32.BÖLÜM

8.2K 353 6
                                    

MUlTİMEDYA ALMİLANIN ARADA KALDIĞINDA Kİ YÜZ HALİ

Geceden beri uyumuyordum ve odadan güneş dogunca çıktım. Etrafta ruh gibi dolanıyordum Orhan kimdi ki acaba neden peşimdeydi yani babamın ortağı değildi vallaha korkuyorum.

Merdivenlerden inip salona geçtim kimsecikler yoktu koltuğa yayıldım televizyonu açtım kanalları boş boş dolandım en sonunda power Türk açtım sesini az açtım kafamı koltuğa iyce yasladım gözlerimi kapattım.

Hayal kurmaya ihtiyacım vardı kendimi fazla kasmıştım böyle bir hayatımın olmadığını hayal etmeye başladım evimin kimselerin bilmediği ama manzarası çok güzel bir yerde oldugunu hayal ettim evimin bahçesine çıkmışım o temiz havayı içime çekerken arkadan belime dolanan ellerle mutlu oluyorum boyun girintime kafasını yaslayıp konuşmaya başlıyor"günaydın bitanem"yektamsız hayal olmaz yani ulan yaa ne hayal Allah Allah...

Koltuktan kalktım yavaşca salondandan bahçeye çıktım derin derin nefes alıp kendimi rahatlatmıştım arkamı döndüm eve girecekken babamların odasına baktım camda annem ve babam vardı birbirlerine sarılı haldeydiler sizi gidi romantikler sizi ayy neyse ben kafamı çevireyim utanmasınlar.

Salona geri girdim off benim bu evde canım sıkılıyor ama yaa okulu bile özledim OKUL YA OKUL özlemek ne of of özgürlüğümü istiyorum.

Odama gitmek için merdivenleri yavaş yavaş çıktım odama girdim yatağımın koşesine koyduğum telefonumu aldım mesaj vardı;

"Günaydın küçük hanım sizi korkutmak istememiştim ama biraz öyle olmuş çok yakında görüşmek üzere" -ORHAN-

Orhan mı? Yuh nasıl ya ahh tabi bu şerefsizde babam gibi mafya kesin telefonu hızlıca duvara attım hiç değilse artık mesaj atamaz "pislik..pislik... Sen kimsin beni korkutuyorsun ki gerizekalı... Off ya .. Kimsin yaa kimsinnnn" bağırarak söylemiştim kapım hızlıca açılınca kafamı kapıya çevirdim babam yanıma geldi "ne oldu"diye endişeyle sordu "o bana mesaj atmış"kaşlarını çattı"kim"dedi gözlerimi telefonuma çevirdim "O--Orhan"dediğimde babama döndüm babam sinirle ayaklandı.

Hızlıca odadan çıktı ne güzel sabah be oh mis vallaha millet ailesiyle güler eğlenir bizde hep bi aksiyon hep bi entrika ne aile be tövbe tövbe.

Ayağa kalktım telefonuma yazık ama neyse artık yenisini alıcam giysi dolabımın kapısını açtım siyah dar pantolonumu giydim üzerimede siyah sporcu atleti giydim onun üzerinede hırka giydim ayakkabı dolabımdan da spor ayakkabılarımı giydim ha niye hırka giyiyorsun diyorsanız son bahardayız donuyom ben makyaj masasına oturdum saçlarıma fön çektim sonra açık bıraktım hafif bir makyaj yaptım ayağa kalktım.

Odadan çıkmak için kapıyı açtım çıktım merdivenleri dikkatle indim mutfağa geçtim gazel abla yoktu mutfaktan çıktım bahçeye çıktım kahvaltı bahçedeydi bu soğukta dertleri ne yaa abimin yanına oturdum "günaydın Almila"kafa salladım abime kahvesinden bir yudum alıyordu ki babam konuşunca o kahve yudumu boğazına takıldı "o şerefsiz mesaj atmış"ulan baba bir kahvaltı yapalım ama dimi annem babama kızarak "serkan kahvaltıda bari şu olayları konuşma bırak çocuklar rahat rahat kahvaltılarını yapsın"aaa bizim ses tonumuz ne çok benziyo ya annem ya kesin ondan nihahahaa :)

Portokal suyumu iki dikişte bitirdim sırtımı yavaşca sandalyeye yasladım abimle babam şaşkınca bana bakıyorlardı "ne--ne oldu gene"dediğimde abim hemen konuştu "sen yemek yemiyorsun senin kafan baya karışık o zaman"gözlerimi devirdim "off sus ya"annem şaşkınca bana abime babama bakıyordu "konu ne"abim gülerek "Almilanın başına ne gelirse gelsin kahvaltı masasında ne var ne yok yer bitirirdi ama bugün hiç bir şey yemedi ve tehlike alarmı çalıyor demektir" hımm demek dışarıdan bu görüntüyü veriyorum ulan ben neymişim yaaa...

İçim ne halde dışım ne halde içimi ben iyi biliyorumda dışım nasıl çok merak ediyorum vallaha ama tehlike alarmı dediği şey şuan çalmıyor masadan kalktım "ben amcamlara gidiyorum evde otur otur bunaldım"babam gülümseyerek "yani Eylülün yanına"kafamı evet anlamında salladım ilerlemeye başladım bahçeden çıktım arabaya doğru giderken korumalar koşarak yanıma geldi "Almila hanım buyrun"dediğinde böyle kasılmalarını gereksiz buluyorum vallaha ama buda onların göreviydi.

Adamlara gülümseyerek "Amcamlara"dedim adam koşarak kapımı açtı "buyrun efendim"dedi dikkatlice bindim kapımı kapattı. Adam arabaya bindi hızlıca sürmeye başladı.

Sahil yolundan ara sokağa geçtik devam ediyorduk ki birden araba durdu "neden durduk"dedigimde adam küfür savurarak arkaya döndü "Almila hanım ben adamları oyalarken arabayı hızlıca geri eve sürün yoksa sizi kaçıracaklar"tamam anlamında kafa salladım.

(MULTİMEDYADA BAHSETTİĞİM AN)
Adam arabadan indi bende hızlıca sürücü koltuğuna oturdum kapıyı kilitledim ulan hangisi orhan merak ettim vallaha anahtarı çevirdim arabayı çalıştırdım adamın bana gitmem için el hareketi yaptığında arabayı geri sürdüm sokaktan çıkacakken arkaya araba durdu karşı tarafa baktığımda adamı vurmuşlardı ah lanet direksiyona bir tane gecirdim siktir adamlardan biri bana doğru geliyordu ve ve elinde silah vardı hoppala şimdi sıçtık telefonda yok boku yedik.

ARKADAŞLAR OKUL VE ÖDEVLERDEN ZOR ZAMAN BULUYORUM KISA DİYORSUNUZ AMA.BEN BUNU BİLE ZOR YAZIYORUM AKLIMDA BİR SÜRÜ CANLANDIRMA VAR AMA YAZMAYA VAKİT BULAMIYORUM LÜTFEN BENİ ANLAYIN SİZLERİ SEVİYORUM :) :*


MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin