53.BÖLÜM

4.4K 217 42
                                    

Gözlerimi açtığımda çığlık çığlığaydım kan ter içinde kalmıştım yekta ölmüştü ve ben yektanın başında ağlıyordum rüya'mıydı bu yoksa gerçek miydi odanın kapısı hızlıca açıldığında babam ve annem odaya endişeyle girdiler abimde peşlerinden geldi beni bu halde bulduklarında iyice endişelendiler "size bir şey sorcam"dediğimde bana evet anlamında kafa salladı üçü de"yekta öldümü"dediğimde abim bana ve yerde ki ilaç kutuma baktı"kaç tane içtin"diye bağırdığında "size öldümü diye sordum"diye bağırdım"babam yanıma geldi oturdu"hayır kızım yaşıyor neden bunu merak ediyorsun ki"her şey rüyaydı yani Allahım sana şükürler olsun dedim içimden boynumda ki karıncalanma azalmıştı.


Abim elinde ki kutuyu duvara fırlattı "sana kaç tane içtin dedim Almila"güldüm "neden ki"bana tip tip baktı"dozu aştın dimi"kafa salladım"3 tane içtim"dedim annem gözlerini kocaman açtı"almila kızım neden dozunu aşıyorsun ki onun bir sürü yan etkisi var ya kriz geçirseydin"güldüm ya ne krizi ben ya ben...


Her şey rüyaymış meğer ama her şey gerçek gibiydi denize girdiğimde ki o soğukluğu hissetmiştim elini tutmuştum onun,onu son kez öptüğümde ki teninde ki soğukluğu hissetmiştim.Kolumdan tutulup ayağa kaldırıldığımda gözümü tutun kişiye çevirdim"ama her şeyi hissettim o suyun soğukluğunu yektanın tenini her şeyi hatırlıyorum yalan söylüyorsunuz dimi"abim iki kolumu da sıkıca tuttu"her şey geçicek"dedi kendine çekti sıkıca sarıldı bende ona sarıldım.

Gözlerim dolmuştu istemsizce iyki rüyaydı"abi ben 2 sene unutmuş gibi mi yaptım kendime, neden her şey yeni gibi hissediyorum, canım yanıyor abi sanki son sözü ben söylememişim sanki ben kendi kendimi avutmamışım her şey boşmuş ,ne unutabilmişim ne yaşaya bilmişim , ben ne yaptım abi ne yaptım ben"gözlerimde ki yaşlar yine akmaya başlamıştı...


Her ne olursa içimde ki acı dinmeyecekti biliyorum hep bir yanım yarım hep bir yanım boş hep bir yanım acıyacaktı derin derin nefes aldım"biraz olsa rahatladın mı Almila"biraz sessiz kaldım"iyiyim abim iyiyim"iyi değildim ne iyisi abimden ayrıldım "odadan çıkarmısın lütfen"dediğimde babam ayaklandı abime bir bakış attı sonra anne mi alıp odadan çıkıp gitti "sevdin dimi aşık oldun"kafa salladım"burçak da gitti Almila"kaşlarımı çattım"senin doktorun vardı ya 2 sene önce hani biz sevgiliydik"gözlerimi kocaman açtım"ne oldu harbiden"güldü sonra derin bir nefes aldı"gitti istemedi"diyebildi yatağa oturdum yanıma oturdu "Yektayı istiyormusun"dediğinde gözlerimi kapattım evet anlamında kafamı salladım "buraya çağırcam gerisi sende"gözlerimi açtım abime baktım"hııı"dedim bağırarak güldü ayağa kalktı odadan çıktı.


Ayağa kalktım hızlıca duşa girdim sonra hemen dolap'dan üzerime dar kot pantolonumu giydim üzerimede bol beyaz tişortümü giydim saçlarmı kuruttum düzleştirdim hafif bir makyaj yaptım ayakkabımı dolapdan alacaktım ki "Almilaaaaa"abimin sesi geliyordu hızlıca spor ayakkabılarımı aldım ayağıma giydim koşarak odadan çıktım merdivenlerden de atlaya zıplaya indim salona girdiğide Eylül Ozan ve ve YEKTA oturuyordu yekta beni görünce ayağa kalktı koştum hızlıca boynuna sarıldım ben onsuz yapamam ya gerçekten ölmüş olsaydı "Yekta ben sensiz yapamadım"bana sıkıca sarılıp döndürmeye başladı gülmeye başladım kahkahalar atmaya"bende sensiz yapamam sana bir şey söylüyüm mü abin söylemeyeyim diye tehtid etti beni evet evliyim ama o çocuklar bana ait değil"geri çekildiğimde "nasıll"dedim kaşlarımı çattım "uzun bir olay ama sana şunu söylüyüm yardıma ihtiyacı vardı ve evlendik elim eline bile değmedi sadece kağıt üzerinde aynı evde bile kalmıyoruz o asıl kocasının yanında peşinde ki adamlar uzak dursun diye soyismimi taşıyor"derin bir nefes aldım mutluluktan uçuyordum ozanla Eylül bize bakıp gülüşüyorlardı off abim off hep senin yüzünden tekrar sarıldım boynuna saçlarıma öpücükler bırakıyordu bende onu öpüyordum dudaklarıma buse kondurduktan sonra tekrar sarıldım kokusunu içime çektim.


"SEVİYORUM SENİ ALMİLA"gülerek"BENDE SENİ SEVİYORUM YEKTA"dedim boynuna kocaman öpücükler bıraktım"yeter yeterrr"diye ses duyduğumda geri çekildim abim gelmişti abime döndüm"senle sonra hesaplaşcaz abii"dedim tek kaşını kaldırdı sonra tamam anlamında kafa salladı Eylül karnını tutup yüzünü eşkitti sonra oda gülümsedi"ozan evden öyle bir çıkardı ki bizi yoruldum ve bu mutluluk bana fazla geldi aaaaaa ozan sende beni öp"dediğinde Ozan Eylüle ters ters baktı Yektaya döndüm ellerimi beline sardım kafamı göğsüne yasladım kendimi ne kadar bastıra biliyorsam bastırdım Yektada başını başımın üzerine koydu saçlarımı kokladı"çok özlemişim kokunu sanki nefessiz kalmışımda yeniden nefes almaya başlamışım"sarılmaya devam ettim.


Özlem bitmişti,hasret bitmişti kavuşmuştuk ama bundan sonra ne olacaktı bilmiyorum bundan sonrasını akışına bırakıcam ne olucaksa olsun bundan sonra planlama yok ne olacaksa herşeyin önünde durucam bundan sonra üzüntü yok kafamı kaldırdım dudaklarına uzandım doya doya öptüm "ne olucaksa olsun bundan sonra kaçmak yok"güldü "kaçmak yok"dedi alnımı öptü ondan ayrıldım abime baktım"sorun neyse o kadını o sorundan kurtarın ve yekta o kadından boşanacak"dediğimde Yekta arkamdan kahkaha attı "tabi ki"dediğinde abim bana şaşırarak bakıyordu"sabah ne haldeydi şimdiki haline bak ulan ben bu kadınları halen çözemedim"güldüm"ben seni çözücem abicim"dedim bana şaşırarak baktı "sonunda derin bir nefes aldım"dediğimde yekta gülürek arkadan sarıldı"hossst yavaşşş"diye abim ikaz edince geri çekilecekken Eylül abime ters ters baktı"abiii"diye ikaz etti abim elini ensesine koydu"ben en iyisi Azatı arıyım"dedi odadan çıktı.Eylül koltuğa oturdu karnı büyümüştü zor hareket ediiyordu Yektayla yan yana oturduk yekta elini boynuna götürdü boynundan bir şey kopardı elimi ellerinin arasına parmağıma yüzüğü taktı "yekta sen bunu sakladın mıı"dediğimde "ben o günden beri her şeyi saklıyorum"elimde ki yüzü bir kaç dakika daha baktım sonra başımı onun göğsüne yasladım"seni çok özledim"saçlarımı öptüüü "bende seni özledim".....


VE KAVUŞURLARRRR HADİ BAKALIM BUNDAN SONRA NE OLACACAK :D :D

MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin