MULTİMEDYA ANNESİNDEN SARILIP AYRILDIĞI BÖLÜMDE Kİ YÜZ İFADESİ :D
Yekta elini belime iyce yasladı "hadi biz otele gidelim"dediginde gülümsedim "hayır bitanem ben kalıyorum bu ev benim gidecek biri varsa o kadın"belimde ki elini çektim elini tuttum benim odama gitmek için çekerek odama götürdüm merdivenleri çıkarken yekta gülümsüyordu "hayatım annem hastanede aramıştı buraya gelecek tabi istersen"dediğinde gülümseyerek yanağını öptüm "gelirse çok sevinirimm"dediğimde yektada sevindi.
Banu teyze Çok iyi biri sevmiştim bu kadını.Odama girdiğimizde balkonda ki koltuğa geçtik "benim canım sıkıldı yekta"dediğimde gülümse di "ne yapalım"dediğinde bilmiyorum anlamın da dudağımı sarkıttım.
Yanıma yayıldı "dedikodu yapalım mı"dediğinde şaşkınca baktım "ozanla eylül hakkında"kaşlarımı çattım "ne alaka şimdi"dediğimde kırkırda dı "bizimkiler telefondan falan görüşmeye başlamışlar"gözlerimi kısarak "ve benim haberim yoktu "dedim.
Yekta elini omzuma koydu "sen ameliyattayken seni sormak için falan arayıp soruyormuş öyle derken işte ilerletmişler"sessizce "pisliklerr"dedim.
Yekta gülmeye başlayinca dirseğimi gecirdim hemen sustu "banu teyze ne zaman burda olur"dediğimde güldü "anne diyceksin aşkım"kafamı kaldırdım onun gözlerine baktım "nasıl yani"dediğimde "eee biz evlencez yani"gülerek "o gün gelsin ben derim" saçlarımı öperek gülüyordu.
Telefonundan ses gelince elini cebine atı telefonunu çıkardı ekrana baktı gülümöseyerek bana döndü "annem geldi sanırım"dedi telefonu açtı;
"Evet annecim"
"Tamam anne biz iniyoruz aşağıya"
Telefonu kapattı bana gülerek "bitanem annem gelmiş ben annemi odaya getiriyim sen yorulma"dediğinde "olmaz öyle biz aşağıya inelim"tamam anlamında kafa salladı.
Beraber odadan çıktık merdivenleri yavaş yavaş indik salondan banu teyzenin sesi geliyordu salona girdiğimizde banu teyze bize döndü gülümseyerek yanımıza geldi bana sarılınca bende sarıldım "çok geçmiş olsun kızım nasılsın" gülümseyerek "iyiyim saolun"yektaya baktı "kızı ayakta tutmayın geç kızım otur benim yüzümden ayaklandın zaten" gülümseyerek "olur mu öyle şey peki gelin sizde şöyle oturalım" koltuklara geçtiğimizde babamda annemde tip tip benimle banu teyzeyi izliyordu gülüyordum şakalaşıyorduk ve bu beni iyi yapıyordu gazel abla herkese kahve dağıttıktan sonra ortam sessizleşmişti sırtımda ki dikiş acıyınca yektanın elini reflex olarak tuttum kaşlarını çatarak baktı "sırtım acıyo" dedim sessizce bizimkilere baktı"ben Almilayı odasına çıkarayım" dedi koluma girdi yavaşca kaldırdı Azat abi arkamdan seslendi"dikişlerine bakmamı ister misin"arkama hafiften döndüm "gerek yok" dedim.
Yektanın yardımıyla odama çıktım üzerimdekileri değiştirmeme yardım etti daha sonra beni yatağa yatırdı anlımı öptü "hadi uyu bitanem yarın gelirim ben"gülümsedim üzerime baddaniyemi örttü kapıyı yavaşca örtüp gitti.
Gözlerimi sıkıca yumdum....
**************
Uyandığımda hava karanlıktı ama aşağıdan sesler geliyordu yavaşca odadan çıktım merdivenlere geldiğimde çok yavaş ve kendimi germeden indim.
Salona geldiğimde bahçe kapısını biri zorluyordu "BABA-ABİ HIRSIZ VAR ÇABUK GELİN"öyle çok bağırmıştım ki dikişlerim acımıştı.
Merdivenlerden paldır küldür sesler gelince babamın ve abimin olduğunu anladım abim koşarak bahçeye çıktı babam korumaları çağırdı çok geçmeden adamlar eve bir adam soktular annem olacak kadında korkudan köşede ki sandelye ye sinmiş sessizce oturuyordu bana bakınca yanına çağırdı gitmedim babamları dinledim "kimsin lan sen kimsin benim evine girmeye çalışıyorsun"babam silahın arkasıyla başına gecirdi kanlar akmaya başladı adam kahkaha atarak "kız ölmedi ama oğlun ölecek"kaşlarımı çattım "ne diyorsun lan sen kim gönderdi "bu kez abim kükredi gazel abla üzerime hırkamı bırakınca hırkama sarıldım.
Duvara yaklaştım sırtımı duvara yasladım böyle daha iyiydi adam gine gülerek "dikkat et kızına Orhan bey kızına kafayı taktı kız güzel zarar görmesin"dedi ben şok oldum Orhan kim lan bana niye kafayı taktı kim bu şerefsiz yerimden hızlıca ayrıldım adamın karşısında durdum "ne diyosun sen be" adam bana sertçe baktı "diyorum ki Orhan Bey seni eline geçirirse Türkiyeye ve sevdiklerine veda et"duyduklarımla olduğum yerde kaldım kaşlarım iyce çatıldı abim adamı tekmelemeye başladı ama nasıl dövüyo heyt be.
Adamı kanlar içinde bıraktı ayağa kalktı annem koşarak abimi tuttu "oğlum yeter lütfen "gülerek adama yaklaştım "bana bu yaşattıklarınız yetmiyo mu"adama tekme attım devam edecekken babam belimden tuttu beni geriye çekti "sen sakin ol dikişlerin patlar"dedi yumuşak ses tonuyla.
Adam yerde kanlar içinde kıvranıyordu "o Orhan şerefsizi kimse bulucam anladın mı karşısına ben çıkıcam ve ölümü benden olacak"diye bağırdım canım acıyordu babam sakinleştirmeye çalışıyordu sinir krizi gecircem ya nedir bu ya hayatımı mahvettiler daha ne istiyorlar ki ellerimi yumruk yaptım kas katı kesilmiştim eğer bu adamı ben demin görmeseydim ölmüştüm ahh lanet olsun.
Babam sakinleştirmeye çalışıyordu yumruk yaptığım ellerimi açmaya çalışıyordu ama bir kere sıkmıştım açması zor ben bile zor açıyorum sinirlerim boşalana kadar bu devam edecek.
Babam beni geri geri sürükleyerek koltuğa oturttu derin derin nefes alıyordum ellerimi açtığımda avuçlarımdan kanlar akmaya başlamıştı babam gazel ablaya bağırmıştı Alp abim ise Azat abimi aramıştı annem mi annem bana yaklaşıp yaklaşmama arasındaydı bana yaklaşıp beni daha kötü zarar verecekmiş gibi ama şuan tam olarak ona ihtiyacım var ona sarılmaya.
Sesim sessiz ve tiz çıkmıştı "anne--gel"dedim yanıma geldi koltuğa hemen yanıma oturdu "sarıl bana"dedim hemen boynuma sarıldı önceden yapmak istiyormuşta fırsatını yeni bulmuş gibi.
Ama o koku evet unutamadım o koku ahhh burnumu boyun girintisine koydum kokusunu icime çektim ağlamaya başladım kanlı ellerimle ona sarıldım öyle sıkı sarılıyordum ki 18 yılın hıncını çıkarmak ister gibi annem ise sürekli "özür dilerim -affet beni" diyordu ah be anne ben seni sen gittiğinde affetmiştim ama yoktun işte.
Daha sıkı sarılmaya devam ederken Azat abimin sesi geldi"Alp Almila ner--"devamını getirememişti çünkü benim o anki halim ve anneme sarılı halim onu durdurmuştu ama sonra konuşmaya devam etti "sizi her ne kadar ayırmak istemesemde mecburum dikişlerine ve ellerine bakmam gerek Almila"annemden ayrıldım annem ayağa kalktı onun yerine azat abim gecti tişortümü sıvadı o sırda bende Alp abimi izliyordum Adamı sürükleyerek bahçeye çıkardı Azat abim sırtıma yeniden pasuman yapıyordu çünkü yaralarım acımıştı.
Azat abim koltuktan kalktı yere önüme diz çöktü ellerimi açtı avuçlarım acayip kanıyordu ellerimede pasuman yaptı sonra gazlı bezle sardı bana baktığında "şu parmaklarını kırmak istiyorum Almila"sonra anneme baktı "yenge sen bunu bilmezsin küçükken daha beterdi ellerinde yara eksik olmazdı"anneminde yüzü düştü "evet ben bilmem Almilamın küçüklüğünü"anneme ve Azat abime baktım ikiside üzgündü abim söylediği için annem gerçekler yüzünden.
ARKADAŞLAR YB ATTIM SİZLERDE YORUM ATIN VE VOTE LÜTFEN :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Teen FictionMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...