YEKTA <3
Odaya dosyalar gelmişti bir sürü kişiyle tanışmıştım ve Eylülle benim asistanlarım vardı ayy değişik bir duygu ama dosya işi zor yaa ayaklarımı kaldırdım masanın üzerine koydum dosyayıda elime aldım kalemide ağzıma koydum böyle daha iyi motive oluyorum.
Bu dosyda işim bitmişti ikinciyi aldım bunda dış ülkelere giden malzemelerin parası yazıyordu ama eksiklik vardı Fransa ve Almaya da ki kaçak malzeme ve para vardı ayağa kalktım dosyayı elime aldım odadan çıktım koridorun en sonunda ki odaya gittim kapıyı çaldım abim içerdeydi kapı çalmanın bir alemi yoktu kapıyı küt diye açtım bir bayan vardı ooo sexsiii hahahs abimin yanına geçtim kadın elini uzattı "meraba canım ben Hale buranın ortaklarından"senin konuşmanı ben dik dik bakarak "bende Almila canım"dedim elini sıktım ve hemen geri aldım elimi "Almia bir sorun mu var"abime döndüm "kaçak var"abim kaşlarını çattı dosyayı açtım hatayı bulduğum sayfayı önüne açtım koydum "Almanyada ve fransada hem malzeme hemde para kaçağı tamı tamına 400.000.000 " abim hızla ayağa kalktı "hale hanım sizle daha sonra tekrar konuşuruz benim acil bir toplantı yapmam gerek"hale gülümseyerek abimin elini sıktı kıvırta kıvırta odadan çıktı "ortak olduğun insanlara bak yaa biri kardeşinin hisselerini almaya çalışır biri orus"abim ters ters bakıp bağırdı "Almila sus ve geç şuraya otur"tamam diyerek başımı salladım yerime oturdum.
Odayanın kapısı hızlıca açıldı Azat abim ve Eylül girdim Eylül yanıma geçti Azat abimde dosyayı inceledi demin abim ne tepki verdiyse Azat abimde aynı tepkiyi verdi bende özetle Eylüle durumu açıkladım. Eylülle benim gibi siklemedi ama yani az para değildi o parayla biz milyonlarca ayakkabı elbise çanta herşey alırdık tühh bee birdahakini artık biz çalarız.
Abimler odadan çıktı Azat abim tekrar geldi "hadi kızlar toplatı odasına babamlarda geliyo"ooo mevzu büyük acaba bu hırsız kim merak etmedim değil hanii Eylülle kol kola girdik toplantı salonuna ilerledik abimler önden girdi bizde peşlerinden girdik odaya bak ya toplatı salonu değilde saray wayy anasını yaa Eylülle yan yana oturduk abimlerde telefonda birileriyle konuşuyordu Azat abim bize bakarak "kızlar şimdi bir sürü iş adamı gelecek lütfen ortalığı karıştırmayın"Eylülle aynı anda göz kırptık.
Çok geçmeden babamla amcam geldi onlarda oturdu dosyaları incelediler sonra kapı sonuna kadar açıldı bir sürü takım elbiseli adam girdi of off siz nesiniz böyle tabi içlerinde bir kaç yaşlı adam vardı onlar hariç diğerleri hepsi top model olabilirler Eylülde benim gibi düşündüğüne eminim.
Herkesle el sıkıştıktan sonra herkes yerine oturdu abimler durumu anlattı konuştular falan ama benim canım sıkılmıştı adamların hepsini tek tek süzmüştüm ama sondan ikinci dikkatimi daha çok çekmişti yeşil gözlü esmer yerim ben bunu yaa göz kırptı ohaa lannn öhömm öhömm kafamı abimlerin olduğu yere çevirdim hararetli hararetli konuşuyorlardı diğer adamlarda aynı şekilde Eylülün kulağına eğildim "bugünlük kendimize izin verebiliriz dimi"Eylül gülerek abimlere baktı onlar vardı tabi ya ayağa kalktım abimin yanına geçtim kulağına eğildim "biz Eylülle eve gitsek abicim sıkıldık"abim kafasını bana çevirdi "eve gideceksiniz eğer beni kandırıyorsanız sıkıntı yok pesinde ondan fazla adam var"yalandan bir gülümseme yaptım eylüle hadi anlamında elimi kaldırdım Eylülde ayağa kalktı ikimizde toplantı salonundan çıktık.
Eylül birden durdu "kahve içmeye gidelim mi yani neconun pastaneye"gülümseyerek "evet gidelim necoyu özledim"odalarımıza gidip çantalarımızı alıp Holdingten çıktık adamlar arabanın kapılarını açtılar Eylül bir yandan bindi ben bir yandan bindim şöföre gideceğimiz yeri söyledikten sonra Eylülle muhabbete giriştik "ilk iş günü ne heycanlı geçti ama"eylülde gülerek "radikal konular falan"bende güldüğümde telefonum çalmaya başladı telefonu çantamdan çıkardım arayan abimdi ;
"Abicimm"
"Almila eve mi gidiyorsunuz"
"Hayır abi önce bi kahve içicez sonra eve geçicez"
"Tamam ama kendinize dikkat edin"
"Bay bay abicim"
"Bay bay canım"
Telefonu kapattıktan sonra Alışveriş merkezine gelmiştik zaten telefonu çantama attım Eylülle beraber arabadan indik. Alışveris merkezinin içine girdik arkamızda da 2 adam vardı gine iyi babam 10 tane demişti asansöre bindik Eylül gine kolumu sıkıca tuttu tabiki korkak falan diye dalga geçmiyordum yani eskiden yaşadığı bir olay yüzünden böyleydi.
Asansorden inince Eylülle beraber kafeye girdik cam kenarında ki masa boştu oraya geçip oturduk neco bizi görünce gülerek yanımıza geldi "ooo Almila vee ve Eylüll hoşgeldinizz"gülerek söylemişti bende gülerek "hoşbulduk necocum senide özledik yaa"Eylül birden atladı"oooo neco nişanlandın mı"neco gülerek "evet 3 hafta oldu"gülerek ayağa kalktım sarıldım tebrik ettim "inşallah gelinimizle tanışırız"dedigimde necoda gülerek "olur tanıştırırım"gülümsedim neco tekrar konuşarak "ne istersiniz"gülerek "her zamankinden"kafa salladı yanımızdan gitti.
Pastalar ve kahveler gelene kadar Eylülle konuşmaya başladık "bugün eve gidince ne yapsak"Eylül çenesini kaşıyarak "film izleriz olmaz mı"gülerek"hımmm olmaz mı özlelikle korku"gülerek "yakışıklı erkekler olan filimler mi mesela"kafasını salladı.
Neco pastaları ve kahveleri getirdikten sonra gitti pastadan keyfimi çıkara çıkara yedim "Eylül hani babamların ortakları varya ne taş yaa"eylül kahvesin bir yudum aldı "vallaha öyle lan"pastamın sonunu yedikten sonra kahvemi keyfle içmeye başladım.
Eylül elleriyle başını tuttu "başıma ağrılar giriyoo"parayı masaya bıraktım "hadi kalk eve gidelim"ayağa kalktı birden düşecek gibi olunca tuttum "iyimisin"kafasını kaldırdı "evet. Evet iyiyim"koluma girdi hızlıca asansöre bindik kötü olmuştu asansörden inince adamlar yanımıza geldi "Almila hanım eve gidiyoruz dimi"başımı evet anlamında salladım.
Arbaya bindik Eylül başını omzuma yasladı "başım ağrıyo"bugün çok yorulmuştu "eve gidince gazel abla sana nane limon yapar sıcak sıcak içersin birde ağrı kesici içer uzanırsın"tamam anlamında mırıltılar geçirdi.
Arabanın dikiz aynasından arkaya baktım araba vardı nerden hatırlıyorum ben bu aracı ya. Evin sokağına girecekken şöföre durması için komut verdim arkada ki arabada durdu arabadan indim Eylülle kalması için tehtit ettim adamlardan birini yanıma aldım beraber araca doğru gitmeye başladık "Almila hanım siz geride durun lütfen"adama öldürücü bakışları atınca sustu.
Arabanın camına bir kaç defa tıklattım yavaş yavaş açtı gözlerini görebiliyordum bu gözler kim ya bir şey demeden araba hızla geri geri gitti arabanın gittiği yöne baktığımda plakayı gördüğümde şok oldum "abimi ara çabuk buraya gelsin"adam beni tuttu arabaya götürdü kapısını açtı oturttu abimi aradı.
Çok geçmeden Alp abimde Azat abimde geldi şok olmuştum kendime gelemiyordum Azat abim elimi tuttu dizlerinin üzerine oturdu "ne oldu Almila kimi gördün kimdi o adam"Alp abime baktı telaşlıydı cevap vermek istiyordum ama sesim çıkmıyordu.
Gözümü zorlukla açıp tekrar kırptım derin bir nefes aldım gözümden düşen tek damla yaş ile cevap verdim.
"Yektayı gördüm bizi takip ediyordu"
VE VE YEKTA ORTAYA ÇIKAR ARKADAŞLAR YORUMLAYIN LÜTFEN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Roman pour AdolescentsMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...