MULTİMEDYA EYLÜL :* :D
Alışveriş merkezine gelmiştik asansöre bindik Eylül her zaman ki gibi kafasını boyun girintime gömdü dua etmeye başladı çok korkuyordu mal asansör durunca Eylül benden önce indi bende peşinden indim.
Koluna girdim bizim her zaman geldigimiz kafeye girdik neco koşarak yanımıza geldi "hoşgeldiniz"gülümseyerek "hoşbulduk"dedim duvar kenarı bir yere oturduk.
Necayo el salladım "her zamankinden"dedim kafa salladı.Eylüle baktığımda kesim işlemine başlamıştı cam kenarında ki gruba bakıyordu "kanka bunlar 5 kişi kişi başı 2 buçuk"dediğimde kahkaha atmaya başladı "ulan yaa 4 kişi adamda birimi top o zaman"dediginde bende güldüm.
Pastalar önümüze konuldugunda eylülle birbirimize bakıştık "bunun tadı daha güzel best pastam vişne"eylül gülerek "hayır şeftalili bikerem"biz pastaları yerken bize dikilen gözlerle prenses dayana(nasıl dayana yazılıyor vallaha bilmiyorum siz yazdığım gibi anlayın işte :*)gibi yemeye başladık meyve suyunu gıdım gıdım içiyordum lan ben şimdiye 2.pastamla meyve suyumu içiyordum eyloşla almiloşun dramı :) :D
Çocuklara göz diktik bize bakıp tebessüm ediyorlardı orta parmak çekip 'si*erim sizin tipinizi'diyesim gelsede tebessüm ettim.
Eylüle baktığımda çocukla dışarıda buluşmak için elleriyle anlaşıyordu "Eyloş hayırlı olsun kuzum enişte iyiymiş"dediğimde dirsek attı "sus kız vallaha böyle tipi buldum kaçırmam"yüzümü buruşturdum "seni sürtük senii"dediğimde kafamı kollarının arasına alıp saçlarımı karıştırdı.Saçlarım bozulmuştu "oruspu kuzen saçlarımı ne yaptın"dediğimde güldü saçlarımı düzeltti benim yektam var bu si*ktigimin evlatlarına bakamam ohaa ben ne dedim yektam ohaaa heytt be benim ahaha çocuk hergün Allah bilir biriyle yatıyordur bende böyle yakışıklı olsam bende öyle yapardım yaparmıydım la harbiden vallaha yapardım pisliğim yaaa :) :D
Pastaya gömüldüm vallaha umrumda değiller hatta gelip şu bizim masaya otursalar bile aynı sekilde yerim "neco bir tane daha"necati kafa salladı meyve suyumu kafa diktim "sen iyce bozdun kafayı lan"dedigimde "ben geliyorum şu çocukla kapıda konuşuyorum"kafa salladım.
Tanıştırıyım bayan oruspumuz Eylül ünal bende sürtüğünüz Almila ünal bir insan kendine dermi bunu yaa salak sus şu iç sesine bir laf geciremiyorsun Eyloş kıvırtma lan oha nasıl kıvırtıyor harbi oruspu yaa Azat bunu bi görse ağzına sıçar hey banane pastam gelince onada gömüldüm.
Meyve suyumu içtiğimde kapıya baktığımda abim Azat azat abimin yanımda kıpkırmızı olmuş sinirli oruspumuz Eyloş haha tipe bak abimler gelince iki sandalye çekip yanımıza oturdular daha fazla dayanamayarak kahkaha attım "iyi tanışmışsın haa"Azat abi bana sertçe bakınca sustum "senden sonra hesap kescem"suratım düştü "iyide abi ben ne yaptım"sinirle bakarak"izin vermiycektin"tek kaşımı kaldırdım "izin vermesem ne fark eder kız burdan anlaşıyor"alttan yediğim tekmeyle öyle bir sustum ki ölüm sessizliği sarmıştı.
Kapıdan içeriye yekta girince gözlerim pörtledi Eylüle bakınca bana bakıp sessizce "hah şomdi ne bok yicen almiloş görücez"kapak yaptı oruspuu seni pislik kuzennn. Yekta masaya oturdu elini uzattı önce eyloşa sonra bana elini sıkarken bile tuhaf oldum necoya baktım kafamı dağıtmak için el salladım "neco masayla ilgilensen hanii"dedigimde neco gülerek yanımıza geldi "hoşgeldiniz "dedi abimlere.
