MULTİMEDYA ALMİLA
Eylülü arabaya bindirdim bende bindim şoför de binince eve gitmek için hazırdık. Evin önünde durunca Önce Eylül sonra ben indim, kapıyı çalmadan bahçe kapısından bahçeye geçiş yaptık.
Çimenlere oturduk çaktırmadan çaktırmadan Eylüle sorular sormaya başladım"Eylül Burak dan artık nefret ediyorsun dimi, artık sevmiyorsun"Eylül gözlerini benden kaçırmadan doğruyu söyledi "artık sevmiyorum ama, nefrette etmiyorum geride dönmem zaten"dediğinde bir oh çektim kendimi çimenlere attım "Eylül o zaman söylüyorum"Eylülde yanıma yattı "artık sevmiyorsan bir önemi yok Burak'la yeni sevgilisini gördüm kahve dünyasında"..
Eylül hızla yattığı yerden doğruldu "lan daha ayrılalı 2 ay oldu yuhh, ben onun var ya, neden lan niye "diye bağırıp ağlamaya başlayınca "söylememeliydim, hata bende"deyip sarıldım hıçkırarak ağlamaya başlamıştı.
Eylül çok seviyordu, ama Burak sevmiyordu sırtını sıvazlayıp sakinleştirmeye çalışıyordum "sümüklü yeter ,ağlama hadi"Eylül iyicene yapıştı, sakinleşmesini bekledim sonunda sakinleşmişti.
Benden ayrılınca gözleri kıpkırmızı olmuştu ,makyajı akmamıştı biz o makyaj eşyalarımıza boşu boşuna paralar yatırmıyoruz. Eylüle bir tane cimdik attım, o ağlayınca genellikle hep bunu yaparım yoksa kendine gelmiyor.
Eylül ayağa kalktı "ben gidiyorum Almila biraz sakinleşmem gerek"dudağımı ısırdım "Almila sana kızgın değilim, bana doğruyu söyledin çünkü"gidip hızlıca sarıldım.
Eylül giderken içim burkulmuştu, o böyle üzülmeyi hak etmiyordu ,Eylül sevmekten başka hiç bir hata yapmamıştı.Bende eve girecekken babamın odasından bana baktığını gördüm, hiç bir şekilde selam vermedim, o bana güvenmeyip peşime bir sürü adam takıyordu.
Salona girdiğimde abim koltuğa yayılmış, televizyonla,telefonla oynuyordu "sümüklü gitti mi"yüzüne bile bakmadan merdivenlere yöneldim "gine mi küstük "merdivenleri çıkarken bağırarak cevap verdim "ARADIĞINIZ NUMARA MEŞGUL, BİR DAHA SAKIN DENEMEYİNİZ"bizim ailenin erkeklerini sevmiyorum, ne babamı, ne abimi ikisi de adam öldürüyor, ikisinin de elinde başkasının kanı var.
Odama girdim kapıyı kilitledim, müzik çalarım dan son ses müzik açtım, annem aklıma geldi gine, Eylüle sarıldığımda hep aklıma annem geliyordu, onun gibi karşılık veriyordu çünkü,annem bana sımsıkı sarılırdı ,acaba şimdi neredeydi annem babamın mafya olduğunu öğrenince kaçmış, yani ben 3 yaşındayken bir dahada hiç görmedim.
Kendimi yatağa attım, gözümden akan yaşlarla kendime sinirlendim, beni yıllar önce bırakıp giden biri için ağlayamam ,müzik bitince kapımın çaldığını anladım "abi gider misin"dediğimde ses yoktu "Almila benim kapıyı aç" aynı şekilde "baba gider misin"diye bağırdım kilit sesini duyduğumda lanet ettim babam da yedek anahtarlar vardı.
Gözümde ki yaşları hızla sildim, oturur hale geldim ,camdan dışarıya bakıp "bir sorunun mu var benimle " dediğinde "karşılıklı diyalog kuracaksan, bir sıkıntın vardır"dediğimde öksürdü "bana döner misin"kafamı babama çevirdiğimde "niye ağladın"gülerek "ben mi.. aaa ben ağlamam kii"dediğimde "gözlerin neden kırmızı" gülerek karşılık ferdim "toz kaçmıştır olamaz mı"dedim.
Babam baya ciddileşti "neden ağladın dedim sana"bende babam gibi ciddileştim "seni ilgilendirmez"dedim ayağıma ayakkabımı giydim,yataktan kalktım. Odadan çıkacakken bileğimi tuttu "neden benimle konuşmuyorsun, derdin neyse dinlemek istiyorum"gözlerimi bileğime diktim,sonra babama baktım "ımmm söyleyeyim mi Anne mi özledim, nerede baba, bence soru sorma ,dertleşme de"dedim bileğimi sertçe çektim.
Merdivenleri indim Gazel ablayı görünce "akşam ben yokum, idare edersin"gazel abla kafa salladı. Dışarıya çıktım ,babamın adamlarından biri peşime takıldı ,bir şey demedim sahile doğru koşmaya başladım, adamda bana yetişmek için koşuyordu, sahilde banklardan birine oturdum bağdaş kurdum.
Denize baktığımda hep annemin gözlerini görürdüm, hatırladığımda zaten tek gözleri,yanıma biri oturunca kafamı çevirdim aynı benim gibi denize bakıyordu,demin peşimden koşan babamın adamı geldi "Almila hanım"adama sertçe baktım "tamam sorun yok"diye tersledikten hemen sonra arkamda beklemeye başladı "demek adın Almila"cevap vermedim"benim adımda Sarp"kafa salladım " memnun oldum Almila"dediğinde gülümseyerek elimi uzattım "memnun oldum Sarp" dedim.
Sarp elimi tuttu bırakmadı "akşam bir yerlere gidelim mi"babamın adamı öksürünce elini hızla geri çekti " olur nereye gidelim"adam arkadan yine öksürdü "Almila hanım babanız kızacak"kafa salladım "abimin barı oraya gidelim "adama baktığımda rahatlamış şekilde gülümsüyordu.
Yarım saat konuştuk, güldük, kafa dağıttım ,ayağa kalktım "e hadi gidelim "gülümseyerek "olur hadi"dedi.Ben yürümeye başlamıştım ki "arabamla gidelim"dedi gülümseyerek arabaya bindim, camı açtım adama bakıp "abimin mekana gidiyoruz sana gerek yok"kafasını tamam anlamında salladı.
ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM LÜTFEN DESTEKK <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Teen FictionMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...