MULTİMEDYA ALMİLANIN DOĞUM GÜNÜNDE GİYDİĞİ ELBİSE :)
Sabah odamda ki tıkırtılarla uyandım "ne oluyo yaa hırsızsan odamda degerli bir şey yok babamın odasına gir"dedim pikeyi kafama iyce çektim odada ki cırlamayla üzerimde ki pikeyi attım "Almila çabuk kalk hazırlan"yatakta oturur hale geldim.
Eylül elinde siyah kılıflı bir şey vardı "o ne kız ceset torbasımı ne olur öldürme beni"gözlerini devirdi "salak bugün senin doğüm günün abinin hediyesi kalk giyin"yataktan hızlıca kalktım kılıfı açtım pudra renginde dizlerimin 15-20vcm yukarısında altı tül arkasından kabarık gelen tül en altı desenler vardı elbiseyi yatağa koydum eylül eline kutu aldı "şey bendr hediye aldım sana ama bu ilk hediyen ikinci hediye partide elbise uygun olsun dedim o yüzden senin tarzına uygun bir çift ayakkabı aldım"kutunun kapağını açtığımda ağzımı kocaman açtım "ohaa ben bunu Amerikadan sipariş ettiğim halde gelmeyen ayakkabıyı sen nasıl aldın"sinsice gülümseyerek "Azat abimin parmağı olabilir biraz bu işte"gülerek boynuna sarıldım.
Koşarak banyoya girdim "Eylül sen ne giyceksin "hem duş alıyordum hemde konuşuyordum "mavi kısa eteğı fırfırlı ya giyince görürsün çok güzel bişey ama seninki daha güzel doğum günü kızı"saçımı son kez şampuanladım duralanıp hızlıca havluya sarıldım saçlarımı kuruttum odaya girdim.
Eylül yatağın üzerine her şeyimi hazırlamıştı hemen iç çamaşırlarımı giydim ten rengi çorobımıda giydim elbiseyi dikkatle üzerime geçirdim Eylül arkadan fermuarını yavaşca çekti beni hemen makyaj masasına oturttu önce saçlarımı maşaladı sonra dağınık topuz gibi bir şeyler yaptı ama güzel oldu sonra eyeliner çekti sonra pudra rengi ruj sürdü yanaklarıma allık sürdü şeftali tonlarında aynaya baktığımda güzel duruyordum son olarakta annemin inci kolyesini taktı bu inci kolye her doğum gününde takardım adet gibi bir şeydi.
Sonra Eylül elbisesini giydim goğüs kısmı tam oturan bir elbiseydi göğüsten sonrası bol dizlerinin 15-20cm yukarısındaydı off müthiş olmuştu hızlıca makyaj masasına oturttum makyajını yaptım saclarını maşa yapıp yandan topladım kenarlarını ördüm bu saç sekillerini nerden biliyorsunuz derseniz biz eylülle geçen sene kouförlük kursuna gitmiştik sırf saçlarımızı makyajımızı kendimiz yapalım diye.
Ayağa kalktı kutudan ayakkabı çıkardı ayağına giydi bende kendi ayakkabılarımı ayağıma gecirdim tam olmuştum eylül birden "ıhhh ben takı unuttum seninkiler nerdeydi"gülerek "makyaj masasının ikinci çekmecesi"hızlıca açtı gümüş küpeleri taktı gümüş bileklikleri taktı ve bir de kemik yüzükleri beni süzdü pudra rengi küpeleri kulağıma taktı ellerini çırparak "ve fransadan özel sipariş ettigin parfümleri sıka biliriz "gözlerimi kocaman yaptım "gercekten miii yaa kuzen seni yerim seni parçalarım"çantasından parfüm şişelerini çıkarttı birini bana fırlattı şişeyi üzerime boşaltana kadar sıktım işimiz bitince çantalarımıza makyaj malzemelerimizi koyduk birbirimizi süzdükten sonra odadan çıktık.
Merdivenlere gelince elbisemin eteklerini hafifçe topladım ve bir prenses edasıyla indim. Babamlar salondaydı dün akşam aklıma gelince yusuf yusuf olsamda bir cesaretle salona girdim vallaha öyle tahmin ettigim gibi sinirli değildiler neşeliydiler gülüyorlardı ve bizi gördüklerinde yüz ifadelerini aklıma kazıdım öyle şaşırmıstılar ki baya beğenmişlerdi önce beni süzdüler sonra eylülü Azat abim ıslık çalarak bizi övmeye başladı "parti iptal sizi bu şekilde götürürsek size bakan herkesi bir güzel döveriz"Eylülle kahkaha attık "aman yaa sizde varya abartıyorsunuz o kadar da güzel olmadık yanii" eylül dürterek gülüyordu.
Abimler takım elbise giymişler şekil şukul olmuslar tabi bizde rahat dururmuyuzz "ee bizde size bakan kızları parçalarız"eylüle göz kırptım abimler gülerek yanıma geldi "parti bitiyo bizim doğum günü kızı halen evde"saate baktığımda gözlerimi kocaman açtım "saat hangi ara 3:30 oldu yaa"abim gülerek "sen saat 12'de uyanınca normal değil mi"kaşlarımı çattım "parti ne zaman başladı"abim kahakaha atarak "daha başlamadı saat 4:00'de başlayacak"Azat abim yanımıza geldi eylülü koluna taktı "biz gidiyoruz ister gelinn ister gelmeyin"eylül gülüyordu.
Abim yanıma geldi koluna girdim babamlara el sallayıp evden çıktık.Evden çıktığımızda Azat abimler kendi arabalarına bende Alp abimin arabasına bindim.
Araba bir bar gibi bir yerde durunca şaşırdım abim bar tutmuştu arabadan indim abim yanıma geldi koluna girdim eylülle azat abimde bizim arkamızda mekana girdi süprize bak ya her yer zifiri karanlık "yaa abi başlatmayın böyle süprize şimdi merdivenlerden tepe taklak düşücez"kıkırdamalar duyuyordu "tut abi tut yoksa doğum günüm ölüm günüm olucak"kahkaha sesi geliyordu.
Sonunda inmiştik galiba çünkü durduk herkes aynı ağızdan "1.2.3"diye saymaya başladılar sonra ışıklar açıldı ve konfeti yağdı her yere en sevdigim dendi. Partime gelen herkese göz gezdirdim ama gözlerim sadece Yektada takılı kalmıştı çok yakışıklı olmuştu.
Görevliler hemen pastayı getirdiler üzerinde tam 18 mum vardı. Gözlerimi kapattım herkes bağırıyordu "dilek tutmayı unutma"diye içimden geçen şeyi diledim '18.yaşımda mutlu olmayı istiyorum'sonra derin bir nefes aldım pastayı üfledim.
Alkış tufanı koptu ve son ses müzik çalmaya başladı herkes hediyesini getirmeye başladı abim elinde küçük bir kutuyu uzattı "aç bakalım inşallah begenirsin"açtığımda küpe vardı vişne "abii bunlar vişne çok seviyorum ama ben bunları teşekkürler"sarıldım hediyeyi büyük poşetin içine koydum.
Azat abim elinde kocaman bir kutuyla geldi önümde ki masaya koydu "çok seveceğin bir şey senin gibi duygusal ama sert ac bakalım neymiş" kutuyu hızlıca açtığımda yavru köpek gördüm kutudan çıkardım kucağıma aldım çok hafifti ama çok tatlıydı sevdim başına öpücük bıraktım adamlarıma baktım yanıma çağırdım "köpeğimi eve götürün odama koyun"adamlar elimden alıp gittiler.
Eylül elinde bir kutuyla yaklaştı "canım küçük falan ama senin sevdiğin bir şey"elime aldım açtım içinden adım yazan kolye vardı"Azat abiyle Eylüle sarıldım "çok teşekkürler"ege ,selin ,melis,cem,kadir,begüm hepsi yanıma geldi egeyi ortalarına almışlar ve egenin elinde bir kitu vardı bana uzattı "ortak hediyemiz"elinden aldım açtım ayakkabı vardı "Almanyada ki o hep istediğim ama gelmeyen ayakkabılar sizin yüzünüzden gelemdi dimi"hepsi kahkaha atıyordu pislikler hepsine tek tek sarıldım.Diger bütün herkes hediyesini verdi sarıldık falan sonra oturduk.
Slow şarkı çalınca herkes ayağa kalktı Azat abim elini bana uzattı "dans ede bilirmiyiz matmazel"gülümseyerek elini tuttum dansa kalktım dans pistine gelince ortaya aldılar bizi ellerimi Azat abimin boynuna doladım abimde belime doladı "benim güzelim kocaman mı oldu şimdi"gülümseyerek "evet sanırım yaşlanıyorum"Azat abim gülerek "sen ve yaşlanmak seni yaşlanımca düşünemiyorum huysuz bir şey olursun"kırkırdayarak başımı boyun girintisine koydum.
Azat abi arkadan bir şeyler yapıyordu birden benden ayrıldı ortada yalnız kaldım önümde biri diz çökünce şaşkına döndüm başını kaldırınca yektayı gördüm "yekta ne yapıyorsun kalk"kalkmıyordu "ya kalk abim seni parçalayacak"yok kalkmıyor konuşmaya başladı;
"ben ilk defa aşık oldum hemde deli bir kıza inatçı bir kıza hemde ilk görüşte. Senin gülüşün, bakışın ,uzaklara dalıp dalıp gitmen seni bana bağladı senden bir şans istiyorum lütfen sevgili olalım"
Herkes ooo diye bağırıyordu.Abime baktığımda sinirli bir bakışı yoktu normaldi Azata baktığımda otuz iki diş sırıtıyordu Eylüle baktığımda öpücük yolluyordu kafamı tekrar yektaya çevirdim çok güzel bakıyordu "şey yekta ben ne diycem bilmiyorum"yekta hayal kırıklığıyla bakıyordu gülümseyerek"evet yani tamam sevgilin olurum"diğer elinde ki gülü bana uzattı bir ellerini belime doladı alnını alnıma dayadı "mutlu olacaksın mutlu olucaz artık sen ve ve ben olucaz benim de doğum günü hediyem buydu sevgilim"alkış sesi geliyordu.
Dudağımı dudaklarına bastırdım ilk şaşırsada karşılık verdi çok uzun sürmeden ayrıldık "seni seviyorum Almila"gülümsedim seni seviyorum diyemezdim belki ama ben cevabımı onu öperek vermiştim.
Slow şarkı tekrar çalınca ellerimi yektanın ensesine koydum alnını alnıma koydum gözlerimi kapattım yektada ellerini belime doladı beni kendine yasladı aynı şekilde gözlerini kapattı şarkı bu şarkı artık bizim di MUSTAFA CECELİ-GÜL RENGİ çalıyordu.
*********
Eve gelirken leyla gibiydim çok eğlenmiştik hem içmiştik hem eğlenmiştik ve bend ehal kalmamıştı eve gelir gelmez hemen uyudum.
ARKADAŞLAR UMARIM BEGENİRSİNİZ ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Teen FictionMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...