Abimler kaşlarını çattı içeceklerini söyledi "neco bizim söylememize gerek yok biliyorsun"tebessüm etti gitti senin gamzesi yerim lan necoş:)
Abim bana ters ters bakıp "kim lan bu neca falan diyon nerden tanıyorsun"eylülle kahkaha attık "ya biz buraya 2 senedir durmadan geliyoruz ve noca 2 senedir burda çalışıyor kardeşimiz gibidir"dedigimde abim halen aynı şekilde bakıyordu "tabi biz biliyoruz o kardeş ayaklarını"madem öyle bende gol yapıcam abi "yaanii gideri var yürüyorum ben buna dimi eyloş"eyloş anlamıştı "bende arada yürüyorum hele o gamzeleri yokmu insanı bitiriyor"sinirle Eylüle döndüm "hop lan şurda oyun oynuycaz sen harbi harbi yürüyorsun o gamzeler benim"dedigimde eylül kaşlarını çatıp "nerden senin lan"dediginde kahkaha attım "bak necoya sor gelince"bizimilere baktığımda kaşları çatık bizleri izliyorlardı yektada aynı sekilde...
Neco masaya kahveleri koyduktan sonra Eylül necoyu durdurdu "yaaa neco Almila dedi ki nocanun gamzeler bana ait"neco gülerek "doğru demiş Eylül hanım"neconun koluna hafiften vurdum kahkaha attım abim necaya bakıp bağırdı "siz sevgilimisiniz lan"neco kaşlarını çattı "ne sevgilisi ya benim sevgilim var ama Almila benim kardeşim gibi zaten gamze olayı ise aramızda ki şaka gibi bir şey"abim rahatlamıştı "pardon neyse ya biraz sinirlerim bozuk kusura bakma"neco arkasını dönüp gitti.
Abime sertce baktım sessizce "bir daha necoyla öyle konuşmuycaksın"hiç bir şey demedi beni takmadı abimlerle yekta bir şeyler konuşuyordu ama ben dikkatimi iceriye yeni giren kaslı varlıklara bakıyordum...
Eylülde aynı şekilde ıslık çalasım geldi pardon ama ben hakikatten çaldım kaslılar bakmadı ama bizimkilerin dikkati önce bana sonra o kas yığınlarına dağıldı.
Yekta kaşlarını çattı "şu kızların kaslılara olan hayranlıklarını anlayamıyorum"gülerek "ahh bende sizin sürtüklere olan hayranlıklarınızı anlamıyorumm"veee Almila vurdum gol oldu uhahhah :) yekta bana aynı sekilde baktı "bize ıslık çalanlara karşı biraz fantazimiz var ne yalan söylüyüm"kaşları çatılan ben olmuştum çocuk gömdü beni ohaa "sen bana ne ima etmeye çalışıyorsun lan"dediğimde abimde lafa atladı "heyy tamam sakin yekta ortalık karışmasın susun"kollarımı birbirine bağladım az kalsın bu dingilden hoşlanmaya başlayacaktım piç öküz gay salak manda boku yemiş hıhhh...
Eylüle baktığımda ayağa kalktı salak az otur.bari şunlar gitsin "hakannnn"oha hakan mı bende ayaga kalktım arkamızd şaşkın 3 kişi bıraktık ama gercekten hakan bizim hakiki kardeşimiz önce eylül sarıldı sonra ben sarıldım hakan sarılıp döndürüp tur attırdı yanağına bir öpücük kondurdum öyle ayrıldım abimlerin yanına çektim "abi hakanı hatırlıyormusun anaokulumdan sonra ortaokul lise 2 kadar beraberdik sende hep bize ders çalıştırırdın"abim çenesini sıvazladı sonra ayaga kalktı elini uzattı "napıyosun bücür"bücür ne abiiii...!!
Hakanla bunlar muhabbet ederken yektayla bende göz göze gelmiş sinirle birbirimize bakıyorduk niye sinirlenmiştik böyle ikimizde birbirimize laf sokmuştuk ödeşmiştik yani kahvemi içtim bende eylülle sohbete başladım....
Arkadaşlar yorumlarını ve votenizi bekliyorum lütfen destekk :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Teen FictionMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...