohla mu z něj.
Milovala jsem pohled na jeho nahé tělo poseté obrázky a ještě víc jsem milovala se ho dotýkat a nasávat jeho vůni.
Jazykem jsem jezdila po jeho hrudi a kroužila kolem bradavek, dokud jsem nezaslechla lehké vzdychnutí. S každým mým dalším dotykem se napětí v jeho kalhotách zvětšovalo a já se nemohla dočkat, až přede mnou bude stát nahý.
Jako kdyby věděl, na co přesně myslím, postavil se vedle postele a rozepnul si knoflík u kalhot. Na nic jsem nečekala a jako poslušná fenka k němu přilezla po čtyřech.
"Vem si ho, kotě." Sykl a já poslechla. Stáhla jsem mu kalhoty a špičkou jazyka ochutnala to, co mi nabízel.
Na nic se neptal, navíc nečekal a vrazil mi ho do úst. Spolupracovala jsem a vychutnávala si každičký centimetr. Přirážel s takovou vášní a energií, až jsem se chvilkami nad jeho objemem dusila. Ale nechtěla jsem přestat, měla jsem pocit, že když se připravím byť jen o milimetr jeho penisu, zešílim.
Vzdychla jsem a on to vzal jako znamení, že je čas.
Strhal ze mě kalhoty a přetočil mě na břicho. Všechna něžnost v ten moment šla stranou. Drsně mi roztáhl nohy, plivl si do dlaně a dotkl se mých nejcitlivějších míst.
Téměř jsem vykřikla.
Jednou rukou mě chytl za vlasy, aby si mě mohl přitáhnout a druhou drtil můj zadeček, až jsem zakvílela bolestí. Ale ani teď jsem neprotestovala. Chtěla jsem, aby se mě zmocnil tímhle drsným způsobem. Dala bych mu cokoliv jen, abych ho už mohla cítit v sobě.
"Jsi moje, kotě. Řekni to!"
Vrazil ho do mě a já vzdychla neschopná, cokoliv říct. Zatáhl mě za  vlasy silněji a naklonil se k mému uchu.
"Řekni to!" Rozkázal a já jen špitla.
"Jsem tvoje."
Znovu zatáhl, bolelo to, ale já chtěla víc. Milovala jsem tu bolest, co mi způsoboval. Chytl mě rukou pod krkem, až se mi téměř zatmělo před očima a bral si všechno, co jsem mu nabízela.
"Nahlas, babe."
Skoro už jsem křičela a jeho to vzrušovalo víc a víc. Mučil mě až do samotného vyvrcholení.
"Tak se mi to líbí, kotě."
Tělem se rozlil zvláštní pocit a uvnitř sebe jsem cítila, jak se rozlévá teplá tekutina.
'Děkuju, kotě."

Leželi jsme vedle sebe a oba oddychovali. Chvíli si hrál s mými vlasy a najednou byl plný něhy a lásky.
"Půjdu do sprchy." Oznámil a vstal. Zůstala jsem ležet pod bílým prostěradlem a sledovala, jak odchází.

Z dálky ke mně doznívaly kapky vody a vedle mě cinkl jeho telefon a rozsvítil se displej.
Musela jsem se podívat.

Dnes o půlnoci před redakcí. Brigita
....................................................
Pokračování příště

Zahulený královstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat