"Hadi oğlum, yaparsın."
"Savaş'ım, canım oğlum, yapabilirsin. Elini koy ve odaklan."
Yanımdaki fısıldaşmadan dolayı gözlerimi aralayıp karın hizamda duran Han ve oğlumuza baktım. Karnımı açmış, karnımın hemen yanına oğlumuzu koymuş kendi de hemen yanında uzanırken oğlumuzun minik elini karnımdaki yaraya tutmaya çalışıyordu.
"Ne yapıyorsunuz siz?" Yeni kalktığım için sesim boğuk çıkmıştı.
Han, annesine yakalanmış küçük çocuklar gibi gözlerini kaldırıp çekinerek bana baktı. "Senin uykun niye bu kadar hafif?" diye homurdandı.
Yukarı çektiği tişörtümü indirip oturur pozisyona geldim. Hemen eğilip oğlumu öptüm. "Günaydın, aşkım."
Han gözlerini kısıp ters ters bana baktı. "Günaydın, aşkım," dedi aynı terslikte.
Gülerek uzanıp onu da öptüm. "Sana da günaydın, aşkım."
Memnun olmadı. "Öncelik benim olmalıydı."
"Kendi oğlunu mu kıskanıyorsun?"
"Evet," dedi anında.
"Saçmalama Han. O daha bebek, ilgiye ihtiyacı var."
"Benimde var."
"Tamam, ben ikinize de ilgi gösteririm."
Kafasını uzatıp, "Bir kez daha öp," dedi.
İkiletmeden hemen öptüm. "Ne yapıyordunuz?"
"Karnındaki yarayı iyileştirsin diye uğraşıyorum ama hiçbir şey yapmadı. Acaba şifacı değil mi? Ama öyle olsa hamileyken de iyileştiremezdi."
"Daha bebek o, yorma oğlumu."
"Yaranı iyileştirdikten sonra istediği kadar dinlenebilir." Savaş'ı kucağına aldı. "Hadi bir kez daha deneyelim."
"Hayır." Savaş'ı onun kucağından aldım. "Kendi iyiliğim için bebeğimi kullanmak istemiyorum. Yarayı iyileştirirken belki de onun canı yanacak, bilemeyiz. Gerek yok, ben kendi kendime iyileşirim."
"İyileşmen uzun sürüyor ama."
"Olsun. Beyaz Kurt olduğunu hissettirmeden normal bir çocuk olarak büyümesini istiyorum. Sırf güçlü diye onu kullanmak istemiyorum."
"Bu onu kullanmak değil ki?"
"Kendi isterse iyileştirir, böyle zorlamak gibi oluyor. Hamileyken de hep iyileştirmiyordu, henüz bebek o kadar güçlü değildir."
"Ama canın yanıyor." Kafasını benim bacaklarımın üzerine koyup masum masum bana baktı.
"Artık o kadar acımıyor. Sadece biraz sızlıyor."
"Hiç acımasın istiyorum."
"Bu konuda kendini suçlama." Oğlumuzu onun yanına koyup saçlarını okşadım. "Her türlü sezaryen olacaktım ve biraz acı çekecektim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARYA
Hombres LoboSavaş nedeniyle başka evrene gönderilen elli genç. Bu evrende hiç beklemedikleri bir türle karşı karşıya kalmak durumda kalırlarsa, ne olur? Kurtadamlarla dolu bir evrene...