Hayat çok acımasız oluyor bazen her şeye yeniden başladın derken karşına eskilerini getiriyor ailem eskilerim değildi belki ama onu hatırlatıyordu yekta canımı yakmıyordu belki ama yokluğu canımı da acıtmıyordu ama ya İstanbul'a gittiğimde gözlerimiz gözlerime değerse yapamam eskiye dönemem ben bunu zor atlattım tekrar nasıl olacak ki...
Hızlıca yanlarından ayrılmıştım arkama dönmeden koşuyordum kolumdan tutulup çevrildiğimde hıçkırarak ağlıyordum abim beni tutmuştu"abi yapamam canım çok yanar ben bu yangını daha yeni yeni söndürmeye başlamışken közlerinden yeniden yakmayın ben gelemem canım yanar abim gelmiyim ne olur"dedim gözlerimde ki yaşlar durmadan hızlı hızlı akıyordu"Almila böyle yapma lütfen"boğazımda kocaman düğüm oluşmuştu"abi sen hiç aldatıldın mı , senin hiç canını yaktılar mı,sen hiç sevdiğini başka bir adamla yatakta bastın mı ben aynı yatak da o kadınla bastım hemde daha yeni nişanlanmışken abi bu parmağımı ben kaç kere kesmek istedim biliyor musun ben bu kalbi kaç kere yok etmek istedim ben bu candan kaç kere vazgeçtim biliyor musun ama siz sadece beni aradınız ve uzaktan izlediniz dimi abi siz isteseydiniz bana gün içinde ulaşırdınız ama istemediniz abi sizde biliyorsunuz benim ne kadar yara aldığımı hepiniz çok iyi biliyorsunuz bırak abi bırak beni"dediğimde gözlerimde ki yaşlar daha hızlı akıyordu abim elini kolumdan çekmişti.
Abim gözlerini kapattı derin bir nefes aldı"yekta evlendi"dediğinde gözlerimi kocaman açtım yere yığıldığımda yere oturdu beni belimden tuttu kendine sardı"şşşş ağla hadi"nefesim kesilmişti"evlendi mi"defalarca aynı soruyu sordum biz evlenecektik yıllar önce nefesimi toparlama çalışıyordum "Geri dönüyorum İstanbula ikimize ait hiç bir şey kalmadığına göre"dedim ayağa kalktım gözlerim kapalı babamların yanına gittim"geliyorum"dedim ağzımdan kaçan hıçkırıkla bundan sonra mutlu olsun benim ahımla...
**********
Yıllar sonra İstanbul'daydım araba sahilin önünden geçerken abim bana bakıyordu arabayı durdurmamı söylememi bekliyordu ama ben durdurmasını söylemedim eve geldiğimizde kapımı açtım arabadan indim derin nefes aldım derin derin nefes aldım verdim kafamı kaldırdım gökyüzüne baktım "Allahım lütfen daha fazla üzme beni"dedim sessizce 2 yıl 6 ay sonra evime geri dönmüştüm yavaş adımlarla eve girdim salona girdiğimde annem yengem ve Eyloşum koşarak anneme sarıldım annemde bana sarıldı"kızımm"dedi saçlarıma öpücükler kondurup derin derin kokumu içine çekerek "annemmm"dedim bende sıkıca sarıldım "yenge bende sarılmak istiyorum Almila'ma dediğinde annem benden ayrıldı Eylüle döndüm ellerini tuttum"ne kadar değişmişsin"oda beni inceledi"çok güzel olmuşsun ne biliyim değişmişsin"dedi boynuna sıkıca sarıldım oda bana sarıldı "seni çok özledim sümüklü"dedim bana sıkıca sarılıp güldü "ulan Almilaa"dedi boynuma öpücük kondurdu ona gülerek "ulan Eyloşum"dedim.
Ondan ayrıldığımda bana bakıp halen gülüyordu elimi aldı karnına götürdü elini oraya koydu "burda senin yiğenin var"dedi gözlerimi açtım"hıı"dedim güldü"biz Ozanla evlendik ve senin gibi gıcık bir çocuğumuz olacak"dedi dedikleriyle ona sarıldım"yaaa gerçekten miii"Ondan ayrıldım "eylül aşkım yaaa çok mutlu oldum Ozan nerede peki"dedim "burdayımmmm"dedi arkamı döndüğümde ozan bana doğru geliyordu ona koşarak gittim ve sarıldım"canımmm"dedim ozana ozan benden ayrıldığında"nasılsın Almila bu arada çok güzel olmuşsun ne biliyim değişik olmuşsun"herkes bunu söylüyordu güldüm"herkes bunu söylüyor biliyorum çok güzelim"dedim gülerek"...
"Herkes Kahvaltı masasınaa" annemin sesiyle bahçeye geçtik masaya oturduğumda yıllar önce oturduğum yere oturdum önümde yıllar önce içtiğim gibi kahvem duruyordu gazel ablaya baktım"bir bardak çay alabilir miyim"dedim gülümseyerek bardağa çay doldurdu kahvemi aldı çayı verdi bardakta ki çayımı yudumlamaya başladım bu ev bana neden yabancı geliyordu ailem neden yabancı geliyordu neden kafamda ki düşünceleri bir kenara attım.
Kahvaltılık hiç bir şey yemek istemiyordum ailemi izleyip çayımı yudumluyordum "kızım yesene"gülümsedim"canım bir şey istemiyor annecim saol"dedim peki anlamında kafa salladı onlar yemeye devam ederken babamla göz göze geldik gülümsediğimde gülümsedi ayağa kalktım"ben sahile gidicem geri gelicem merak etmeyin"dedim abim gülümsedi bunu bekliyordu telefonumu elime aldım bahçe kapısından çıktım.
Yavaş adımlarla sahile doğru gidiyordum bu sokaklar bile bana dar geliyordu eskiden kaybolmaktan korktuğum bu sokaklar şimdi bana dardı nefes aldım hızlı hızlı sahile geldim kendi bankıma geçip oturdum gözlerimi kapattım derin bir nefes aldım gözlerimi açtım telefonumun kilitini açtım fotoğraafımı çektim instagrama koydum 'eskiler...'yazıp paylaştım kendi kendime güldüm ayağa kalktım sahil boyunca tur attım sahilin sonunda ki kafeye girdim kafeteryanın sahibi yanıma koşarak yanıma geldi"hoşgeldiniz"gülümsedim"bir bardak demli çay"dedim kafa salladı arkasını dönüp gitti.
Çayımı yudumlayıp bir yandan da manzarayı izliyordum buraları özlemişim İstanbulun kokusu bir başkaydı ya masaya parayı bıraktım ayağa kalktım telefonu arka cebime koydum ağır adımlarla eve gidiyordum demek Eylülle Ozan evlenmeyi başarmıştı ne güzel içimizden biri mutlu olmayı başarmıştı Ozan Eylülle evliyse Yekta kiminle evliydi acaba amann banane yaşanmış bitmiş yollar ayrılmış....
Eylülle evde tıkılıp kalmıştık annem bizi gözünün önünden ayırmıyordu bizde Eylülle bebeğe ne isim koyacaklarını kararlaştırıyorduk daha 1 aylıktı ama acale ediyordu "sen adını değiştirmiştin ya Almila adın neydi"güldüm"Derin mi"güldü"ha işte ne güzel isim"yüzümü ciddileştirdim"hayır Eylül o isim benim kötü anılarımla dolu benim ve bana ait olmayan birş ey seç hatta bana seçtirme benim kendime hayrım yok daha doğmamış bebeğe şanssızlık buşlaştırmıyım"dedim dudağını ısırdı"sen bizden uzak 2 sene geçirdin hayatında hiç kimse olamdımı"dediğinde gülümsedim"olmadı canımın içi olmadı ben 2 sene kendimi toparladım"dedim gülümsedi"o şeyle evlendi"güldüm"kimle"dedim öylesine kısa bir cevapla"tuğçe diye bir kızla"dediğinde kafa salladım"bir ömür boyu mutlu olsunlar benden bu kadar ne diyim"dedimgülümsedi"gerçekten mi"kafa salladım.
ARKADAŞLAR FİNALE ADIM ADIM GİDİYORUZZZ ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Fiksi RemajaMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...