46.Bölüm

4.2K 210 19
                                    

Sabah uyandığımda her yerim ağrıyordu gece çok eğlenmiştik yataktan kalkıp hızlıca kendimi duşa attım fazla oyalanmadan duştan çıktım üzerime beyaz uzun elbisemi geçirdim Eylül halen uyuyordu odadan çıktım telefonumda yektanın ismini buldum aradım ama açmıyordu.

Evden çıktım şöförün yanına gittim"beni yektaların eve götürürmüsün"dediğimde gülümsedi "tabi ki efendim"adama ilk defa rica etmiştim resmen :) :) arabada yerimi aldıktan sonra şöförün arabada ki hazılıklarının bitmesini bekledim çok geçmeden yola çıkmıştık.


******

Yektalara geldiğimde arabadan indim şöföre şirince gülümseyerek"sen gidebilirsin " kafasını itaatkar şekilde salladı ya bunlar nazik olduğumda nasılda söz dinliyo söz bundan sonra bunlara insanca davrancam.Evlerine doğru gittim kapıyı hafifçe çaldım ikinci çalışda kapı açıldı hizmetli kapıdan geri çekildi"buyrun efendim"yekta uyuyo dimi"dedim hızlıca eve girdim"şeyyy efendim yekta bey evde değil"yüzüm asılmıştı"beni alcaktı ben ona süpriz yapacaktım ama yaa işemi gitti"dediğimde"Almila hanım Yekta bey evede gelmedi dün akşam"kaşlarımı çatmıştım"ozanla beraber gece eğlenmeye gitmişdir belki"merdivenlerden ses gelince kafamı merdivenlerin olduğu yere çevirdim Ozan başını tutarak iniyordu.

Ozanının beni görmesini bekledim gözü gözüme değdiği an bir tırsma aldı beyfendiyi"yekta nerde kıvırmadan söyle"ozan yanına hızla geldi"biz akşam eğlenmeye gittik bizim bara"gözlerimi devirdim"şu abimlerimin de ortak olduğu bardan bahsediyorsun dimi"kafa salladı"eee sonra ne oldu ozan"bana değişik değişik bakıyordu"yekta gelir şimdi dur arıyım hatta"gözlerimi devirdim"telefonu kapalı"dedim sert sesle"neyse ozancım sen sakın ama sakın yektaya ulaşmaya çalışma ben gider kendim toparlar getiririm onu"dedim.

Hızlı bir şekilde evden çıktım telefondan benim demin ki şöföre mesaj attım biraz bekledim geldiğine dair korna çalınca arabaya hızlıca bindim"abimlerin bara gidiyoruz hemen"adam bana bön bön baktı"ama sabah sabah"lafını hemen kestim"sana ne diyorsam onu yapsanaaa"diye cırladım.


Arabadan indikten sonra bara hızlıca girdim içerde ki izbandutlar bana mal mal bakıyordubu klıkla gelirsem olacağı buydu banane, yektanın adamına baktım"nerde senin ki" dedim"almila hanım keşke gelmeseydiniz ozan bey bizi aradı ben yekta beyi hemen getiririm bekleyin siz burda"ona ben sence beklermiyim şeklinde baktım tabi anlarsa"sen dur canım o nerde sızdı"adam bana tedirgince baktı "abimi aramamı istermisin"dediğimde hemen konuştu"arkada ki odalarda"tamam diye kafa salladım.


Arka tarafa iğrenerek girdim burda o kötü kadınlar vardı hep ıyyy pislikler.Bu hangi odada şimdi rasgele bir odanın kapısını tıkladım bir tane kadın kapıyı açtı"ne var ayoll"diyince gülmek istedim ama gülmedim"pardon"dedim hızlıca diğer odaların kapısını çaldım ama o odalarda da yoktu en sonunda tek bir oda kalmıştı en dipte ki yere gitim kapıyı tıkladım açan olmadı tekrar tıkladım gine açan olmadı kapıyı yavaşca açtım.


Şuan yatakta çırılcıplak bir kadın vardı ve dahada kötüsü Yektanın kolu kadının üzerinde kafası ise boyun girintisindeydi ben nemi yaptım öylece kalakaladım kendime zorda olsa geldim masanın üzerinde ki içki şişesini aldım yatağa yektanın üzerine attım yekta yattığı yerden küfür ederek kalktı gözleri beni bulunca dondu kaldı çekip gitmiycektim tabi ki de hızlıca kadının saçına yapıştım uyandığında bana saldırmak için harekete geçecekken kadının yüzüne kafamı gömdüm yekta beni belimden tutup kadından ayırmaya çalışıyordu kadının yüzünün parçalamıştım"sen kimsin lan kimsin benim nişanlımla beraber oluyorsun bilmiyormusun lan sen yektanın bana ait olduğunu"kadını bıraktığımda kesik kesik zor nefes alıyordu.


Kendimi yektaadan kurtardıktan sonra yüzüne sert bi tokat attım"sen ne şerefsiz birisiymişsin yaa birde bana seviyorum seni diyordun ne oldu sevgim yetmedimi, ha şerefinde kalmadı adamlığında ne bok yicen şimdi yekta hadi yaşa şimdi hayatını"bana üzgün ve pişmann bir şekilde bakıyordu"özür dilerim ben..ben çok içtim"kolumu tutacakken şeyine dizimi geçirdim "sana bu oruspularla mutluluklar"parmağımda ki yüzükleri yüzüne fırlattım"al bunları bu şıllığa tak" dedim odadan çıkarken Ozana çarptım bana korkak gözlerle bakıyordu"sanada yazıklar olsun"dedim.


Yanaklarım ıslandığını yeni yeni fark ediyordum bu pis odalrın içinden çıktıkdan sonra asılbar olan yere girdim girmez olaydım abimler gelmişti bile"abi"dedim bana bakıyordu ama gözü o arka odaya giden koridordaydı abim bana hızlı adımlarla ggeldi"götür beni burdan"azat abim koşarak geldi benim koluma girdi "abinin işi var onu halletsin"zor bir şekilde yutkundum"ne yapacak ona""çok kötü şeyler bu kez ölücek"nefesim kesilcek gibi olmuştum zor çıkan sesimle abime bakıp yalvardım"öldürme ...bırak ne hali varsa görsün"dedim"abim beni takmadan hızlıca oraya gitti peşindenbende gittim ama kapıyı kilitlemişti içerden sesler geliyordu bağırış sesleri o kadının çığlıkları"abi kapıyı aç"azat abim beni sakinleştirmeye çalışıyordu "almila bırak ölsün şerefsiz"dediğinde çıldırcaktım o ölemezdi evet bundan sonra onu hayatıma sokmuycaktım ama ölüm ağır ceza hem ona ceza değil ki bana ceza o ölürse olmaz....


Kapıyı tekmeliyordum silah sesi geldiğinde öylece kaldım dizlerimin üzerine yığılmıştım ölmüşmüydü yani abim yektayı vurmuşmuydu"yekta"nefesim kesilecekti ahhh lanet olsun biz daha dün nişanlanmıştık yaaa neden bu ihanet neden , neden yaptın ki....

MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin