Topuklu sesleri gelince gözlerin merdivene kaymıştı o tarafa doğru bir adım atmıştım ki merdivenlerden Eylülle oturduğumuz kafede ki kadını gördüm kaşlarımı çattım "sen--sen bugün kafede gördüğüm kadınsın"kadın başını evet anlamında sallamıştı aklıma gelen düşünceyle silahı ona doğrulttum hem soysallar şaşırmıştı hemde abim.
Sinirli ve bir o kadar piskopat olan kahakahamı attım "kimsin"ciddileştim "sevcan soysal"kaşlarımı çattım "bizimle ne alakan var soysallar neden bize o kızı yolladı"kadın sevecen bir gülümsemesiyle "özledim seni KIZIM" bana yaklaşırken silahı tam ona doğrulttum "kızın derken"bana biraz daha yaklaştı "affede bilir misin?"arkama döndüm "abi ben gidiyorum gerisi sana ait"kolumdan tutup durdurmuştu "Almila dur hesap sormak istemiyormusun"gözlerimi abimin gözlerine sabitledim seslice konuşarak "ben 3 yaşında hesabı kapattım"dedim.
Arkama bakmadan evden çıktım.Gözlerimde ki yaşlar bana inat düşerken hırsla siliyordum. Silerken canımı yakıyordum ama iyi oluyordu. Hızlı hızlı adımlarımı attıp sinirle taşa ayağımı geçirdim o acıyla yere çömeldim dizlerimi kendime çekip ağlamaya başladım anne hahah gülmeye başladığım kafamı havaya kaldırdım derin derin nefes aldım.
Adamlarımızdan biri yanıma koşarak geldi "Almila hanım iyimisiniz"elimi uzattım beni ayağa kaldırdı silahımı ona verdim "arkamdan adam yollamaeve gidiyorum silaha da sahip çık abim seni yoklamasın"başımı tamam anlamında salladı.
Soysalların villadan uzaklaşırken arkadan bağırış ve silah sesleri duydum daha sonra ise bir sürü araba durdu arabadan inenlere bakmamla donup kaldım amcam Azat abim ve babam peşlerinde de bir sürü başka adam.
Babam hızlıca yanıma geldi iki kolumuda sıkıca tuttu "abin nerde"gülerek"annemizin yanında hasret gideriyordur"dedim babam bana şaşkın şaşkın bakarken koşarak oraya dogru gitmeye başladılar.
Adımlarımı yavaşlatarak gidiyordum yağmur başlamıştı saçlarım yavaş yavaş ıslanıyordu kafamı kaldırdım yüzüme düşmesine izin verdim esen rüzgarı dinlemeye başladım ses ve tenime degen rüzgar beni yavaş yavaş kendime getiriyordu.
Yağmur daha fazla ve şiddetli yağmaya başlayınca yere oturdum kafamı kaldırdım yağan yağmurun altında kendim olmaya başladım yağan yağmurla gözlerimde ki yaşlar karışıyordu hıçkırarak ağlamaya başladığımda bana sarılan bir çift kolla kendime geldim gözlerimi açtığımda abimin kollarındaydım abimde bana sarılıp ağlıyordu.
Yağmur durana kadar o vaziyette kaldık önce abim kalktı sonra ben kalktım beni kolunun altına çekti saçımı öptü "kafanı kaldır sen güçlüsün"kafamı kaldıramıyordum çünkü daha çok ağlardım kimsenin karşısında güçsüz görünmek istemem.
Durdurunca kafamı kaldırdım Azat abimle göz göze geldik sonra babama baktım ikiside bana acıyarak bakıyordu gözüm başka tarafa kayınca annemi gördüm aynı sekilde yaşlı gözlerle bana bakıyordu fısıltıyla konuştum "beni eve götürün"abim beni yavaşca arabaya bindirdi kafamı cama yasladım.
Gözlerimde ki yaşlar akmaya devam ederken silmedim ellerimi bacağımı arasına sıkıştırdım titremeye başladım araba ısınmaya başlayınca abimin klimayı açtığını anlamıştım.
Gözlerimi kapatınca rahatlamaya başlamıştım.Derin derin nefes alıp gözlerimi açıp abime baktım "abi şimdi ne olucak"elleriyle direksiyonu sıktığını gördüm "bilmiyorum Almila Allah kahretsin ki bilmiyorum"sertçe direksiyona vurdu.
Araba durunca eve geldiğimi anlamıştım kapıyı açtım yavaşca indim yürürken dizlerim titriyordu duygu geçişleri yüzünden vücudum halsiz kalmıştı bacaklarım yerden kesilince abimin boynuna sarıldım kokusunu içime çekerek ağlamaya başladım.
Beni kendine daha çok çekip alnımı öptü. Sırtım yumuşak yere değince yatakta olduğumu anlamıştım titrediğim için üzerimdekiler ıslaktı abim üzerimde ki tişortu çıkardı dolaptan başka tişort aldı üzerime geçirdi pantolonuma da çıkardı altıma gecelik seklinde olan şortu giydirdi.
Üzerimi örttüğünde gine titriyordum üşüyordum abime bakıp "ben üşüyorum yanıma yatsana"dediğimde üzerinde ki tişortü çıkardı altında ki pantolonu çıkardı öylece yattı sırtımı göğsüne yasladım kollarını belime doladı başını boyun girintime soktu "annemizi görmek istermisin kabul edecek misin"gözümden akan yaş yanağımdan akıp giderken "bilmiyorum abi zaman gerekiyor bana"dedim.
Isınmaya başlamıştım sırtıma düşen yaşla abime döndüm ağlıyordu elimi yüzüne koydum "sen ağlıyormusun"dedim alnımı anlına dayayıp "abi sen benden de güçlüsün"dedim gözlerini kapayıp "kimseye ağladığımı söyleme" dedi. Burnunu öpüp gülümsedim "tamam abi"kafamı göğsüne dayayıp gözlerimi sıkıca yumdum.
ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM LÜTFEN DESTEKK <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Teen FictionMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...