11.BÖLÜM

11.8K 484 7
                                    

Gözlerimi açmak istemiyordum ama güneş gözlerime taciz ediyordu gözlerimi açtığımda abimle burun burunaydık abimi inceleme başladığımda yüzümü üfledi "abi napıyosun yaa"gülerek alnımı öptü "canım istedi bücür"dediğinde yavaşca yataktan kalktım banyoya girdim elimi yüzümü yıkayıp odaya girdim abim yoktu odasına gitmişti kesin.

Dolaptan mavi elbisemi çıkarıp üzerime geçirdim kısaydı ve ben boyunu çok seviyordum saçlarımı maşa yaptım hafif bir makyaj ayakkabı olarakta topuklu mavi giydim odadan dışarı çıktım.

Huzurluyum çünkü ben her günümü son günümmüş gibi yaşıyorum anne derdiydi yok neden beni bıraktı falan düşünemem ben Almilayım beni herkez böyle bilir başıma ne gelirse gelsin o gün içinde kalır ertesi güne hiçbir şekilde yansıtmam.

Merdivenleri indikten sonra mutfağa geçtim kahvaltı hazırlayan gazel ablanın yanağına öpücük kondurdum "günaydın ablaların güzeli"bana dönüp yanağımı öptü "günaydın dünyalar güzeli"gülümseyerek salona geçtim.

Abim koltukta oturmuş bahçeye bakıp bir şeyler düşünüyordu "dünyadan Alpe dünyadan Alpe"sonunda kendine gelmişti "hadi kalk kahvaltı yapalım yada gezelim babam nerde Babaaaa"hım babam yoktu abimin yanına oturdum yanağını öptüm "yaa sen ne somurtkan oldun ki yani sen böyleydin de neyse azıcık gül"bana baktı "sen nasıl umursamıyorsun şu yaşadıklarımızı"gülerek "kimse ben olamaz canımmm"gülümsedi "hadi koca bebek kaldır totoyu mutfağa gel"tamam anlamında kafa salladı beraber mutfağa geçtik.

Kahvaltı masasına oturduk tabağımı doldurdum portakal suyumdan kocaman bir yudum aldım sonra kahvaltılıklarımı iştahla yedim gözlerim abime kaydığında tabağıyla oynuyordu "hadii ama yee nazlanmaa"gazel ablada kıkırdamıştı seni gidi seniii..

Abim ağzına bir kaç parca bir şey attı kahvesini yudumlamaya başladı yiyemiyordu boğazında kalıyordu belki bende de biraz öyle oluyordu ama gün üzülerek geçmez hayatı yaşadıkça acılarımız küçülür.

Masadan kalktım arkamı dönmüştüm ki "nereye Almila"abimin sorusuyla geri döndüm "dolaşıcam biraz"gülümsedi "aradığımda aç"tamam anlamında kafa salladım.

Evden çıktığımda derin nefes aldım "almila hanım bir yere mi gidecektiniz"gülümseyerek "biraz yürücem bir sorun olursa sizleri ararım peşimden kikse gelmiyor"adam tamam anlamında baş salladı.

Yürüyerek sahile gelmiştim hem yürüyüp hem denizin kokusunu içime çekiyordum rahatlamama sağlıyordu huzur veriyordu sanki daha önce nefes almıyormuşumda şimdi alıyormuşum gibi hissediyorum.

Gözlerimi açtığımda banklardan birine oturdum gözlerimi en derinlere dalarcasına derin bir nefes aldım istanbulun sesini dinleyip bakıyordum önümden geçenleri hiç umursamıyordum hareket etmeye yeni başlayan vapur ve kornası sesi martıların sesi deniz dalgalarının duvara çarpması ve kokusu tamamiyle bir müzikten ibaretti herkes sevmeye bilir ama ben seviyorum.

Ayağa kalktım Eylüle gidip olanları anlatmam gerekti adımlarımı onların siteye doğru yönlendirdim. Gözlerimle çevreyi kolaçan ettiktem sonra yoluma devam ettim tehlikede olma ihtimalim her zaman vardı babamın düşmanları çoktu her an ne olacağını tahmin edemiyordum.

Siteye geldiğimde amcamın bana verdiği kartı güvenliğe gösterdim kapılar açılınca siteye girdim binaların arkasından sonra vilya kısmına geldim amcamların vilyasına gelince kapıyı bilindik melodiyle tıklamaya başladım kapı açılır açılmaz Eylül boynuma atladı.

Beni içeriye aldığında direk salona soktu " ohaa hayırdı ne bu kalabalık bi bizim haberimiz yoktu insan bi aradı Azat abi abimi ara gelsin"dediğimde kafa salladı size durumu anlatayım babam amcam soysalların başındakiler o kadın annem işte bizimkiler annem hariç herkesle göz göze gelmiştik ve özellikle 'UMUT SOSAL'LA' aptal salak gerizekalı piççç...

Eylüle bakıp"ve sen Eyloş beni çağırmıyorsun"eylül boynunu büküp "vallaha çağırcaktım sizin adamlar söyledi evden çıktığını" 'yaw he he' anlamında kafamı salladım çalısanlar odaya girdiklerinde "bi kahve ala bilirmiyim"kadın bana bakıp "hemen efendim"koltuğa geçip oturdum yani yayıldım masadakilere bakıyorum onlarda bana "hayırdır siz devam edin konuşmanıza"telefonumdan abime msj attım;

"Sen evde yat akıllım bizimkiler amcamlarda soysallarda burda demiş olayım :* "

Pis pis gülerken bana bakan gözleri yakaladım kahvem gelince elime aldım keyifle içmeye başladım demistim size takmam hiç bir şeyi gamsızım ben gamsız öküzüm. Abim gelsin asıl şenlik o zaman :) :D

YORUM VE VOTELERINIZI BEKLİYORUM LÜTFENN ..



MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin